Ako túto sezónu tlačili konzolové firmy reklamy v amerických TV? |
Najviac reklám túto sezónu pripravilo Nintendo, nasledované Sony a Microsoftom. Najsledovanejšia bola Call of Duty reklama od Sony.
GamesBeat spolupracuje s iSpot.tv a výsledkom tejto spolupráce je meranie televíznych reklám v reálnom čase, s dôrazom na pozornosť a konverziu od viac ako siedmych miliónov smart TV. Vďaka tejto analýze sú získané dáta, ktoré hovoria o mesačných zobrazeniach televíznych reklám s obsahom najväčších herných kampaní. V tomto prípade ide najmä o reklamy na hry, herné rozšírenia a všetkého, čím chcú výrobcovia hier ukázať svoje svaly.
Graf zobrazuje 5 najsledovanejších reklám najväčších značiek v hernom priemysle od 16. októbra do 15. novembra. Zobrazenia TV reklám sa v tomto období drasticky zvýšili z 2,9 miliardy až na 6 miliárd. Celkovo 33 spoločností malo 135 reklamných spotov, ktoré sa vysielali 27 700 krát, na ktoré sa minulo 125,6 milióna dolárov. Tu napríklad síce Nintendo pripravilo najviac reklám vysielali ich najviackrát, boli na menej sledovaných programoch a aj preto ich s videním predbehli ostatní, ktorí vysielali hlavne počas veľkých športových zápasov. Samozrejme náležite tomu bolo umiestnenie týchto reklám aj výrazne drahšie.
Samotná PlayStation zaznamenala 1,8 miliardy zobrazení s 18 reklamami. ktoré sa vysielali viac ako 5 500 krát. Najviac zobrazená reklama bola na Call of Duty: WWII: Winter Front s počtom zobrazení 228,7 miliónov. PlayStation reklamy sa najviac vysielali na staniciach ESPN, Fox a Adult Swim a bežali aj počas NFL, NBA a svetovej série.
Čo sa týka Xboxu, ten sa udržal na druhom mieste. Mal 9 reklamných spotov, ktoré sa vysielali 3 400 krát a vygenerovali 1,2 miliardy zobrazení. Reklama s najväčším počtom zobrazení bola v tomto prípade “Feel True Power” na Xbox One X, s hudbou Kanyeho Westa a dosiahla 657,4 milióna zobrazení. One X dostal svoje reklamy len nedávno a vysielali sa na Fox, ESPN a NBC, rovnako ako v prípade PS tiež počas NFL, svetovej série a v tomto prípade aj počas seriálu The Walking Dead.
Nintendo je na treťom mieste, kde a prioritne orientovalo na detské programy. Malo 23 reklám, ktoré sa vysielali 6 100 krát a zaznamenali viac ako 1 miliardu zobrazení. Najobľúbenejšia reklama spoločnosti bola "Super Mario Odyssey: Jump Up, Super Star!", pričom dosiahla 189,3 miliónmi zobrazení. Prioritné kanály Nintenda boli Disney Channel, Nick, a MTV, kde sa reklamy vysielali počas programov SpongeBob SquarePants, NBA basketball a The Loud House.
Čo sa týka ostatných, čisto herných vydavateľov, po dlhšom čase je na 4. mieste Bethesda Softworks. Firma mala 3 TV spoty, ktoré sa vysielali 3 600 krát a dosiahli 647 miliónov zobrazení. Najobľúbenejšia reklama (553,4 milióna zobrazení) bola "Havoc", ktorá propagovala Wolfenstein II: The New Colossus. Bethesda Softworks uprednostnila stanice AMC, Fox a Syfy, kde sa reklamy vysielali počas NFL, svetovej série a The Walking Dead.
Na piatom mieste skončil Ubisoft s 291, 4 miliónmi zobrazení, ktoré dosiahlo 7 reklám. Tie sa vysielali 957 krát a najobľúbenejšou z nich bola South Park: The Fractured but Whole: Masked (112,1 milióna). Ubisoft si vybral stanice ESPN, Adult Swim a Comedy Central, kde sa reklamy vysielali počas NFL, Family Guy, a South Parku.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: 007 First Light 67
- RECENZIA: Cronos: The New Dawn 93
- Nové Alza dni zľavy spustené 12
- Tomb Raider seriál už má svoju Laru, bude ňou Sophie Turner 106
- Detaily plánovaných RTX 50 super grafických kariet Nvidie 55
- iPhone 17, iPhone Air, Air Pods 3 a nové Watch hodinky predstavené 88
- 007 First Light sa predstavil v prvom gameplay videu 53
- PS6 má mať vraj jednoduchší dizajn ako PS5 a odnímateľnú mechaniku 115
- Motorola predstavila nové smartfóny a luxusnú kolekciu na veľtrhu IFA 2025 v Berlí 4
- DOJMY: Anno 117: Pax Romana 0 zobraziť viac článkov >