Crytek priblížil výkon svojho raytracingu v Cryengine |
Crytek hovorí, že ich Noir raytracing demo išlo 1080p 30 fps na Vega 56, ale rovno dodáva, že na RTX kartách s akceleráciou raytracingu ide v 4K.
HRY > NOVINKY >
Crytek hovorí, že ich Noir demo, ktoré ukazovali na GDC išlo 1080p 30 fps na Vega 56, ale rovno dodáva, že na RTX kartách s akceleráciou raytracingu aj v 4K. Pritom, ak raytracing pustia na polovičnom rozlíšení, pôjde na 1440p na 40 fps na Vega 56 a GTX1080 (bez akcelerácie).
Na to, aby raytracing išiel ako tak aj na ne-RTX kartách, dynamicky prepínajú z náročného mesh tracingu na low-cost vexel tracing bez toho, aby stratili kvalitu. Plus vždy, keď je možné, používajú aj štandardné fake techniky s predpripravenými enviromental probes alebo SSAO.
Crytek má v tejto oblasti už skúsenosti, keďže voxelovú globálnu illumináciu už majú v engine 5 rokov.
Páči sa mi! (+1)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Roboti nás raz nahradia, v BMW už jeden pracuje 5 mesiacov 90
- Battlefield 6 pri vydaní pritiahol len na Steame cez 700 tisíc hráčov 147
- DOJMY: Heroes of Might and Magic: Olden Era 36
- RECENZIA: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater 26
- Windows 10 podpora dnes skončila, ale môžete si ju predĺžiť na ďalší rok 124
- Nové Alza dni zľavy spustené 4
- Optimálna cena GTA VI by podľa analytikov bola 69 dolárov 103
- Čo AMD prinesie do RDNA 5 GPU čipov? 81
- Informácie teraz hovoria, že nový Xbox príde v roku 2027, dopĺňajú špecifikácie 74
- Slovenskí vývojári chystajú realistický simulátor električiek Elektronka: Bratisla 45 zobraziť viac článkov >