World of Warcraft je prvou hrou, ktorá využíva funkcie DX12 vo Windows 7 |
Na sklonku života Windows 7 prináša Microsoft niektoré z funkcií z DX12 do DX11.
Microsoft hlavne na požiadavku Blizzardu, ale aj ďalších firiem preportoval časť DX12 API na Windows 7 a firmy tak môžu využívať zrýchlenia, ktoré DX12 ponúka. Ide o využitie multithreading podpory pre spracovanie grafiky.
Nové funkcie budú ako nadstavba pre DX11 a zrejme sa dajú zapracovať len so spoluprácou Microsoftu, ktorý teraz pracuje s niekoľkými firmami. Prvou podporovanou hrou je World of Warcraft, kde bol práve vydaný Battle for Azeroth Patch 8.1.5. Hra tak ponúka DX11 legacy, staršie singlethreadové API, primárne ho nahrádza DX11 s multithreadingom a celé to dopĺňa plnohodnotné DX12 pre Windows 10.
Tí, ktorí neprešli na Windows 10, si tak môžu užiť aspoň časť z DX12 výhod. Zároveň však musia mať na pamäti, že podpora Windows 7 sa skončí začiatkom budúceho roka. Systém to začne používateľom čoskoro pripomínať.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Dell tvrdí, že pol miliardy počítačov odkladá aktualizáciu na Windows 11 95
- RAM pamäte pre PC stúpajú cenou trojnásobne, bude to problém na nasledujúci rok 180
- Objavila sa séria animácií z GTA VI 26
- Aký vianočný darček kúpiť hráčovi? 36
- RECENZIA: Resident Evil Survival Unit 2
- Filmy a seriály v decembri 2025 - Avatar, Stranger Things, Tomb Raider a aj Fallou 8
- Recenzia na seriál: Stranger Things 5 - Part 1 54
- GTA 4 RTX Remix Compatibility mod je dostupný k stiahnutiu 32
- Decembrové hry 20
- Zaklínač 4 neprinesie nový trailer na The Game Awards 41 zobraziť viac článkov >














