Microsoft kúpil Playfab platformu zameranú na digitálnu distribúciu hier |
Microsoft expanduje svoje postavenie v Cloude a to kúpením Playfab platformy. Distribučnej platformy pre vývojárov.
Microsoft expanduje svoje postavenie v Cloude a to odkúpením Playfab platformy. Playfab je totiž distribučná platforma pre veľkých a aj indie vývojárov, ktorá ponúka možnosti zverejnenia hier na všetkých bežných platformách ako Steam, Google Play, Apple store, PSN, Xbox Live, Windows 10, pridáva aj Twitch a Facebook podporu. Zo všetkého majú autori hier štatistiky o predaji hier, prihlasovaní hráčov, transakciách atď.
Spolu Playfab ponúka hry 600 miliónom hráčom a zahŕňa ponuku 1200 firiem, medzi ktorými je aj Disney, Bandai Namco, Rovio, Capcom alebo Atari. Monitoruje 1.5 miliardy transakcií za deň, čo je 20 tisíc transakcií za sekundu.
Microsoft týmto chce akcelerovať vývoj na cloude a prepojí to ako so svojim Microsoft Azure cloudom, tak zrejme aj so svojimi Visual Studio nástrojmi.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila megavýpredaj 20
- PS5 Pro má ponúknuť 45% rýchlejšiu grafiku ako PS5, pridá aj AI upscaling 327
- V PlayGoSmart práve spustili zľavy až do 70% 6
- RECENZIA: Robin Hood - Sherwood Builders 10
- PS5 konzola dostala nový update 25
- PS Plus Premium a Extra hry predstavené 50
- Detailnejšie špecifikácie PS5 Pro 142
- Star Citizen 1.0 sa blíži 54
- Pozrite si 23 minút z hrania českej FPS Gray Zone Warfare 18
- Na Steame odštartoval jarný výpredaj 49 zobraziť viac článkov >