Microsoft kúpil Playfab platformu zameranú na digitálnu distribúciu hier |
Microsoft expanduje svoje postavenie v Cloude a to kúpením Playfab platformy. Distribučnej platformy pre vývojárov.
Microsoft expanduje svoje postavenie v Cloude a to odkúpením Playfab platformy. Playfab je totiž distribučná platforma pre veľkých a aj indie vývojárov, ktorá ponúka možnosti zverejnenia hier na všetkých bežných platformách ako Steam, Google Play, Apple store, PSN, Xbox Live, Windows 10, pridáva aj Twitch a Facebook podporu. Zo všetkého majú autori hier štatistiky o predaji hier, prihlasovaní hráčov, transakciách atď.
Spolu Playfab ponúka hry 600 miliónom hráčom a zahŕňa ponuku 1200 firiem, medzi ktorými je aj Disney, Bandai Namco, Rovio, Capcom alebo Atari. Monitoruje 1.5 miliardy transakcií za deň, čo je 20 tisíc transakcií za sekundu.
Microsoft týmto chce akcelerovať vývoj na cloude a prepojí to ako so svojim Microsoft Azure cloudom, tak zrejme aj so svojimi Visual Studio nástrojmi.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 74
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 85
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- DOJMY: Manor Lords 41
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 54
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 23
- RECENZIA: Stellar Blade 102
- Koei Tecmo je sklamané z predaja svojich hier, znižuje odhady tržieb 82 zobraziť viac článkov >