Ukážka Quake 2 GPU pathtracingu na Titan XP karte

Experimenty z Raytracing a Pathtracing renderovaním v hrách po malom boome pred pár rokmi úplne zastali, enginy sa toho nechytili a aj fanúšikovia s tým prestali.

pridal saver 6.8.2017 o 9:22 pod hry
Ukážka Quake 2 GPU pathtracingu na Titan XP karte

HRY > NOVINKY >

Experimenty z Raytracing a Pathtracing renderovaním v hrách po malom boome pred pár rokmi úplne zastali, enginy sa toho nechytili a aj fanúšikovia s tým prestali. Jeden z moderov sa teraz k tomu vrátil a ukázal nám, že síce pathtracing dokáže vytvoriť pekné reflekcie, tiene, global illumination efekty, stále generuje len zašumený obraz, aby bol dostatočne rýchly. Čistý obraz by si vyžadoval stále viac výkonu ako ponúkajú dnešné grafiky.

Video nám ukazuje kam to dotiahol Quake 2 na Titan Xp karte.  Ak by ste si to chceli skusiť na Githube je zdroják.





Páči sa mi!






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Xbox hľadám hračou (1)
Zdravim od včera som hráč Xboxu prešiel som s ps5 ...
|Stropné reproduktory pre dolby... (6)
Zdravím. Je tu niekto, kto sa vyzná do audio techn...
|Ssd sata + hdd + m2 ssd ? (7)
Ahojte, mam uz par rokov zapojene Ssd sata na ktor...
|Zháňam labo variety kit 01 pre... (1)
Mal by niekto na predaj Labo Variety Kit 01 (Toy-c...
|Dragons dogma 2 (2)
Zdravim, mam otazku ohladne DG2 a to ze ako mam pa...
|Svet, ukrajina, vojny ... (20679)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk