Crytek predstavil novú verziu CryEngine 5.5, ukazuje zmeny a tech demo |
CryEngine 5.5 prináša novinky, aj keď na rozdiel od konkurencie nemá zapracovaný raytracing.
Crytek na práve prebiehajúcom GDC predstavil novú verziu svojho známeho enginu CryEngine, ktorý prináša niekoľko zaujímavých zmien pre skúsených vývojárov, ale aj nováčikov. Práve pre nich totiž do novej verzie pripravili takzvaný kurz pre začiatočníkov, ktorý má budúcim vývojárom predviesť tvorbu plnej hry v CryEngine len v desiatich krokoch.
Ďalšie zmeny sa už týkajú skôr technickej stránky enginu - zlepšenia sa dočkalo SVOGI, ktoré po novom funguje aj na konzolách, pričom vývojári dostávajú možnosť cachovať SVOGI na disk a vypočítať globálne osvetlenie úplne offline, vďaka čomu môžu vytvoriť realistickejšie scény. Zlepšenie prišlo aj v systéme terénu, kde pribudlo niekoľko nových funkcií, ako napríklad možnosť spojiť viacero materiálov pre detailnejšie mapy. Programátorov určite poteší aktualizácia C#, vďaka čomu môžu po novom vytvárať assety priamo v ich prehliadači spolu s inštanciami Visual Studio. Nakoniec sa rozšírili pluginy o takzvaný Game Platform plugin, pomocou ktorého je možné ľahšie pristupovať k distribučným platformám a ich dátovým protokolom, vrátane Steamworks či PSN API, a ich trofeje/achievementy, matchmaking a pod.
Ako vyzerá nový CryEngine v pohybe si môžete pozrieť nižšie.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Sam Altman z OpenAI hovorí, že jeden príkaz v ChatGPT spotrebuje pätnástinu čajove 49
- The Witcher 3 by mal dostať nové DLC 66
- Článok: Nintendo Switch 2 60
- Ceny PlayStation Plus porastú 142
- Nové mega zľavy spustené 38
- RECENZIA: Dune: Awakening 31
- Článok: Dnes by Dead Space nedostal zelenú - vydavatelia sa boja riskovať 17
- RECENZIA: The Alters 27
- Prichádza ohlásenie okolo Red Dead Redemption značky? 60
- MindsEye podľa očakávaní kvalitou neohúrilo 73 zobraziť viac článkov >