Ukážka Star Wars simulátora s real-time raytracingom |
Máme tu (nekvalitnú) kamerou natočenú ukážku zo Star Wars simulátora Millenium Falcona, ktorý funguje na Unreal Engine a má zapracovaný realtime raytracing.
HRY > NOVINKY >
Máme tu (nekvalitnú) kamerou natočenú ukážku zo Star Wars simulátora Millenium Falcona, ktorý funguje na Unreal Engine a má zapracovaný realtime raytracing. Simulátor predstavovala Nvidia spolu s ILMxLAB a aj Epicom. Bude súčasťou Star Wars: Galaxy’s Edge atrakcie Disneyland parkov.
Ukážka na rozbehnutie používala osem Nvidia Quadro P6000 kariet, teda takmer 100 tflops. Ktoré sa starajú rendering štyroch 4k x 4k obrazov okolo kokpitu stíhača (Nvidia spomína 5 projektorov). Do neho totiž v atrakcii zasadnú návštevníci.
Zatiaľ nie je jasné, ako je aplikovaný raytracing, či je to kompletný raytracing, alebo či sú renderované niektoré alebo povrchy a odrazy.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Naughty Dog už odstupuje zo spolupráce na The Last of Us seriáli 94
- Microsoft prepustil 9000 zamestnancov pre AI, jeden z vedúcich im odporúča obrátiť 119
- Zomrel herec Michael Madsen známy z Tarantinoviek a kopy hier 26
- Takmer 10 minút hrateľnosti z Mafia: The Old Country 148
- OpenAI o1 model sám seba skopíroval na externý disk, ako istotu pred vypnutím, Cla 66
- Stop Killing Games petícia prekročila 1 milión podpisov 62
- V Číne sa odohral prvý futbalový zápas autonómnych AI robotov 16
- Júlové hry 17
- Fanúšikovský remake Counter-Strike 1.6 s názvom CS: Legacy narazil na právne probl 19
- Battlefield 6: EA údajne mieri na 100 miliónov hráčov, vývojári tomu neveria 69 zobraziť viac článkov >