Pillars of Eternity 2: Deadfire sa čoskoro zmení na ťahovú stratégiu |
Autori sa rozhodli priniesť aktualizáciu, ktorá štandardnú RPG doplní aj o režim, v ktorom sa hra zmení na ťahovú
Pillars of Eternity 2: Deadfire sa dostalo von ešte v máji minulého roka. Obsidian tak prišiel s pokračovaním prvého dielu, na ktorý autori pekne nadviazali a priniesli opäť kvalitný titul. Kvalitná RPG však tento týždeň naberie úplne nový rozmer. Autori totiž oznámili príchod významnej aktualizácie, ktorá hru rozšíri o úplne nový a významný režim. Deadfire sa vďaka nemu rozšíri ťahové prevedenie, čo bude mať podľa samotného šéfa vývoja Josha Sawyera veľký dopad na hrateľnosť.
Aby takúto zmenu mohli priniesť, autori museli prepracovať celé UI pre potreby ťahových bojov a taktiež museli opätovne balansovať isté súboje, nakoľko táto zmena štýlu má veľký vplyv na to, ako hráči pristupujú k takýmto situáciám: "Nie všetci hráči spomalia a pozrú sa bližšie na hodnoty štítov či nepriateľov v real-time režime.", zatiaľčo v ťahovom režime je čas na takéto detailné kalkulovanie väčší.
Aktualizácia by mala prísť v priebehu tohto týždňa a bude pre všetkých hráčov bezplatná.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Battlefield 6 87
- Battlefield 6 dostáva recenzie 48
- Sony prinesie PS6 o pár rokov 93
- Battlefield 6 pri vydaní pritiahol len na Steame cez 700 tisíc hráčov 147
- Roboti nás raz nahradia, v BMW už jeden pracuje 5 mesiacov 88
- Assassin's Creed umiestený do času po občianskej vojne bol zrušený 70
- Battlefield 6 ukázal svoje finálne požiadavky, pridal aj Ultra++ nastavenia 77
- DOJMY: Sudden Strike 5 25
- Optimálna cena GTA VI by podľa analytikov bola 69 dolárov 100
- Bol predstavený prvý poster na Minecraft 2 film aj s dátumom premiéry 13 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Obsidian / Obsidian Štýl: RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|