Crytek priblížil výkon svojho raytracingu v Cryengine |
Crytek hovorí, že ich Noir raytracing demo išlo 1080p 30 fps na Vega 56, ale rovno dodáva, že na RTX kartách s akceleráciou raytracingu ide v 4K.
HRY > NOVINKY >
Crytek hovorí, že ich Noir demo, ktoré ukazovali na GDC išlo 1080p 30 fps na Vega 56, ale rovno dodáva, že na RTX kartách s akceleráciou raytracingu aj v 4K. Pritom, ak raytracing pustia na polovičnom rozlíšení, pôjde na 1440p na 40 fps na Vega 56 a GTX1080 (bez akcelerácie).
Na to, aby raytracing išiel ako tak aj na ne-RTX kartách, dynamicky prepínajú z náročného mesh tracingu na low-cost vexel tracing bez toho, aby stratili kvalitu. Plus vždy, keď je možné, používajú aj štandardné fake techniky s predpripravenými enviromental probes alebo SSAO.
Crytek má v tejto oblasti už skúsenosti, keďže voxelovú globálnu illumináciu už majú v engine 5 rokov.
Páči sa mi! (+1)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Takmer 10 minút hrateľnosti z Mafia: The Old Country 157
- OpenAI o1 model sám seba skopíroval na externý disk, ako istotu pred vypnutím, Cla 73
- RECENZIA: System Shock 2: 25th Anniversary Remaster 39
- Ghost of Yotei ukázal svoj gameplay 154
- Nové Alza dni zľavy spustené 22
- Letný Steam výpredaj už pomaly končí 56
- Fanúšikovský remake Counter-Strike 1.6 s názvom CS: Legacy narazil na právne probl 19
- Porovnanie Ghost of Yotei s Ghost of Tsushima 76
- Porovnanie výkonu PS5 Pro s RTX 5060 Ti a Radeon 9060 XT 125
- Bethesda pripravuje niekoľko Fallout hier 59 zobraziť viac článkov >