Dizajnér z Naughty Dogu hovorí, že pri dizajne levelov Uncharted 4 ho inšpiroval Crysis |
Ohláseniu Crysis Remastered sa potešil James Cooper, dizajnér Uncharted 4. Vývojár totiž predtým pracoval v Cryteku na prvom remastri hry na staré konzoly a otvorené lineárne levely ho zaujali natoľko, že ovplyvnili aj dizajn Uncharted 4. Ten tiež dostal podobný štýl otvorenejšich, ale stále lineárne riešených levelov.
Really excited to hear about Crysis Remastered, I have fond memories of working on the original console port. Its sandbox approach to gameplay later became hugely influential on my 'wide-linear' level design in Uncharted 4 and beyond. pic.twitter.com/SIzZe5cdn0
- James Cooper (@_James_Cooper) April 16, 2020
Zdroj:
twitter.com
Páči sa mi! (+5)
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 124
- Rusi predstavili svojho AI robota, spadol im priamo pri prezentácii 102
- Rusko nedokáže vyrobiť plánovaný Baikal-M procesor, ruší plány 109
- Valve predstavilo Steam Frame, Steam Controller a Steam Machine 185
- Xpeng Iron je doteraz najhumanoidnejší robot 44
- RECENZIA: ANNO 117: Pax Romana 18
- Aký herný PC desktop kúpiť na jeseň 2025? Za 1000, 1200, 1400 alebo 2000 eur? 37
- Witcher - séria 4 - recenzia na seriál 54
- Rockstar oficiálne ohlásil Red Dead Redemption pre Xbox, PS5 a Switch 2 spolu s mo 39
- Sony prináša oficiálny PlayStation monitor 48 zobraziť viac článkov >
|
PS4
Vývoj: SCEE / Naughty Dog Štýl: Akčná Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||















