Microsoft kúpil Playfab platformu zameranú na digitálnu distribúciu hier |
Microsoft expanduje svoje postavenie v Cloude a to kúpením Playfab platformy. Distribučnej platformy pre vývojárov.
Microsoft expanduje svoje postavenie v Cloude a to odkúpením Playfab platformy. Playfab je totiž distribučná platforma pre veľkých a aj indie vývojárov, ktorá ponúka možnosti zverejnenia hier na všetkých bežných platformách ako Steam, Google Play, Apple store, PSN, Xbox Live, Windows 10, pridáva aj Twitch a Facebook podporu. Zo všetkého majú autori hier štatistiky o predaji hier, prihlasovaní hráčov, transakciách atď.
Spolu Playfab ponúka hry 600 miliónom hráčom a zahŕňa ponuku 1200 firiem, medzi ktorými je aj Disney, Bandai Namco, Rovio, Capcom alebo Atari. Monitoruje 1.5 miliardy transakcií za deň, čo je 20 tisíc transakcií za sekundu.
Microsoft týmto chce akcelerovať vývoj na cloude a prepojí to ako so svojim Microsoft Azure cloudom, tak zrejme aj so svojimi Visual Studio nástrojmi.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Sam Altman z OpenAI hovorí, že jeden príkaz v ChatGPT spotrebuje pätnástinu čajove 49
- The Witcher 3 by mal dostať nové DLC 66
- Článok: Nintendo Switch 2 60
- Ceny PlayStation Plus porastú 142
- Nové mega zľavy spustené 38
- RECENZIA: Dune: Awakening 31
- Článok: Dnes by Dead Space nedostal zelenú - vydavatelia sa boja riskovať 17
- RECENZIA: The Alters 27
- Prichádza ohlásenie okolo Red Dead Redemption značky? 60
- MindsEye podľa očakávaní kvalitou neohúrilo 73 zobraziť viac článkov >