Ukážka Quake 2 GPU pathtracingu na Titan XP karte |
Experimenty z Raytracing a Pathtracing renderovaním v hrách po malom boome pred pár rokmi úplne zastali, enginy sa toho nechytili a aj fanúšikovia s tým prestali.
HRY > NOVINKY >
Experimenty z Raytracing a Pathtracing renderovaním v hrách po malom boome pred pár rokmi úplne zastali, enginy sa toho nechytili a aj fanúšikovia s tým prestali. Jeden z moderov sa teraz k tomu vrátil a ukázal nám, že síce pathtracing dokáže vytvoriť pekné reflekcie, tiene, global illumination efekty, stále generuje len zašumený obraz, aby bol dostatočne rýchly. Čistý obraz by si vyžadoval stále viac výkonu ako ponúkajú dnešné grafiky.
Video nám ukazuje kam to dotiahol Quake 2 na Titan Xp karte. Ak by ste si to chceli skusiť na Githube je zdroják.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Microsoft prepustil 9000 zamestnancov pre AI, jeden z vedúcich im odporúča obrátiť 119
- Naughty Dog už odstupuje zo spolupráce na The Last of Us seriáli 94
- Zomrel herec Michael Madsen známy z Tarantinoviek a kopy hier 26
- Takmer 10 minút hrateľnosti z Mafia: The Old Country 150
- OpenAI o1 model sám seba skopíroval na externý disk, ako istotu pred vypnutím, Cla 66
- Stop Killing Games petícia prekročila 1 milión podpisov 62
- V Číne sa odohral prvý futbalový zápas autonómnych AI robotov 16
- Júlové hry 17
- Fanúšikovský remake Counter-Strike 1.6 s názvom CS: Legacy narazil na právne probl 19
- Battlefield 6: EA údajne mieri na 100 miliónov hráčov, vývojári tomu neveria 69 zobraziť viac článkov >