Ukážka Quake 2 GPU pathtracingu na Titan XP karte |
Experimenty z Raytracing a Pathtracing renderovaním v hrách po malom boome pred pár rokmi úplne zastali, enginy sa toho nechytili a aj fanúšikovia s tým prestali.
HRY > NOVINKY >
Experimenty z Raytracing a Pathtracing renderovaním v hrách po malom boome pred pár rokmi úplne zastali, enginy sa toho nechytili a aj fanúšikovia s tým prestali. Jeden z moderov sa teraz k tomu vrátil a ukázal nám, že síce pathtracing dokáže vytvoriť pekné reflekcie, tiene, global illumination efekty, stále generuje len zašumený obraz, aby bol dostatočne rýchly. Čistý obraz by si vyžadoval stále viac výkonu ako ponúkajú dnešné grafiky.
Video nám ukazuje kam to dotiahol Quake 2 na Titan Xp karte. Ak by ste si to chceli skusiť na Githube je zdroják.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 26
- Grafické karty znovu zlacneli, hlavne RTX 5070ti a RTX 5080, ale už znižuje aj RTX 259
- Detaily k 89 miliónom Steam účtov sú na darknete na predaj 31
- GTA IV port možno príde tento rok 59
- Epic spustil Mega výpredaj a rozdáva Dead Island 2 27
- Activision žaluje tvorcov toxického cheatovacieho softvéru pre Call of Duty 68
- RECENZIA: The Precinct 11
- HBO znovu premenovalo streamovaciu službu MAX 66
- Čo ponúkne Mafia: The Old Country? 36
- Skyrim ako Call of Duty? 8 zobraziť viac článkov >