Microsoft na GDC porozprával o budúcnosti vývoja na PC a Xbox One a aj o DX12

Microsoft priblížili univerzálne aplikácie, ich možnosti a priblížil aj DirectX 12 a jeho ďalšie funkcie.

pridal saver 17.3.2016 o 9:12 pod hry
Microsoft na GDC porozprával o budúcnosti vývoja na PC a Xbox One a aj o DX12

HRY > NOVINKY >

Microsoft priblížili univerzálne aplikácie, ich možnosti a priblížil aj DirectX 12 a jeho ďalšie funkcie.

Zhrnutie:

  • Windows 10 adopcia je masívna
    • Má ho cez 200 miliónov zariadení.
    • Hráči doteraz hrali na PC cez 4 miliardy hodín
    • 6.6 milióna hodín streamovali z Xbox One na Windows 10
    • Platené transakcie sa zdvojnásobili, tržby sú 4.5 krát vyššie na jedno zariadenie

  • Aktívnych Xbox Live používateľov je 48 miliónov.

  • DirectX 12 pomáha posúvať vizuálnu kvalitu a výkon. A to aj na Xbox One kde sú už prví zapojení vývojári. Star Wars: Battlefront bude prvý DX12 titul na Xbox One (ešte dostane patch)

  • Cieľom je Universal Windows Platform spraviť ľahkou pre vývojárov, aby ľahko vytvárali hry tam, kde ich hráči chcú hrať - PC, konzola, mobily....  Tu ak vývojári chcú vyvíjať len na konzolu, Microsoft to bude podporovať.

  • Rise of the Tomb Raider a Gears of War Ultimate Edition boli v prvej vlne univerzálnych windows aplikácii. Druhá vlna príde s Ori and the Blind Forest: Definitive Edition a Quantum Break a ďalšími titulmi, ktoré sú vo vývoji.

  • Tu Microsoft vylepšuje ako distribúciu, tak aj samotné možnosti univerzálnych aplikácii. Napríklad balenie a komprimovanie aplikácii bolo vylepšené, keďže je problém predať 50Mb mobilnú aplikáciu alebo 80 gigovú hru

  • Do aplikácii čoskoro pribudne ako možnosť vypnúť v-sync, tak aj podpora G-sycnu a Free sync, tieto funkcie sa už testujú v štúdiách Microsoftu.

  • UWP aplikácie prídu do Xbox One v lete a teda Windows 10 aplikácie z PC budú bežať na Xbox One. Väčšina kódu bude v aplikáciách podporovaná na všetkých zariadeniach, čo skráti čas vývoja a získa čas na optimalizáciu na jednotlivých zariadeniach. Veľa ohlásení okolo UWP príde na Build konferencii, ktorá začne 30 marca, všetko bude livestreamované.

  • DirectX 12 znižuje CPU overhead  a to až do 50% CPU a môže získať do 20% GPU výkonu na aktuálnom hardvéri.

  • Multi-GPU je v DX12 plne podporované ako SLI and Crossfire tak aj rôzne grafické karty a čipy. Ashes of Singularity už podporu ukázalo, Gears of War: Ultimate Edition ju dostane čoskoro

  • Vylepšený shader compiler a Shader Model 6 prichádzajú, prinesú nové možnosti a vizuálne vylepšenia.

  • PC dostane Xbox One utility na monitorovanie výkonu, aby mohli vývojári čo najlepšie optimalizovať hry.

  • Pribudne podpora pre High Dynamic Range a Wide Color Gamut monitory a TV. Čo bude veľká zmena pre vizuál hier. Totiž HDR sa doteraz robilo v hrách stále len pri štandardnom jase, ale nové obrazovky umožnia zvýšiť tento jas na ľubovoľných pixeloch nad bežnú úroveň. Ak hra používa fyzikálny rendering, HDR bude dostupné veľmi jednoducho.

  • Microsoft v roku 2017 spustí Universal development center, v ktorom budú môcť autori naraz vyvíjať hru na obe platformy

  • The Xbox and Windows stores sa spoja tento rok. Do Windows Store pribudne podpora DLC, bundlov, predplatných a predobjednávok.

  • Microsoft výrazne investuje do toho, aby Xbox Live bolo neustále dostupné, teda hlavne pri spamových útokoch.

  • Do Xbox Live pribudnú nové možnosti ako Cross-network podpora, ale aj Xbox Live Tournaments platforma pre turnaje a eSports.  Vývojári tam môžu umožní jednoducho vytvárať vlastné turnaje. Microsoft v tejto oblasti spolupracuje s Faceit a ESL. Prvé tituly s podporou vyjdú tento rok.

  • ID@Xbox má teraz na palube cez 1400 vývojárov, cez 200 titulov už bolo vydaných.

 





Microsoft na GDC porozprával o budúcnosti vývoja na PC a Xbox One a aj o DX12  Microsoft na GDC porozprával o budúcnosti vývoja na PC a Xbox One a aj o DX12  Microsoft na GDC porozprával o budúcnosti vývoja na PC a Xbox One a aj o DX12
Microsoft na GDC porozprával o budúcnosti vývoja na PC a Xbox One a aj o DX12  Microsoft na GDC porozprával o budúcnosti vývoja na PC a Xbox One a aj o DX12  Microsoft na GDC porozprával o budúcnosti vývoja na PC a Xbox One a aj o DX12
Microsoft na GDC porozprával o budúcnosti vývoja na PC a Xbox One a aj o DX12  Microsoft na GDC porozprával o budúcnosti vývoja na PC a Xbox One a aj o DX12  Microsoft na GDC porozprával o budúcnosti vývoja na PC a Xbox One a aj o DX12
Microsoft na GDC porozprával o budúcnosti vývoja na PC a Xbox One a aj o DX12  Microsoft na GDC porozprával o budúcnosti vývoja na PC a Xbox One a aj o DX12  Microsoft na GDC porozprával o budúcnosti vývoja na PC a Xbox One a aj o DX12
Microsoft na GDC porozprával o budúcnosti vývoja na PC a Xbox One a aj o DX12  Microsoft na GDC porozprával o budúcnosti vývoja na PC a Xbox One a aj o DX12  Microsoft na GDC porozprával o budúcnosti vývoja na PC a Xbox One a aj o DX12
Microsoft na GDC porozprával o budúcnosti vývoja na PC a Xbox One a aj o DX12  Microsoft na GDC porozprával o budúcnosti vývoja na PC a Xbox One a aj o DX12  Microsoft na GDC porozprával o budúcnosti vývoja na PC a Xbox One a aj o DX12
Páči sa mi!






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Vetráky: pripojenie 3-pin 5v a... (7)
čafte, mám staručký pc 2017/18 (Z270-i7-7700k) nak...
|Jedi survivor (2)
prosím, v akom case príde survivor do gamepass? je...
|Remake (1)
čo by ste hovorili na remake - manhunt 1-2,the pun...
|Televízor k ps5 (8)
Ahojte všetci. Veľmi sa nevyznám v elektronike. Ve...
|Bloodborne (1)
Získal som moon runu a nejde mi aktivovať pri stol...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19925)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk