Čo sme sa na E3 dozvedeli o Mass Effect: Andromeda? |
Aj bez veľkého jednorázového predstavenia sme sa dozvedeli viacero kľúčových informácií a veľa detailov.
HRY > NOVINKY >
Mass Effect: Andromeda na komplexnejšie predstavenie ešte iba čaká, Electronic Arts ho chce spraviť až počas tohtoročnej jesene. Užívateľ Redditu Audemus77 dal dokopy aspoň to, čo sme sa dozvedeli z nového traileru, z rozhovorov rôznych médií so zástupcami EA prítomnými na E3 a zo sociálnych médií.
trailer
- nová loď sa volá Tempest, dokáže pristávať na planéach
- v hre sú prítomní zástupcovia Salarianov, Kroganov aj Asarijek
- biotické schopnosti zostali
- počas boja sa dá pohľad kamery prehadzovať z jedného ramena na druhé
- existuje viac než jedna archa
Marc Walters
- prechod na engine Frostbite umožňuje tvorbu detailnejších postáv
- systém dialógov zostane podobný originálnej trilógií s pár novinkami
- systém morálky prechádza evolúciou
- protagonista/protagonistka sa volá Ryder, je to žena z konca traileru, ale tvár nemusí mať finálnu podobu
- multiplayer v ME3 mal určitý úspech, ale hráčom sa nepáčila odlišnosť jej hrateľnosti od kampane, preto sa pracuje na novej forme previazania kampane a online časti
- vývoj je v záverečnej fáze, verejnosti sa ukazujú iba už dokončené veci
- Mako je jediné pozemné vozidlo v hre
rozhovory Polygonu a IGN
- hráčov výber konca ME3 Andromedu neovplyvní
- vzťahy a romániky budú realistickejšie, k romániku sa už nedá dostať jednoducho pár návštevami
- priateľstvá a romániky budú ovplyvnené temperamentom
- hlavná postava nezačína ako hrdina, musí sa ním stať, ale uvedomuje si dôležitosť a následky svojich činov
- posádka bude mladšia než v trilógii
- Shepard poznal mapu Mliečnej cesty, nová galaxia bude veľkou neznámou
- príbeh bude osobnejší
- postavenie ľudstva v tejto galaxii je iné, ale stále je to príbeh ľudského hrdinu a ľudstva
Yanic Roy
- RPG elementy zostali, hráčovi dajú kontrolu nad príbehom
- opäť budú aj misie na získanie lojality spoločníkov
- multiplayer bude podobný ME3, ale slobodnejší, dynamickejší, chaotickejší
- planéty budú mať jeden bióm, ako je tomu napríklad aj v Star Wars
- domov sa bude hľadať pre ľudí aj pre ďalšie rasy na palube
- objavia sa odkazy na pôvodnú trilógiu, ale iba v takej miere, aby neprekážali novým hráčom
Aryn Flynn
- cesta do galaxie Andromeda trvala stovky rokov
- archa je dôležitou súčasťou príbehu, nie iba miestom prebudenia hlavnej postavy
ďalšie zdroje
- zberateľská edícia bude predstavená na jeseň
- Codex bude mať opäť obsiahle zápisky a sprostredkuje pohľad hlbšie do univerza
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- História GTA série 229
- GTA VI bolo odložené, ale dostalo rovno aj dátum vydania 227
- GTA VI dostalo druhý trailer! 248
- Half-Life 3, respektíve nová Half-Life hra, je už plne hrateľná a v širšom playtes 68
- RECENZIA: Vivat Slovakia 100
- RECENZIA: Days Gone - Broken Road (PC) / Remastered (PS5) 62
- Epic Games Store znižuje svoj podiel z predaja na nulu, pokým hra nedosiahne tržby 54
- Ubisoft má plány na deväť Assassin's Creed hier 54
- PlayStation Plus Essential v máji ponúkne jednu z najlepších hier minulého roka 19
- Ceny Xbox konzol budú vyššie 177 zobraziť viac článkov >