Fable 4 mal byť vo viktoriánskom Londýne, Molyneux by ho spravil, ak ho požiadajú |
Lionhead je už minulosťou a tak sa objavujú zaujímavé informácie o predchádzajúcich Fable hrách a aj o neuskutočnených, ktoré boli zamietnuté, alebo zrušené.
Lionhead je už minulosťou a tak sa objavujú zaujímavé informácie o predchádzajúcich Fable hrách a aj o neuskutočnených, ktoré boli zamietnuté, alebo zrušené.
Lionhead chcel spraviť Fable 4, ale bol by viac temný ako trojka, viac steampunkový a postavený do viktoriánskeho Londýna. Znovu by tak bol menej fantasy, a aj menej detský. Rovno by bol pre dospelých, mal by prostitútky ale stále by nechýbal humor. Microsoft však neveril, že dosiahnu väčšie predaje. Lionhead im na to povedal, že s dostatočným financovaním a štyrmi rokmi časti dokážu napodobiť Mass Effect alebo Skyrim ale to bolo príliš veľa. Microsoft tak chcel, aby skúsili spraviť Fable ako službu - Fable Legends.
Toto rozhodnutie sa stalo pre Lionhead osudným, kde v projekte utopili 75 miliónov dolárov a výsledok nebol nikdy dostatočný. Na druhej strane Microsoft im to nezjednodušoval, kde ku koncu im pridal ďalšiu platformu a to Windows 10, s ktorou vôbec nerátali. Ale napriek rozhodnutiu ukončiť firmu tam bol stále plán, ktorý mohol firmu zachrániť a to predať ju (niektoré z čínskych firiem mali záujem). Celé by to bolo s tým, že Fable Legends by ďalej outsourcovali a fungovalo by, ale jednania boli príliš dlhé, veľa dôležitých ľudí odišlo a nakoniec z firmy neostalo nič, čo by sa oplatilo zachraňovať.
Aktuálne sa k tejto téme vyjadril aj Molyneux, pôvodný zakladateľ firmy, ktorý hovorí, že kľudne by sa do Fable 4 pustil, keby ho Microsoft oslovil. Dal by dokopy starý tím a spravili by ho. Bola by to zábava. Ale ešte musí dokončiť svoj aktuálny titul.
Zároveň aj ďalší zamestnanci priznali aj chyby aké spravili v Lionheade. Hlavným problémom bolo, že príliš narástli. Najskôr boli malá firma, ktorá robila parádne hry, boli ako rodina, ale postupne ako boli ich hry stále úspešnejšie, narastali, a to až tak, až im to prerástlo cez hlavu. Prakticky nad firmou stratili kontrolu. Boli totiž časy kedy tam robilo takmer 300 ľudí na piatich projektoch.
Veľmi podrobne celú históriu firmy rozpísal eurogamer, kde prechádza všetkými projektami a aj problémami.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 71
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 52
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 71
- Koei Tecmo je sklamané z predaja svojich hier, znižuje odhady tržieb 82
- DOJMY: Manor Lords 33
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 20
- Mafia Mission Pack 2 mod je už dostupný 23 zobraziť viac článkov >