Sector Online Entertainmentnet Sector.sk Onlinehry.sk Plnehry.sk Blog.sector.sk Biosector.sk Kinema.sk Rozpravky.sk Funny.sk Docu.sk Lacné letenky
Advertisement
logoblack
Login:
Heslo:
 > Zabudli ste heslo?
facebook login
listallistamlistaplistaulistaylistarlistaelistaqlistajlistaklistadlistaz hryvideásúborytechfóruumužívatelia

Novinka


Najlepšie hry, ktoré nikdy nedostali pokračovanie II.

pridal Gam_er 2.4.2017 o 11:44
PC
PS3
PS4
Xbox 360
Xbox One
Najlepšie hry, ktoré nikdy nedostali pokračovanie II.


Pred niekoľkými mesiacmi sme vám priniesli článok o najlepších hrách, ktoré nikdy nedostali pokračovanie. Už pri jeho tvorbe bolo jasné, že kvalitných titulov, ktoré skončili svojim prvým a jediným dielom je mnoho a tak je ťažké zhrnúť všetky. Mnohým fanúšikom chýba druhý Alan Wake, The Saboteur, Bulletstorm, SPORE či Singularity. Kvalitných značiek, ktoré svojho času mnohých ohúrili je ešte naozaj veľa a tak sa nám silou mocou núka možnosť tento zoznam peciek bez pokračovaní doplniť. Dnes sa teda pozrieme na ďalšie kúsky, ktoré mnohým z nás chýbajú a chceli by sme ich vidieť pokračovať, pričom sa posnažíme aspoň jemne poodhaliť dôvody, prečo sa z týchto značiek nikdy nestali pokračujúce série.

Sleeping Dogs (2012) [recenzia]

Začneme rovno naozaj silným kúskom od štúdia United Front Games, ktorý vyšiel pod krídlami Square Enix. Dá sa povedať, že išlo o duchovného nástupcu série True Crime, kde sme sa ocitli v úlohe hongkongského policajta. Hru sprevádzal výborný príbeh z prostredia triád, otvorené, prepracované mesto, voľnosť, rozmanitosť úloh, parádna grafika a naozaj špičkovo prepracované boje, ktoré pripomínali akčné scény z filmov Johna Woo. Všetky tieto aspekty robili z tejto hry naozaj silného konkurenta v žánre, kde už dlho kraľuje séria GTA. Našli sa tu dokonca aspekty, kde Sleeping Dogs GTA hravo prekonáva. Prečo sme sa potom nedočkali pokračovania tejto viac než nádejnej a kvalitnej značky? Nuž, pokračovanie bolo v plánoch. UF Games mali so značkou veľké ambície a dostali sa k nám dokonca uniknuté dokumenty z predvýrobnej fázy, ktoré toto pokračovanie potvrdzujú a vnášajú doň viac svetla. Bohužiaľ sa tu zopakoval príbeh, ktorý spája viacero nádejných značiek bez pokračovaní a to fakt, že štúdio United Front Games bolo zatvorené kvôli krachu, v čase svojho deviateho roku života. S tým zhasli aj nádeje fanúšikov, ktorí pokračovanie Sleeping Dogs dovtedy vrúcne očakávali. 

Najlepšie hry, ktoré nikdy nedostali pokračovanie II.

Heart of Darkness (1998)

Na túto klasickú 2D plošinovku si pamätajú predovšetkým hráči 90. rokov. Tí sa v nej mohli zhostiť úlohy školáka Andyho, ktorý sa vydáva na cestu za záchranou svojho verného priateľa – psa menom Whiskey. Toho unesú počas zatmenia slnka temné príšery. Andy tak berie do ruky svoju elektrickú zbraň a vydáva sa na cestu boja s tieňmi a inými nástrahami. V hre sme mohli vidieť naozaj tisíce ručne kreslených animácií, detailné smrte hlavného hrdinu a počuť orchestrálny soundtrack. Okrem toho titul vynikal skvelou hrateľnosťou, atmosférou a príbehom, ktorý priniesol viacero zvratov. O pokračovaní v súčasnosti nie sú žiadne správy a keďže sa jedná o naozaj starú hru je pravdepodobné, že sa ho nedočkáme už nikdy. V tomto prípade je skôr na mieste hovoriť možno o nejakom remake, ale ktovie...

