Crytek priblížil výkon svojho raytracingu v Cryengine |
Crytek hovorí, že ich Noir raytracing demo išlo 1080p 30 fps na Vega 56, ale rovno dodáva, že na RTX kartách s akceleráciou raytracingu ide v 4K.
HRY > NOVINKY >
Crytek hovorí, že ich Noir demo, ktoré ukazovali na GDC išlo 1080p 30 fps na Vega 56, ale rovno dodáva, že na RTX kartách s akceleráciou raytracingu aj v 4K. Pritom, ak raytracing pustia na polovičnom rozlíšení, pôjde na 1440p na 40 fps na Vega 56 a GTX1080 (bez akcelerácie).
Na to, aby raytracing išiel ako tak aj na ne-RTX kartách, dynamicky prepínajú z náročného mesh tracingu na low-cost vexel tracing bez toho, aby stratili kvalitu. Plus vždy, keď je možné, používajú aj štandardné fake techniky s predpripravenými enviromental probes alebo SSAO.
Crytek má v tejto oblasti už skúsenosti, keďže voxelovú globálnu illumináciu už majú v engine 5 rokov.
Páči sa mi! (+1)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Doom: The Dark Ages 148
- Alza spustila nové zľavy 22
- Mafia: The Old Country dostala gameplay trailer 178
- Ako vyzerá GTA VI mapa? 50
- Mafia: The Old Country sa bližšie predstavuje v developer streame 92
- Grafické karty znovu zlacneli, hlavne RTX 5070ti a RTX 5080, ale už znižuje aj RTX 253
- Mafia: The Old Country už má aj PC požiadavky 47
- GTA IV port možno príde tento rok 59
- Activision žaluje tvorcov toxického cheatovacieho softvéru pre Call of Duty 68
- Detaily k 89 miliónom Steam účtov sú na darknete na predaj 29 zobraziť viac článkov >