World of Warcraft je prvou hrou, ktorá využíva funkcie DX12 vo Windows 7 |
Na sklonku života Windows 7 prináša Microsoft niektoré z funkcií z DX12 do DX11.
Microsoft hlavne na požiadavku Blizzardu, ale aj ďalších firiem preportoval časť DX12 API na Windows 7 a firmy tak môžu využívať zrýchlenia, ktoré DX12 ponúka. Ide o využitie multithreading podpory pre spracovanie grafiky.
Nové funkcie budú ako nadstavba pre DX11 a zrejme sa dajú zapracovať len so spoluprácou Microsoftu, ktorý teraz pracuje s niekoľkými firmami. Prvou podporovanou hrou je World of Warcraft, kde bol práve vydaný Battle for Azeroth Patch 8.1.5. Hra tak ponúka DX11 legacy, staršie singlethreadové API, primárne ho nahrádza DX11 s multithreadingom a celé to dopĺňa plnohodnotné DX12 pre Windows 10.
Tí, ktorí neprešli na Windows 10, si tak môžu užiť aspoň časť z DX12 výhod. Zároveň však musia mať na pamäti, že podpora Windows 7 sa skončí začiatkom budúceho roka. Systém to začne používateľom čoskoro pripomínať.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 296
- RECENZIA: Clair Obscur: Expedition 33 63
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 52
- Aký monitor si vybrať za 100, 200, 400 alebo 1000 eur? Aký rozmer, obrazovku a pom 113
- Takto bude vyzerať iPhone 17 Pro s obalom 64
- RECENZIA: Lost Records: Bloom & Rage 11
- RECENZIA: Amerzone - The Explorer's Legacy 3
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered bude ohlásený zajtra 31
- Porovnanie druhej epizódy The Last of Us season 2 seriálu s hrou 42 zobraziť viac článkov >