Vývojári XCOM 2 pracujú na vyriešení problémov s výkonom |
Firaxis Games tvrdí, že opravenie tohto problému je ich prioritou číslo jeden
Začiatkom tohto mesiaca sa do predaja dostalo očakávané pokračovanie XCOM série, ktoré sa narozdiel od svojho predchodcu, už nedostalo na herné konzoly a autori opäť prejavili vernosť PC komunite hráčov. So snahou spraviť lepší dojem však nakoniec narazili na problémy, ktoré ich snahu otáčajú opačným smerom. Krátko po vydaní sa na fórach začali objavovať sťažnosti hráčov, ktorí mali viaceré problémy technického typu - spustenie hry, pomalé snímkovanie či problémy s kamerou pri prestrihových scénach.
Server Rock Paper Shotgun vyspovedal hlavného dizajnéra hry, Jakea Solomona, práve ohľadom riešenia týchto problémov, pričom jeho jednoznačný názor je ten, že riešenie týchto problémov je pre nich momentálne prioritou číslo jeden a berú ich skutočne vážne: "Ja a všetci hlavní vývojári. To je to, na čom pracujeme celé dni a to je to, čomu sa teraz chceme venovať".
Zároveň tiež tvrdí, že zachytiť tieto problémy pred vydaním nebolo v ich silách, kedže príčiny sú nad rámec ich možností v rámci testovania hry: "Úprimne môžem povedať, že sme si nemysleli, že hra bude na tom takto po vydaní. Možno je to mnou, ale hovorím s vami teraz cez notebook, na ktorom som hru hrával a tieto problémy nevidím. Nezachytili sme ich pri testovaní kompatibility. Sme však plne zodpovední za produkt, ktorý majú hráči v rukách, a preto sa oň budeme aj starať".
"Ľuďom, ktorých trápi tento problém - ak ste frustrovaní, ja som frustrovaný ešte viac. Budeme pokračovať s vydávaním aktualizácií pre hru, nemáme žiadne dočasné riešenia, ale určite ich vyriešime čoskoro"
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Budú toto tituly z vianočnej rozdávačky Epicu? Bude rozdávať aj RDR2? 49
- Nové zľavy pred Vianocami 30
- Mobily so 4GB pamäťou sa vrátia, niektoré hi-endy zrejme klesnú na 12GB 87
- Avatar: Oheň a Popol má zatiaľ najnižšie hodnotenia zo série 40
- RECENZIA: Terminator 2D: NO FATE 58
- Half-Life 3 má byť launch hrou pre Steam Machine, vydanie cieli na jar 2026 71
- Takto vyzerá Witcher 3 s AI filtrom 49
- Warner Bros. oficiálne zamietol ponuku Paramountu, Netflix rozbehol promo kampaň 31
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis ukazuje 30 rokov vývoja grafiky v hrách 28
- LEGO výpredaje začali 7 zobraziť viac článkov >
|
PC
PS4 Xbox One Switch Vývoj: 2K / Firaxis Štýl: Stratégia / Ťahová Web: domovská stránka hry
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||












