Microsoft kúpil Playfab platformu zameranú na digitálnu distribúciu hier |
Microsoft expanduje svoje postavenie v Cloude a to kúpením Playfab platformy. Distribučnej platformy pre vývojárov.
Microsoft expanduje svoje postavenie v Cloude a to odkúpením Playfab platformy. Playfab je totiž distribučná platforma pre veľkých a aj indie vývojárov, ktorá ponúka možnosti zverejnenia hier na všetkých bežných platformách ako Steam, Google Play, Apple store, PSN, Xbox Live, Windows 10, pridáva aj Twitch a Facebook podporu. Zo všetkého majú autori hier štatistiky o predaji hier, prihlasovaní hráčov, transakciách atď.
Spolu Playfab ponúka hry 600 miliónom hráčom a zahŕňa ponuku 1200 firiem, medzi ktorými je aj Disney, Bandai Namco, Rovio, Capcom alebo Atari. Monitoruje 1.5 miliardy transakcií za deň, čo je 20 tisíc transakcií za sekundu.
Microsoft týmto chce akcelerovať vývoj na cloude a prepojí to ako so svojim Microsoft Azure cloudom, tak zrejme aj so svojimi Visual Studio nástrojmi.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- TikToker schoval AirTag do tenisiek a dal ich Červenému Krížu, neskôr ich našiel v 43
- Severná Kórea má opäť svoj jediný Steam bod, tajomný hráč sa po absencii znovu vrá 43
- Brian O’Conner sa vráti do posledného Fast and Furious filmu 58
- Problémy s chladením PlayStation 5 konzoly sa zrejme rozširujú 81
- Asus omylom spojil RTX 50 a RX 9070 XT do jednej grafickej karty 17
- AI by vám odrezalo prívod kyslíku, aby zabránilo svojmu vypnutiu 35
- Cheater vo Fortnite dostal pokutu 175 000 dolárov a doživotný zákaz - Epic Games p 51
- Začal letný vypredaj na Steame 40
- Resident Evil: Requiem ukázal ďalšie detaily 63
- Call Of Duty: WWII je už v Game Passe 53 zobraziť viac článkov >