Crytek priblížil výkon svojho raytracingu v Cryengine |
Crytek hovorí, že ich Noir raytracing demo išlo 1080p 30 fps na Vega 56, ale rovno dodáva, že na RTX kartách s akceleráciou raytracingu ide v 4K.
HRY > NOVINKY >
Crytek hovorí, že ich Noir demo, ktoré ukazovali na GDC išlo 1080p 30 fps na Vega 56, ale rovno dodáva, že na RTX kartách s akceleráciou raytracingu aj v 4K. Pritom, ak raytracing pustia na polovičnom rozlíšení, pôjde na 1440p na 40 fps na Vega 56 a GTX1080 (bez akcelerácie).
Na to, aby raytracing išiel ako tak aj na ne-RTX kartách, dynamicky prepínajú z náročného mesh tracingu na low-cost vexel tracing bez toho, aby stratili kvalitu. Plus vždy, keď je možné, používajú aj štandardné fake techniky s predpripravenými enviromental probes alebo SSAO.
Crytek má v tejto oblasti už skúsenosti, keďže voxelovú globálnu illumináciu už majú v engine 5 rokov.
Páči sa mi! (+1)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 20
- DOJMY: The Blood of Dawnwalker 37
- iPhone 17, iPhone Air, Air Pods 3 a nové Watch hodinky predstavené 124
- Borderlands 4 dostal slušné recenzie, na Steame robí rekordy série v počte hráčov 99
- RECENZIA: Indiana Jones and the Great Circle: The Order of Giants 9
- Štvrtá séria Witcher seriálu ukazuje zábery a poster 85
- Battlefield 6 spúšťa test nového Battle Royale režimu s triedami, deštrukciou a vo 36
- DOJMY: The Expanse: Osiris Reborn 18
- Spotify bude konečne podporovať lossless kvalitu hudby 62
- RECENZIA: NHL 26 30 zobraziť viac článkov >