World of Warcraft je prvou hrou, ktorá využíva funkcie DX12 vo Windows 7 |
Na sklonku života Windows 7 prináša Microsoft niektoré z funkcií z DX12 do DX11.
Microsoft hlavne na požiadavku Blizzardu, ale aj ďalších firiem preportoval časť DX12 API na Windows 7 a firmy tak môžu využívať zrýchlenia, ktoré DX12 ponúka. Ide o využitie multithreading podpory pre spracovanie grafiky.
Nové funkcie budú ako nadstavba pre DX11 a zrejme sa dajú zapracovať len so spoluprácou Microsoftu, ktorý teraz pracuje s niekoľkými firmami. Prvou podporovanou hrou je World of Warcraft, kde bol práve vydaný Battle for Azeroth Patch 8.1.5. Hra tak ponúka DX11 legacy, staršie singlethreadové API, primárne ho nahrádza DX11 s multithreadingom a celé to dopĺňa plnohodnotné DX12 pre Windows 10.
Tí, ktorí neprešli na Windows 10, si tak môžu užiť aspoň časť z DX12 výhod. Zároveň však musia mať na pamäti, že podpora Windows 7 sa skončí začiatkom budúceho roka. Systém to začne používateľom čoskoro pripomínať.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 42
- RECENZIA: Stronghold Crusader: Definitive Edition 38
- RECENZIA: Eriksholm: The Stolen Dream 18
- Seriálový Harry Potter sa ukázal, už padla prvá klapka 67
- 3000-dolárové RTX 5090 sú pre plebs, 500-tisícová zlatá RTX 5090 je práve pre vás 58
- Rockstar možno nechtiac naznačil návrat GTA 4 a Red Dead Redemption 2 vo vylepšený 61
- Cyberpunk 2077 patch 2.3 sa ukáže v stredu 70
- RECENZIA: Donkey Kong Bananza 51
- Mortal Kombat 2 film ukázal trailer a predstavil postavy 45
- Ďalšie ukážky z novej Mafie 57 zobraziť viac článkov >