Príbeh vo Final Fantasy XV zaberie 50 hodín, autori miera na 30FPS |
No a čo sa rozlíšenia týka, tak to nám autori priblížia už budúci týždeň, kedy by zároveň mal vyjsť aj nový trailer
Ak sa dokážete orientovať vo všetkých Final Fantasy hrách a ich číslovanie vám nerobí absolútne žiadny problém, ste skutočne veľkými fanúšikmi tejto nestarnúcej série. Vývoj Final Fantasy XV totiž začal ešte v roku 2006, kedy sa do hernej rodiny ešte len mala pridružiť tretia generácia PlayStationu. Vtedy však bola hra prezentovaná pod názvom Final Fantasy Versus XIII a až o sedem rokov neskôr, v roku 2013, tvorcovia titul premenovali a zároveň presunuli na ďalšiu generáciu konzol. Final Fantasy XV je tak vo vývoji už desať rokov a snáď už tento rok sa k nám dostane vo finálnej podobe.
V aktuálnom streame cez službu NicoNico sa o niektorých aspektoch hry rozpovedal sám šéf vývoja, Hajime Tabata. Pôvodné plány o príbehu Final Fantasy XV hovorili, že jeho dĺžka by sa mala pohybovať v rozpätí 40 hodín - v spomínanom streame však už tvrdí, že sa navýšil o ďalších desať hodín, kedže doň zapracovali o niečo viac obsahu ako pôvodne plánovali. Zároveň je tiež otázna prítomnosť vzducholodí. V minulosti sa mali v hre objaviť, no nateraz sa zdá, že by sa mohli do hry dostať až po vydaní.
Z technickej stránky je určite dobré spomenúť, že sa aktuálne snažia hru rozbehať na stabilných 30 obrázkov za sekundu. No vzhľadom na veľkosť hry bude určite zaujímavé sledovať, či sa im tento cieľ aj podarí splniť. V tejto chvíli ani nevieme, v akom rozlíšení hra vôbec pobeží, no túto informáciu by nám autori mali upresniť počas budúceho týždňa, kedy má byť taktiež prezentované nové hrateľné demo spolu s novým trailerom.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 109
- Grand Theft Auto VI sa zase odkladá! 200
- Rusko nedokáže vyrobiť plánovaný Baikal-M procesor, ruší plány 109
- Pozor na čínske produkty - robotický vysavač posielal domov údaje, no keď ich maji 67
- Zaklínač na Netflixe stráca divákov 101
- GTA VI má už dokončený obsah, už sa len doťahuje 93
- Xpeng Iron je doteraz najhumanoidnejší robot 44
- Predator Badlands končí v recenziách prekvapivo dobre 67
- Aký herný PC desktop kúpiť na jeseň 2025? Za 1000, 1200, 1400 alebo 2000 eur? 37
- Rusi predstavili svojho AI robota, spadol im priamo pri prezentácii 84 zobraziť viac článkov >
|
Xbox One
PC PS4 Vývoj: Square Enix / Square Enix Štýl: Akčná Adventúra / RPG
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||














