Sector Online Entertainmentnet Sector.sk Onlinehry.sk Plnehry.sk Blog.sector.sk Biosector.sk Kinema.sk Rozpravky.sk Funny.sk Docu.sk Lacné letenky
logoblack
Login:
Heslo:
 > Zabudli ste heslo?
facebook login
listallistamlistaplistaulistaylistarlistaelistaqlistajlistaklistadlistaz hryvideásúborytechfóruumužívatelia

Novinka


Šéf vývoja The Last of Us: Pri vývoji Uncharted 4 mi chýbala vášeň, pracoval som kvôli tímu

pridal play3man 21.1.2018 o 18:02
PS4
Akčná adventúra
Šéf vývoja The Last of Us: Pri vývoji Uncharted 4 mi chýbala vášeň, pracoval som kvôli tímu


V Naughty Dog momentálne usilovne pracujú na The Last of Us Part II. Síce, podľa posledných správ malo štúdio dva vývojárske tímy, ktoré pracovali na dvoch nezávislých projektoch, nevieme, či to isté platí aj v súčasnosti. Ak by však v štúdiu robili aj na ďalšej hre, tak skoro sa o nej pravdepodobne nedozvieme. Každopádne, zo štúdia v poslednej dobe odišlo niekoľko ľudí na vyšších pozíciach. Jedným z nich bol aj Bruce Straley, ktorý vo firme pracoval ako šéf vývoja The Last of Us a neskôr aj Uncharted 4. Zatiaľčo vývoj The Last of Us išiel z jeho pohľadu pravdepodobne hladko, pri Uncharted 4 takýto pocit rozhodne nemal.

V rozhovore pre server Kotaku totiž prezradil pozadie vývoja štvrtého dielu Uncharted, ktorý aj napriek kontroverzným udalostiam vo firme dokázal medzi hráčmi uspieť a potvrdiť tak kvality štúdia. Bruce Straley však celý vývoj opisuje skôr ako úlohu, ktorú musel splniť: "Zrazu prišiel Uncharted 4 a povedal som si, že existuje rozdiel medzi tým, ak niečo robíte pre seba, s vášňou - mal som vlastné nápady, ktoré som sa snažil presadiť medzi Uncharted 1, 2 a The Last of Us - no z Uncharted 4 sa zrazu stalo niečo, pri čom som si hovoril: Ako by som toto spravil pre tím a firmu?"

Z jeho slov je tak jasné, že mu skrátka došli nápady a jednoducho vyhorel: "Musíme dostať tú hru von, no musíme zabezpečiť, aby bola dobrá, aby nejakým spôsobom nepoznačila meno Naughty Dog. Cítil som, keď som sa na to pozrel späť, že som sa tej role zhostil skôr kvôli tímu a nie kvôli mne... dva roky trvalo vytvorenie tejto beštie, z ktorej sa stal najťažší projekt, na ktorom som kedy pracoval." - dodáva Straley

Nakoniec iba upresňuje, že jeho odchod z Naughty Dog nemal nič spoločné s Naughty Dog alebo s hrami. Po vydaní Uncharted 4 si skrátka potreboval dať prestávku.





<<<Týždenník - Lara ožíva
predchádzajúca novinka

Aké je Geforce Now Oplatí sa streamovať hry cez internet >>>
nasledujúca novinka

Pozrite si aj
Diskusia

      Pre možnosť pridania komentáru musíte byť prihlásený.

Zaregistrujte sa, alebo použite facebook autentifikáciu facebook login

searchbutton
Sector Herný magazín
sector magazin SECTOR Magazín
#100


PDF verzia


Flash verzia

Social Sector
Nové herné videá
Príspevky
Film: Sharknado bude pokračovať šiestou časťou
s tým nadhľadom sa pletieš. skús pozrieť... hm, ne...
Racingovka OnRush sa bližšie ukazuje
konečne ukázali že tam bude aj poriadna deštrukcia...
Metal Gear Survive - launch trailer
hejteri budu bliakat a davat zaporne recenzie lebo...
Age of Empires: Definitive edition - launch t...
trochu by mohli este patchnut pathfinding, zatial ...
Battlefield 1 - Apocalypse trailer
never tymto ludom, premium pass je na origine prav...
EA to už nechcelo naťahovať, oficiálne predst...
nepochopil si ma. texel density, teda hustota pixe...
Age of Empires: Definitive Edition by sa v bu...
hej to som čítal, ale podľa mňa to bude v prípade ...
Games With Gold na marec ohlásené
ani ps ani xbox mi neponuklo uz dllllho nic dobre....
Battlefield 1 - Apocalypse trailer
mozem kaslat cele dlc
Racingovka OnRush sa bližšie ukazuje
z videa to vyzeralo horsie jak motorstorm 2 tak le...
EA to už nechcelo naťahovať, oficiálne predst...
nemyslím si mám tú hru a textúry tam neboli 4k tie...
EA to už nechcelo naťahovať, oficiálne predst...
no akože za kúpu by to aj stalo ale na čo mi to je...
Age of Empires: Definitive Edition by sa v bu...
2 mesiace dozadu forzu...vypol som pc medzi tym ak...
bottom
Hry | Videá | Súbory | Tech | Fórum | Užívatelia | PC | Xbox 360 | PS3 | PSP | Wii | DS | Mobil | Obsah
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2018 SECTOR Online Entertainment   /   contact us on: sector@sector.sk