Ako často padajú rôzne predmety v Overwatch? |
Frustrácia z nedostatku vzácnych predmetov prinútila hráča pozbierať štatistiky, ako to vlastne s padaním rôznych predmetov je
Padanie lootu je u každého hráča okamih, kedy v duchu očakáva to najlepšie. Síce sa už po hodinách hrania nad touto myšlienkou ani veľmi nepozastavujeme a práve okamih, keď sa nám pošťastí je o to prekvapujúcejší a cennejší. Keď vám však vzácne veci takmer nepadajú, začnete sa sami seba pýtať, či máte naozaj také mizerné šťastie alebo je jednoducho tak hra postavená a naozaj vás nikto úmyselne o nič neoberá. Práve tento pocit neistoty mal aj jeden hráč Overwatch z fóra Reddit, Ourobouros, ktorý sa svoju "smolu" rozhodol stoj čo stoj overiť, a tak sa pustil do pozerania rôznych videí z hry a zapisoval si, ako často padajú rôzne predmety. Dokázal týmto profesionálnym výskumom prísť na niečo zaujímavé? No, v podstate ani nie. Štandardné predmety padajú bežne, cennejšie o niečo menej, "epické" výrazne menej a legendárne minimálne.
V celej sérii videí, ktoré si Ourobouros pozrel, padlo 2412 predmetov, čo predstavuje 59% všetkých padnutých predmetov s frekvenciou 97%. Cenné predmety sa činili v štatistike číslom 32% všetkých padnutých predmetov a frekvenciou na úrovni 78%. Epické predmety si odkrojili iba 7% zo všetkých predmetov, no frekvenciou až 26%. Posledné, legendárne predmety padli iba v množstve 2% a frekvenciou niečo málo cez 9%.
"Frekvencia padania predmetov je veľkosť šance, že vám z boxu padne predmet danej vzácnosti. Jeden predmet bude takmer určite hodnotou vzácny alebo ešte viac. Takže, napríklad, je tu šanca, že dostanete napríklad tri obyčajné predmety a jeden epic. "
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 109
- Grand Theft Auto VI sa zase odkladá! 200
- Rusko nedokáže vyrobiť plánovaný Baikal-M procesor, ruší plány 109
- Pozor na čínske produkty - robotický vysavač posielal domov údaje, no keď ich maji 67
- Zaklínač na Netflixe stráca divákov 93
- RECENZIA: ARC Raiders 68
- GTA VI má už dokončený obsah, už sa len doťahuje 93
- Xpeng Iron je doteraz najhumanoidnejší robot 44
- Predator Badlands končí v recenziách prekvapivo dobre 67
- Aký herný PC desktop kúpiť na jeseň 2025? Za 1000, 1200, 1400 alebo 2000 eur? 37 zobraziť viac článkov >
|
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Blizzard / Blizzard Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||
















