Dizajnér z Naughty Dogu hovorí, že pri dizajne levelov Uncharted 4 ho inšpiroval Crysis |
Ohláseniu Crysis Remastered sa potešil James Cooper, dizajnér Uncharted 4. Vývojár totiž predtým pracoval v Cryteku na prvom remastri hry na staré konzoly a otvorené lineárne levely ho zaujali natoľko, že ovplyvnili aj dizajn Uncharted 4. Ten tiež dostal podobný štýl otvorenejšich, ale stále lineárne riešených levelov.
Really excited to hear about Crysis Remastered, I have fond memories of working on the original console port. Its sandbox approach to gameplay later became hugely influential on my 'wide-linear' level design in Uncharted 4 and beyond. pic.twitter.com/SIzZe5cdn0
- James Cooper (@_James_Cooper) April 16, 2020
Zdroj:
twitter.com
Páči sa mi! (+5)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 14
- USB-C bude musieť byť v EU aj v nabíjačkách a zdrojoch 37
- Black Myth: Wukong dostáva veľkú aktualizáciu s vylepšeným výkonom na PC a PS5 47
- Shuhei Yoshida tvrdí, že grafický výkon v PlayStation konzolách dosiahol svoj limi 62
- Bližší pohľad na novú verziu PlayStation 5 Pro a aj nový Dualsense 24
- Meta ukončí samostatnú aplikáciu Messenger pre Mac a Windows 34
- Tomonobu Itagaki zomrel vo veku 58 rokov 20
- RECENZIA: Keeper 33
- Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 už má prvé recenzie 29
- Heroes of Might & Magic: Olden Era prekročilo 1 milión wishlistov na Steame 17 zobraziť viac článkov >
PS4
Vývoj: SCEE / Naughty Dog Štýl: Akčná Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|