Nvidia ukázala Back Stage, raytracingové tech demo |
Môžu takto vyzerať hry v novej generácii?
HRY > NOVINKY >
Nvidia spolu s Luminous Productions, pobočkou Square Enix, pripravili raytracingové tech demo Back Stage. Presnejšie demo je renderované takmer plne pathtracingom podobne ako Quake II RTX alebo Minecraft.
Teda v pathtracingu sa tiene, odrazy, ambient occlusion, diffuse global illumnation a ďalšie efekty vypočítavajú naraz, unifikovane pomocou lúčov a nie samostatne, ako zatiaľ nad základnú rasterizáciu dopĺňajú vývojári do hier jednotlivé raytracing efekty. Samotné demo ide na jednej RTX2080ti karte.
Luminous Productions tým ukazuje, ako môže vyzerať grafika v novej generácii. Celý tento systém už má zapracovaný vo svojom Luminous engine a uvidíme, či s ním aj niečo v ďalšej generácii vydá, respektíve ako pôjde na nových konzolách.
Páči sa mi! (+3)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 23
- RECENZIA: NHL 26 37
- Borderlands 4 dostal slušné recenzie, na Steame robí rekordy série v počte hráčov 99
- Štvrtá séria Witcher seriálu ukazuje zábery a poster 93
- RECENZIA: Assassin Creed: Shadows - Claws of Awaji 43
- Remake Assassin’s Creed IV: Black Flag vraj príde s úpravami hrateľnosti 55
- Xiaomi prinesie Xiaomi 17, preskakuje jeden ročník, aby sa zladilo s názvami iPhon 68
- DOJMY: Project Motor Racing 28
- Článok: Od dát k dráme: Ako NHL 26 oživuje skutočných hráčov 15
- Gameplay ukážka z Battlefield 6 Battle Royale 36 zobraziť viac článkov >