Reshade s raytracingom predvedené na rôznych hrách |
Raytracing sa postupne dostáva všade a to aj vďaka jeho aplikácii v Reshade, kde autori pridal raytracingovú Globálnu illumináciu a Ambient Occlusion.
HRY > NOVINKY >
Raytracing sa postupne dostáva všade a to aj vďaka jeho aplikácii v Reshade, kde autori pridal raytracingovú Globálnu illumináciu a Ambient Occlusion. Teda efekty, ktoré zaistia lepšie zasadenie objektov do prostredia vďaka pridaniu tieňov, alebo odleskov okolo nich. Prostredie vtedy nepôsobí plocho a nekompaktne.
Výhoda raytracingového GI a AO je, že sú to čisté výpočty a dajú sa dodatočne aplikovať na celú scénu. Môžete si nastaviť aj ich intenzitu. Samozrejme, dodatočné výpočty znižujú framerate a zatiaľ reshade funguje len softvérovo bez podpory hardvérových RTX funkcií.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Sam Altman z OpenAI hovorí, že jeden príkaz v ChatGPT spotrebuje pätnástinu čajove 38
- The Witcher 3 by mal dostať nové DLC 65
- RECENZIA: Mario Kart World 106
- Článok: Nintendo Switch 2 54
- Harry Potter seriál už obsadil Malfoyovcov 38
- Nové mega zľavy spustené 37
- Článok: Dnes by Dead Space nedostal zelenú - vydavatelia sa boja riskovať 17
- RECENZIA: The Alters 26
- MindsEye podľa očakávaní kvalitou neohúrilo 73
- PlayStation Plus Premium a Extra predstavilo júnové hry 17 zobraziť viac článkov >