World of Warcraft je prvou hrou, ktorá využíva funkcie DX12 vo Windows 7 |
Na sklonku života Windows 7 prináša Microsoft niektoré z funkcií z DX12 do DX11.
Microsoft hlavne na požiadavku Blizzardu, ale aj ďalších firiem preportoval časť DX12 API na Windows 7 a firmy tak môžu využívať zrýchlenia, ktoré DX12 ponúka. Ide o využitie multithreading podpory pre spracovanie grafiky.
Nové funkcie budú ako nadstavba pre DX11 a zrejme sa dajú zapracovať len so spoluprácou Microsoftu, ktorý teraz pracuje s niekoľkými firmami. Prvou podporovanou hrou je World of Warcraft, kde bol práve vydaný Battle for Azeroth Patch 8.1.5. Hra tak ponúka DX11 legacy, staršie singlethreadové API, primárne ho nahrádza DX11 s multithreadingom a celé to dopĺňa plnohodnotné DX12 pre Windows 10.
Tí, ktorí neprešli na Windows 10, si tak môžu užiť aspoň časť z DX12 výhod. Zároveň však musia mať na pamäti, že podpora Windows 7 sa skončí začiatkom budúceho roka. Systém to začne používateľom čoskoro pripomínať.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 15
- iPhone 17, iPhone Air, Air Pods 3 a nové Watch hodinky predstavené 122
- Detaily plánovaných RTX 50 super grafických kariet Nvidie 55
- PS6 má mať vraj jednoduchší dizajn ako PS5 a odnímateľnú mechaniku 125
- DOJMY: The Blood of Dawnwalker 21
- Borderlands 4 dostal slušné recenzie, na Steame robí rekordy série v počte hráčov 77
- RECENZIA: Indiana Jones and the Great Circle: The Order of Giants 8
- Motorola predstavila nové smartfóny a luxusnú kolekciu na veľtrhu IFA 2025 v Berlí 4
- Spotify bude konečne podporovať lossless kvalitu hudby 60
- Battlefield 6 spúšťa test nového Battle Royale režimu s triedami, deštrukciou a vo 32 zobraziť viac článkov >