Ako je to s Crackdownom 3? |
Vyzerá, že Microsoft preriedil štúdiá, ktoré pracujú na Crackdown 3.
Crackdown 3 od svojho ohlásenia sľuboval niečo čo ešte v iných hrách nie je - a to plne cloudovú fyzikálnu deštrukciu, ktorou by mohol posunúť tieto možnosti v hrách o generáciu vpred. Konkrétne to malo byť zapracované v multiplayerovej časti hry, ktorá by okrem pohybu postáv prepočítavala aj fyziku a deštrukciu. Nie je to nič neznáme v MMO hrách alebo v moderných multiplayerových tituloch, ale samozrejme tu by to bolo výrazne vo väčšom, keďže by sa dalo zničiť prakticky celé mesto. A prečo to tu ešte nie je? Pre problémy s vývojármi. Totiž hru nerobí Microsoft, ale pracoval na nej David Jones, autor pôvodného GTA a aj autor prvého Crackdownu. Chcel svoju sériu vylepšiť o nové prvky a priniesť spomínaný fyziku. Náležite tomu sa pustil do vytvárania cloudového enginu, z ktorého napriek rokom vývoja stále nevidíme výsledok
Presnejšie finálny produkt nedokázali dodať, ani keď na hre pracovali štyri štúdiá. Vyvíjali ju dve firmy Davida Jonesa a to Reagent Games, ktoré navrhovalo multiplayerový dizajn a Cloudgine, ktoré malo dodať cloudový engine. Dopĺňal to Ruffian Games, ktoré istý čas vyvíjalo samotný multiplayer (robili predtým na Crackdown 2) a pred rokom alebo dvomi sa pridalo Sumo Digital, ktoré pustilo do singleplayerovej kampane. Všetko to boli menšie firmy, ktoré sú skôr pomocné pri vývoji veľkých titulov, a ich schopnosti vytvoriť svoju veľkú hru zjavne nie sú veľké. Náležite to aj na kvalite ukážiek z Crackdownu 3 vidieť. Síce za posledný rok vidieť pokrok, autori majú ešte veľa práce. A čo z týchto všetkých firiem ostalo? Už len Sumo Digital. To na aktuálnej E3 výstave potvrdil Mark Booty z Microsoftu. Totiž Reagent games a Cloudgine odkúpil začiatkom roka Epic, čo viedlo k zatvoreniu Reagentu s tým, že David Jones sa presunul už len na práce na Cloundgine pre Epic. Zrejme to celé nakoniec posunulo plánovanie vydanie Crackdownu z tohto roku na budúci a možno aj z hry zrušilo z Cloudgine. Podľa Bootyho vyjadrení však stále bude využívať cloud, podobne ako pri E3 ukážke však tiež nepovedal nič konkrétne: "Multiplayer je stále súčasťou Crackdownu 3. Viete, sme super šťastní ako časť Microsoftu, že môžeme úzko spolupracovať s Xbox platformovým tímom, ktorý zapracováva cloud do všetkých našich hier zaujímavými spôsobmi. Máme prístup k parádnej infraštruktúre a Crackdown 3 vďaka tomu dostala skvelé technológie. Budeme tieto dve veci dávať dohromady takým spôsobom, ktorý dáva najväčší zmysel." Ťažko povedať, či tam teda Cloudgine bude, alebo použijú niečo vlastné. V každom prípade, ak sa engine neobjaví Crackdowne, určite Epic využije technológiu vo svojom Unreal engine a možno zapracuje aj do Fortnite. Crackdown 3 je už naplánovaný na vydanie 22. februára 2019.
|
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza ponúka nové zľavy 101
- PS5 Slim je realitou..., ale od modera 64
- Prvé odchádzajúce tituly z PS Plus Extra a Premium potvrdené 142
- Steam spustil letný výpredaj 77
- Doom bol rozbehaný na LEGO kocke 12
- Netflix potvrdil príchod lacnejšieho predplatného s reklamami 98
- George R.R. Martin sa vyjadril k pripravovanému spinoffu Game of Thrones s Jonom S 33
- Aký je Obi-Wan Kenobi seriál? 140
- Nové PS Plus dnes štartuje aj v Európe 141
- Diablo Immortal zarobil 24 miliónov dolárov za prvé dva týždne 130 zobraziť viac článkov >
Xbox One
PC Vývoj: Microsoft / Reagent Games Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|