Súboje v Serious Sam 4 budú masívnejšie, na scéne bude oveľa viac nepriateľov |
Autori navyše využívajú technológie ako motion capture či photogrammetriu
Serious Sam vždy ukazoval súboje s množstvom nepriateľov, ktoré vždy padli ako dobré odreagovanie. Autori nám však už do tretieho pokračovania plánujú priniesť ešte väčší počet nepriateľov, ktorí navyše budú pôsobiť realistickejšie, a to vďaka technológiám motion capture či photogrammetrii. Magazín Reboot spravil rozhovor s vývojármi hry, ktorí odhalili niekoľko detailov, ktoré ale stoja za spomenutie.
Okrem teda už spomínaných vylepšení po stránke enginu hry a nových technológií (vrátane podpory Vulkan API), pričom CTO štúdia Croteam, Alen Ladavac, dodal, že vďaka úspechu ich hry The Talos Principle sa do Serious Sam 4 dostane hneď niekoľko nových prvkov, ktoré sme zatiaľ nemali možnosť vidieť. Atmosféru sa pochopiteľne snažia umocniť s čo najväčším množstvom nepriateľov v jednom zábere, čím zároveň využívajú možnosť otvoreného prostredia. Zároveň je ale ich cieľom, aby štvrtý diel pôsobil omnoho realistickejšie ako predošlé časti.
Nakoniec stačí asi už len dodať, že Serious Sam 4 bude obsahovať rovnakú formu ochrany proti pirátom, aká bola aj v treťom diele.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Clair Obscur: Expedition 33 84
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 296
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 54
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- RECENZIA: Amerzone - The Explorer's Legacy 3
- Článok: Razer BlackShark V2 X White Edition 10
- Minecraft môže vyzerať aj takto 12
- Mafia: The Old Country ukáže svoj gameplay v máji 38
- Predator: Badlands nečakane čerpá inšpiráciu zo Shadow of the Colossus 57
- Days Gone Remastered ukazuje svoje možnosti prístupnosti 50 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Devolver Digital / Croteam Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|