Najlepšie hry, ktoré nikdy nedostali pokračovanie II.

Advent Rising (2005) [recenzia]

Ide o akčnú adventúru, resp. third person strieľačku, za ktorou stojí dovtedy neznáme štúdio GlyphX Games. V hre ste mali zaujímavé možnosti ako zasiahnuť do deja, pričom vám prischla úloha pilota menom Gideon Wyeth. Ten je účastníkom sprievodu, ktorého cieľom je komunikovať s neznámymi, mimozemskými návštevníkmi vašej planéty. Tí prišli predpovedať jej zániky, ktorý sa napokon začne odohrávať oveľa skôr než si všetci mysleli. Hra mnohých dostala svojim gameplay štýlom, ktorý pripomínal legendárne HALO a priniesla tiež dlhé hodiny zábavy. V čase vydania bolo veľmi medializované tvrdenie, že Advent Rising je len prvým dielom plánovanej trilógie. Aj napriek veľkej reklamnej kampani, ktorú sprevádzala podpora v kinách, však tržby z hry neboli zďaleka také, ako sa očakávalo. Ešte koncom roka tak vydavateľ Majesco úplne reevidoval svoje plány, zameral sa na handheld hry a zrušil celú budúcnosť plánovanej Advent Rising série. Pokračovania sa teda takmer s istou pravdepodobnosťou nikdy nedočkáme. 

Najlepšie hry, ktoré nikdy nedostali pokračovanie II.

Total Overdose (2005)

Išlo o veľmi milé a svieže prekvapenie na poli akčných adventúr v otvorenom svete. Ste Ramiro Cruz a vašou úlohou je dokončiť akciu svojho zraneného brata dvojčaťa, ktorý pátral po vrahoch vášho otca. Infiltrujete sa do drogových kartelov ako člen protidrogovej jednotky DEA a vaša cesta za pomstou môže začať. Hra zaujala voľnosťou v dovtedy netradičnom svete Mexika, prvkami z filmov Roberta Rodrigueza, humorom a slow motion efektmi v štýle Maxa Payna. Nechýbala tiež rozmanitosť úloh, charizmatické postavy, ovládanie rôznych vozidiel, brutalita a široká ponuka zbraní, pričom všetky tieto aspekty robili Total Overdose naozaj zábavným titulom, na ktorý si pravdepodobne spomeniete ešte dnes. Za hrou stoja Deadline Games, ktorý plánovali sequel, kde by priniesli celú mapu Mexika. Ten bol však zrušený hneď potom, čo bolo štúdio zatvorené. 

Najlepšie hry, ktoré nikdy nedostali pokračovanie II.

BULLY (2006) [recenzia]

Chceli ste niekedy vedieť, aké by to bolo vrátiť sa späť do školy a skúsiť veci, ktoré ste v mladosti nestihli alebo ste sa ich obávali? V tom prípade bol BULLY presne pre vás. Hra ponúkla otvorený svet, kde na vás čakali rôzne aktivity. Nechýbalo randenie, bitky, skejt park, zaujímavé hodiny v škole a rôzne ďalšie aktivity. Zápletka sa točila vlastne okolo vášho postupu v školskom systéme, kde ste sa ocitli v úlohe študenta, v škole plnej bitkárov. Nastoliť mier tak bolo jednou z vašich priorít. Hra predala viac ako 1,5 milióna kópií a získala mnoho ocenení. Kde je teda pokračovanie? Podľa posledných správ sa ukazuje, že Rockstar v značku stále verí a tak je možné, že by sme sa ho ešte dočkali. Do tej doby tu pre vás bude ešte vydanie hry v tzv. Scholar Editon a tiež verzia pre smartfóny, ktorá vyšla prakticky len nedávno, na výročie značky. 

