Crytek predstavil novú verziu CryEngine 5.5, ukazuje zmeny a tech demo |
CryEngine 5.5 prináša novinky, aj keď na rozdiel od konkurencie nemá zapracovaný raytracing.
Crytek na práve prebiehajúcom GDC predstavil novú verziu svojho známeho enginu CryEngine, ktorý prináša niekoľko zaujímavých zmien pre skúsených vývojárov, ale aj nováčikov. Práve pre nich totiž do novej verzie pripravili takzvaný kurz pre začiatočníkov, ktorý má budúcim vývojárom predviesť tvorbu plnej hry v CryEngine len v desiatich krokoch.
Ďalšie zmeny sa už týkajú skôr technickej stránky enginu - zlepšenia sa dočkalo SVOGI, ktoré po novom funguje aj na konzolách, pričom vývojári dostávajú možnosť cachovať SVOGI na disk a vypočítať globálne osvetlenie úplne offline, vďaka čomu môžu vytvoriť realistickejšie scény. Zlepšenie prišlo aj v systéme terénu, kde pribudlo niekoľko nových funkcií, ako napríklad možnosť spojiť viacero materiálov pre detailnejšie mapy. Programátorov určite poteší aktualizácia C#, vďaka čomu môžu po novom vytvárať assety priamo v ich prehliadači spolu s inštanciami Visual Studio. Nakoniec sa rozšírili pluginy o takzvaný Game Platform plugin, pomocou ktorého je možné ľahšie pristupovať k distribučným platformám a ich dátovým protokolom, vrátane Steamworks či PSN API, a ich trofeje/achievementy, matchmaking a pod.
Ako vyzerá nový CryEngine v pohybe si môžete pozrieť nižšie.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 23
- RECENZIA: Assassin Creed: Shadows - Claws of Awaji 47
- RECENZIA: NHL 26 37
- Štvrtá séria Witcher seriálu ukazuje zábery a poster 93
- Remake Assassin’s Creed IV: Black Flag vraj príde s úpravami hrateľnosti 55
- DOJMY: Project Motor Racing 28
- Xiaomi prinesie Xiaomi 17, preskakuje jeden ročník, aby sa zladilo s názvami iPhon 68
- Gameplay ukážka z Battlefield 6 Battle Royale 36
- PlayStation 5 kúpite dočasne za nižšiu cenu 97
- RECENZIA: Hollow Knight: Silksong 17 zobraziť viac článkov >