Nvidia: Posunuli sme raytracing na štandard, takmer každá platforma ho bude mať |
Šéf Nvidia sa v aktuálnom konferenčnom hovore s akcionármi vyjadril k raytracingu a miestu, ktoré v tejto novej generácii grafiky zaujali.
Nvidia rozbehla novou generáciou svojich kariet raytracing a už vidí širokú odozvu ako softvérových, tak aj hardvérových firiem. V aktuálnom konferenčnom hovore Jen-Hsun Huang hovorí"
"Našou stratégiou s RTX bolo prevziať vedenie a posunúť svet k raytracingu. V tomto bode si myslím, že je jasné, že vedúca pozícia, ktorú sme zaujali, sa pretransformovala na hnutie, ktoré zmenilo novú generáciu herného raytracingu na štandard. Takmer každá jednotlivá herná platforma bude mať raytracing a niektoré z nich houž ohlásili. Partnerstvá, ktoré sme vyvinuli, sú fantastické. Microsoft podporuje raytracing cez DXR, Unity podporuje raytracing, Epic podporuje raytracing s Unreal Engine 4, a aj najväčší vydavatelia, ako Electronic Arts, prijali RTX a podporujú raytracing. Dokonca aj filmové štúdiá. Pixar oznámil, že používajú RTX a budú používať artefakty na urýchlenie ich vykresľovania filmov.
Rovnako aj Adobe a Autodesk naskočili na RTX a to prinesie raytracing do ich obsahu a ich nástrojov. Myslím si teda, že v tomto bode je možné povedať, že raytracing je ďalšou generáciou a bude prijatý po celom svete."
Ešte chýba ohlásenie raytracingu od AMD, ktoré možno budeme počuť na E3. Ich nová séria grafík prichádza a raytracing by tam nemal chýbať.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Mega zľavy spustené 33
- DOJMY: Resident Evil Requiem 25
- DOJMY: Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 28
- Metal Gear Solid Delta: Snake Eater dostal recenzie 36
- Mafia: The Old Country sa pochválila svojimi číslami 36
- Nvidia znížila ceny svojich RTX 50 Founders kariet v Európe 52
- Battlefield sa postupne stane každoročným titulom 67
- DOJMY: Painkiller 21
- Ubisoft livestream z Gamescomu predviedol očakávané hry 20
- Gamescom Opening Night Live livestream je online 58 zobraziť viac článkov >