Vývoj Beyond Good and Evil 2 je pre Ubisoft naozaj dôležitý |
Dokonca až tak, že podľa kreatívneho režiséra Ubisoft vždy trval na jeho realizácii a nikdy nebol zrušený.
Možno si ešte spomínate na to, ako nedávno teasoval Beyond Good and Evil 2 jej tvorca Michel Ancel na svojom Instagrame. S fanúšikmi sa podelil o zopár konceptov, pričom sa mu znovu podarilo naštartovať nadšenie mnohých hráčov na už dávno zabudnuté pokračovanie.
Ancel tvrdí, že úlohou týchto konceptov bolo ozrejmiť všetkým fanúšikom to, že hra existuje a Ubisoft to s ňou myslí naozaj vážne. Ďalej dodáva, že hra bola v skutočnosti vo vývoji od vydania Rayman Legends. Momentálne je však ešte ďaleko od svojho vydania a Ancel nie je ešte pripravený na to, aby prezradil detaily, nakoľko veci sú stále v pohybe a vyvíjajú sa.
„Súčasné technológie konečne dosiahli bod, ktorý nám umožní dosiahnuť moju víziu pre pokračovanie a to najmä s ohľadom na jeho rozsah. V prvej hre sme mali síce možnosti cestovania vesmírom, ale v konečnom dôsledku sme boli obmedzení. Teraz je však skvelé to, že konzoly majú dnes také silné CPU, ktoré nám umožní urobiť veci oveľa väčšie, než kedykoľvek predtým.
Pri našej vízii si teda už nepovieme oh, toto nikdy neurobíme, pretože na to aktuálne máme možnosti a funguje to. Je šialené a veľmi ťažké vysvetliť ľuďom to, ako sa pracuje na technickej stránke hry. Teraz to nie je už len o polygónoch a podobných veciach. Je to o milióne spôsobov toho, ako sa správa AI a obrovských kozmických lodiach havarovaných na veľkých planétach,“ hovorí Ancel.
Tým vlastne odhalil trošku viac o tom, čo by sme v hre mali čakať. Okrem toho tiež povedal, že plánuje v hre využiť už overené prvky, ktoré sme mali možnosť vidieť v iných hrách, ako napríklad Star Citizen.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Mega zľavy spustené 38
- Metal Gear Solid Delta: Snake Eater dostal recenzie 46
- Ubisoft potvrdil príchod nového rozšírenia s novým prostredím pre Assassin's Creed 39
- DOJMY: Silent Hill f 21
- GTA VI má dostať realistickú fyziku vody 79
- RECENZIA: Gears of War: Reloaded 44
- Gamescom ocenenia boli vyhodnotené 40
- DOJMY: Directive 8020 11
- Ubisoft livestream z Gamescomu predviedol očakávané hry 20
- Najväčšie ohlásenia a predstavenia z Gamescomu 21 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
PS4 Xbox One Switch Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Montpellier Štýl: Akčná Adventúra |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|