Ukážka Quake 2 GPU pathtracingu na Titan XP karte |
Experimenty z Raytracing a Pathtracing renderovaním v hrách po malom boome pred pár rokmi úplne zastali, enginy sa toho nechytili a aj fanúšikovia s tým prestali.
HRY > NOVINKY >
Experimenty z Raytracing a Pathtracing renderovaním v hrách po malom boome pred pár rokmi úplne zastali, enginy sa toho nechytili a aj fanúšikovia s tým prestali. Jeden z moderov sa teraz k tomu vrátil a ukázal nám, že síce pathtracing dokáže vytvoriť pekné reflekcie, tiene, global illumination efekty, stále generuje len zašumený obraz, aby bol dostatočne rýchly. Čistý obraz by si vyžadoval stále viac výkonu ako ponúkajú dnešné grafiky.
Video nám ukazuje kam to dotiahol Quake 2 na Titan Xp karte. Ak by ste si to chceli skusiť na Githube je zdroják.
Páči sa mi!
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 127
- Nový Stargate seriál je v príprave, pracujú na ňom aj ľudia z pôvodných sérií 37
- PlayStation predstavilo svoje Black Friday zľavy 59
- Cloudflare sa ospravedlňuje, že zrušil pol internetu 28
- Mafia: The Old Country dostane Free Ride Update už zajtra 20
- Slovenský superpočítač PERUN dosiahol historický úspech v rebríčku TOP500 najvýkon 36
- Filmová recenzia: Potkani: Príbeh zo sveta Zaklínača 14
- Nejdú vám rôzne stránky? Vypadli Cloudflare servery 36
- EU konečne zruší odsúhlasovanie cookies, zavádza digitálnu peňaženku a upravuje p 49
- Prvý Micro RGB TV od Samsungu je už vystavený v Bratislave. Stojí ako auto... 68 zobraziť viac článkov >