Najlepšie hry, ktoré nikdy nedostali pokračovanie II.

Claw (1998)

Claw alebo ak chcete Captain Claw je dnes už legendárnou plošinovkou, pri ktorej ste možno strávili naozaj dlhé hodiny. V hre preberáte do rúk osud slávneho kapitána Nathaniela Josepha Clawa, ktorý je po napadnutí jeho lode uväznený Cocker-Spaniardsom do cely, kde čaká na svoju popravu. V cele však náhodou nájde kus mapy skrytý v stene, ktorý odkazuje na amulet deviatich životov, pozostávajúci z deviatich kusov. Ten svojmu nositeľovu umožní priblížiť sa k nesmrteľnosti. Po uniknutí zo svojej cely si kapitán Claw vytyčuje nový cieľ, ktorým je zhromaždiť všetky kúsky amuletu a získať jeho silu pre seba. Hra ponúkla pekné animácie, farebnú grafiku, boje na blízko, humor a naozaj zábavný gameplay. Nechýbalo zbieranie dukátov, zlatiek, pokladov, rôznych artefaktov, kombá, pirátska tematika a veľa zloduchov. Za hrou stojí štúdio Monolith, ktoré má na svojom konte viacero zaujímavých titulov bez pokračovaní. Štúdio v súčasnosti existuje pod krídlami Warneru, kde sa venuje veľkým AAA projektom. Najnovšie zaujali výletom do stredozeme prostredníctvom titulu Shadow of Mordor, ktorého pokračovanie sa na nás už rúti. V prípade Clawa však o ňom nie je žiadna zmienka, aj napriek mnohým petíciám fanúšikov. 

Najlepšie hry, ktoré nikdy nedostali pokračovanie II.

Boiling Point: Road to hell (2005) [recenzia]

Rok 2005 bol zjavne bohatý na kvalitné, vtedy nové značky, ktorých osud začínal a súčasne končil jednou hrou. Výnimkou nie je ani vydarená fps akcia Boiling Point, za ktorou stojí Atari a štúdio Deep Shadows. Čakala tu na vás rozľahlá džungľa, ktorou ste sa museli presekať na ceste za vašou dcérou, ktorá bola unesená v zemi drog, peňazí, zbraní a násilia. Hra prekypovala množstvom možností, ponúkla rôzne cesty k cieľu a naozaj zaujímavý príbeh, ktorý sa odohrával vo svete ďaleko väčšom, než samotné GTA San Andreas. Niet teda divu, že si hra dokázala získať množstvo fanúšikov. Deep Shadows však akosi zaspali v minulosti, Atari si prešlo krachom a absolútne nie je známe, či značka Boiling Point ešte niekedy povstane z popola minulosti aj napriek tomu, že by si to určite zaslúžila. V dnešných časoch by sa mohlo jednať o veľmi zdatného konkurenta pre sériu Far Cry. 

Najlepšie hry, ktoré nikdy nedostali pokračovanie II.

Rage (2011) [recenzia]

Akcia od tvorcov FPS žánru a značiek ako Wolfenstein, DOOM či Quake, v ktorej nás vývojári z idSoftware vzali na výlet do post - apokalyptickej budúcnosti. Tu sme boli svedkami úchvatných scenérií, prepracovanej akčnej stránky, dynamických bojov, rozmanitých misií a tiež rozľahlého a prepracovaného sveta. Titul bol akýmsi návratom idSoftware na výslnie, kedy priniesli novú značku vytvorenú na úplne novom engine. Síce sa tu našli menšie chybičky, no Rage si pokračovanie bez pochýb určite zaslúži. Bethesda, ktorá titul vydáva sa vyjadrila, že pokračovanie Rage nevylučuje. Na niečom sa už dokonca pracovalo, no podľa Bethesdy to nefungovalo tak ako by si predstavovali. Značka podľa nich však funguje dosť dobre na to, aby raz priniesli pokračovanie. Je teda pravdepodobné, že sa ho dočkáme, no je naozaj otázne kedy. V tomto prípade však určite platí lepšie neskoro, ako nikdy. 

