Crytek predstavil novú verziu CryEngine 5.5, ukazuje zmeny a tech demo |
CryEngine 5.5 prináša novinky, aj keď na rozdiel od konkurencie nemá zapracovaný raytracing.
Crytek na práve prebiehajúcom GDC predstavil novú verziu svojho známeho enginu CryEngine, ktorý prináša niekoľko zaujímavých zmien pre skúsených vývojárov, ale aj nováčikov. Práve pre nich totiž do novej verzie pripravili takzvaný kurz pre začiatočníkov, ktorý má budúcim vývojárom predviesť tvorbu plnej hry v CryEngine len v desiatich krokoch.
Ďalšie zmeny sa už týkajú skôr technickej stránky enginu - zlepšenia sa dočkalo SVOGI, ktoré po novom funguje aj na konzolách, pričom vývojári dostávajú možnosť cachovať SVOGI na disk a vypočítať globálne osvetlenie úplne offline, vďaka čomu môžu vytvoriť realistickejšie scény. Zlepšenie prišlo aj v systéme terénu, kde pribudlo niekoľko nových funkcií, ako napríklad možnosť spojiť viacero materiálov pre detailnejšie mapy. Programátorov určite poteší aktualizácia C#, vďaka čomu môžu po novom vytvárať assety priamo v ich prehliadači spolu s inštanciami Visual Studio. Nakoniec sa rozšírili pluginy o takzvaný Game Platform plugin, pomocou ktorého je možné ľahšie pristupovať k distribučným platformám a ich dátovým protokolom, vrátane Steamworks či PSN API, a ich trofeje/achievementy, matchmaking a pod.
Ako vyzerá nový CryEngine v pohybe si môžete pozrieť nižšie.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Clair Obscur: Expedition 33 91
- Rusko plánuje znárodniť miestneho prevádzkovateľa hry World of Tanks pre podporu U 55
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 54
- RECENZIA: The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered 51
- Článok: Razer BlackShark V2 X White Edition 10
- Nové gameplay videá z Battlefieldu 6 52
- Minecraft môže vyzerať aj takto 13
- Ponuka grafických kariet sa znovu rozšírila, RTX 5070Ti už ide pod 900 eur 137
- Nvidia už pripravuje RTX 50 Super verzie kariet s rozšírenou pamäťou 102
- Mafia: The Old Country ukáže svoj gameplay v máji 38 zobraziť viac článkov >