Take Two hovorí, že čoskoro sa dostaneme do crossplatform sveta |
Šéf Take Two sa vyjadril k nadchádzajúcemu príchodu crossplatformu a aj streamingu.
Šéf Take Two Strauss Zelnick sa vyjadril k nadchádzajúcemu príchodu crossplatformu a aj streamingu. Hlavne ku crossplatformu hovorí, že múry sa búrajú, a dodáva k tomu, že treba dávať pozor na to čo chce zákazník. Zjavne to smeruje na Sony
"Nakoniec si myslím, že čoskoro sa ocitneme v multiplatformovom svete, v ktorom bude množstvo titulov. Minimálne medzi konzolou a PC. Microsoft tam už v podstate je. Takže myslím, že bariéry sa búrajú. Uzavreté systémy končia. Streamovanie k tomu urýchli zánik týchto bariér. Treba myslieť na to, že všetci sme tu pre zákazníkov. Ak sa chystáte vytvoriť pravidlá, ktoré neprospievajú zákazníkom, a z nejakého dôvodu si myslíte, že majú prospech pre váš biznis, mýlite sa. Zákazníci pôjdu inde. Musíte dávať pozor na to, čo zákazník chce."
Dodáva, viac aj k streamingu, ktorý určite príde:
"Myslím, že streaming príde. Je veľa spoločností, ktoré to už riešia. Sú to spoločnosti, ktoré majú najlepšiu pozíciu na použitie streamingu, technologické spoločnosti, ktoré majú celosvetové dátové centrá. A tých ktoré dokážu pokryť celý svet nie je veľa, pretože pri streamingu musíte riešiť oneskorenie a teda musíte byť dosť blízko k miestu, kde sa spotrebiteľ nachádza.
Myslím, že sa to stane? Som si istý, že sa to stane. Myslím, že sa to stane do jedného až troch rokov to tu bude.
A rozšíri to celkový trh? Samozrejme to urobí, pretože nebudete musieť kupovať krabicu, aby ste mohli hrať naše hry. Budete pravdepodobne potrebovať kúpiť gamepad ale tie budú k dispozícii. Otázka zostáva, aký veľký bude ten trh. Viete, musíte byť opatrní, keď robíte analýzu ako: "Dobre, takže tam je 120 miliónov súčasných herných konzol, ale na svete je niekoľko miliárd počítačov a teraz všetci môžu hrať videohry, takže to zdvojnásobí veľkosť biznisu Take-Two". Musíte pri tom byť naozaj opatrní, pretože je tiež možné, že ľudia, ktorí majú skutočný záujem o hranie videohier, si krabicu kúpili. Celkový trh je síce väčší, ale skutočný trh nie je výrazne väčší.
Viem, že našou úlohou je, aby sme boli tam kde je zákazník, takže lepšia, rýchlejšia a lacnejšia distribúcia - pokiaľ je jej kvalita vysoká - je pre nás vždy dobrá, pretože je to dobré pre zákazníka. A vo všeobecnosti platí, že keď rozšírite sprístupnenie produktu, viac ľudí ho dostane. Ale nemôžem povedať, že to bude masívna zmena v biznise. Viem, že jeden z našich konkurentov to takto argumentoval, ale môj názor je, že by sme my v Take Two mali riešiť to, čo môžeme ovládať a teda prinášať skvelý obsah. Tieto veci nechať riešiť iných ľudí, ale samozrejme s tým, že keď to príde budeme tam. Je to rovnaké, že ak by niekto chcel otvoriť obchod s videohrami vedľa hry GameStop, my im hry predáme, hneď zajtra."
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Fallout seriál? 164
- Filmový Minecraft je už natočený 18
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 79
- História Fallout série 59
- Warhorse Studios nám budúci týždeň odhalia novú hru 81
- Európsky rebríček predaja hier za marec zaplavili C&C stratégie 24
- Alza ponúka ďalšie zľavy 15
- Ako vyzerá GTA VI trailer pretvorený do live action podoby? 21
- Fallout hry stupli na hrávanosti, znovu sú aj v rebríčkoch predaja 71 zobraziť viac článkov >