Hitman bude využívať asynchrónne funkcie z DX12 |
Hitmana práve zobralo pod svoje krídla AMD a hovorí, že bude využívať asynchrónne compute enginy, ktoré nájdete len v AMD Radeon kartách.
HRY > NOVINKY >
Hitmana práve zobralo pod svoje krídla AMD a pridalo ju do svojho AMD Gaming Evolved programu. Pôjde totiž o hru, ktorá využije ich asynchrónne compute enginy pod DX12. Tie majú získať lepšiu kvalitu obrazu bez straty výkonu. Hra bude podporovať aj Eyefinity a ultrawide rozlíšenia, ako aj SSAA antialiasing.
Hra tak doplní ďalší DX12 titul a to Deus Ex, ktorý pridá aj TressFX funkciu na vlasy postáv. AMD nám viac o možnostiach svojich kariet pod DX12 povie na GDC.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 93
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 87
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 38
- David Corenswet sa ukázal ako Superman 80
- Sony zrušilo plány s povinným previazaním PC hráčov Helldivers 2 cez PSN konto 277
- Ako sa má Helldivers 2 na PC? 388
- RECENZIA: Felvidek 37
- Vo Witcherovi 3 si už budete môcť zalietať na gryfovi 26
- Aké filmy a seriály prídu v máji? 15
- Aký notebook kúpiť na jar 2024 za 600, 1000, 1500 alebo 2000 eur? 33 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Square Enix / IO Interactive Štýl: Akcia / Stealth Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|