Najlepšie hry, ktoré nikdy nedostali pokračovanie II.

Oni (2001)

Ide o third – person akčnú záležitosť, za ktorou stojí Bungie West, ktoré patrí pod divíziu Bungie. Ocitli sme sa v roku 2032, kedy sa Zem stáva tak znečistenou, že len málo častí z nej zostáva obývateľných. Civilizácia rieši hospodársku krízu a rozmach terorizmu, s ktorým sa snaží zatočiť špeciálna policajná jednotka s označením TCTF. Hra ponúkla šikovný combat systém obohatený o zbrane, rôzne typy nepriateľov, zaujímavé levely, rôzne kombá a boss fighty. Suma sumárum išlo o naozaj solídnu zábavu, ktorá bola jediným projektom štúdia Bungie West predtým, než bolo rozpustené. Pokračovania sa už pravdepodobne nikdy nedočkáme, nakoľko sa veľké Bungie sústredí najmä na iné značky. Medzi ich série patrí napríklad úspešná séria HALO a stoja tiež za Destiny, ktoré stále podporujú, no podľa viacerých leakov by už mali pracovať aj na pokračovaní. 

Najlepšie hry, ktoré nikdy nedostali pokračovanie II.






<<<Ako sa zmenil PC hardvér v marci
predchádzajúca novinka

Druhá časť Residetnt Evil 4 HD modu je dostupná na stiahnutie >>>
nasledujúca novinka

Pozrite si aj
Diskusia

      Pre možnosť pridania komentáru musíte byť prihlásený.

Zaregistrujte sa, alebo použite facebook autentifikáciu facebook login

searchbutton
Sector Herný magazín
sector magazin SECTOR Magazín
#99


PDF verzia


Flash verzia

Social Sector
Nové herné videá
Video: Gravel - Franciacorta Speed Cross
Gravel - Franciacorta Speed Cross
pridané 16.1. 2018discus0
Príspevky
Star Wars Rivals bude mobilná multiplayerovka...
know that feel bro &#128546; sw empire at war bolo...
Remedy: Tradičné singleplayer AAA hry sú veľm...
take hry ako si predstavujete nebudu kym ich nebud...
Quantic Dream bolo vykreslené ako toxické pra...
možno si prirodzený výber nájde ich.
Vesmír: Číne skoro spadla časť vesmírnej rake...
súhlasím tak na polovicu. išlo o zastrašenie a vyr...
Playstation 4 update 5.50 otvára beta testing
dokážem na ps4 napísať prácu v power pointe? dokáž...
Metal Gear Survive približuje svoj príbeh
jeho štúdio kojima productions je úplne nezávislé,...
Remedy: Tradičné singleplayer AAA hry sú veľm...
dobre, tak to opravim pre ludi co nemaju iny argum...
Je toto Xbox One Elite Controller 2?
neni su uz pomaly vsetky hry tencent ? :d z ciny...
Je toto Xbox One Elite Controller 2?
to nebude mat tie tuzkove, to je fakt skoda, lebo ...
Remedy: Tradičné singleplayer AAA hry sú veľm...
zaujmu len aaa hry...strasna hlupost. zaujat dokaz...
Je toto Xbox One Elite Controller 2?
ty vole to su fotky. najma ta posledna. :d :daj ja...
bottom
Hry | Videá | Súbory | Tech | Fórum | Užívatelia | PC | Xbox 360 | PS3 | PSP | Wii | DS | Mobil | Obsah
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2018 SECTOR Online Entertainment   /   contact us on: sector@sector.sk