Ukážka Star Wars simulátora s real-time raytracingom |
Máme tu (nekvalitnú) kamerou natočenú ukážku zo Star Wars simulátora Millenium Falcona, ktorý funguje na Unreal Engine a má zapracovaný realtime raytracing.
HRY > NOVINKY >
Máme tu (nekvalitnú) kamerou natočenú ukážku zo Star Wars simulátora Millenium Falcona, ktorý funguje na Unreal Engine a má zapracovaný realtime raytracing. Simulátor predstavovala Nvidia spolu s ILMxLAB a aj Epicom. Bude súčasťou Star Wars: Galaxy’s Edge atrakcie Disneyland parkov.
Ukážka na rozbehnutie používala osem Nvidia Quadro P6000 kariet, teda takmer 100 tflops. Ktoré sa starajú rendering štyroch 4k x 4k obrazov okolo kokpitu stíhača (Nvidia spomína 5 projektorov). Do neho totiž v atrakcii zasadnú návštevníci.
Zatiaľ nie je jasné, ako je aplikovaný raytracing, či je to kompletný raytracing, alebo či sú renderované niektoré alebo povrchy a odrazy.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Doom: The Dark Ages 177
- Alza spustila nové zľavy 26
- Ako vyzerá GTA VI mapa? 50
- Grafické karty znovu zlacneli, hlavne RTX 5070ti a RTX 5080, ale už znižuje aj RTX 253
- Detaily k 89 miliónom Steam účtov sú na darknete na predaj 31
- Mafia: The Old Country už má aj PC požiadavky 47
- GTA IV port možno príde tento rok 59
- Activision žaluje tvorcov toxického cheatovacieho softvéru pre Call of Duty 68
- RECENZIA: The Precinct 11
- Doom: The Dark Ages dostal recenzie 50 zobraziť viac článkov >