Nvidia ukázala Back Stage, raytracingové tech demo |
Môžu takto vyzerať hry v novej generácii?
HRY > NOVINKY >
Nvidia spolu s Luminous Productions, pobočkou Square Enix, pripravili raytracingové tech demo Back Stage. Presnejšie demo je renderované takmer plne pathtracingom podobne ako Quake II RTX alebo Minecraft.
Teda v pathtracingu sa tiene, odrazy, ambient occlusion, diffuse global illumnation a ďalšie efekty vypočítavajú naraz, unifikovane pomocou lúčov a nie samostatne, ako zatiaľ nad základnú rasterizáciu dopĺňajú vývojári do hier jednotlivé raytracing efekty. Samotné demo ide na jednej RTX2080ti karte.
Luminous Productions tým ukazuje, ako môže vyzerať grafika v novej generácii. Celý tento systém už má zapracovaný vo svojom Luminous engine a uvidíme, či s ním aj niečo v ďalšej generácii vydá, respektíve ako pôjde na nových konzolách.
Páči sa mi! (+3)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dune: Awakening 39
- The Witcher 3 by mal dostať nové DLC 66
- Ceny PlayStation Plus porastú 154
- Nové mega zľavy spustené 39
- Prichádza ohlásenie okolo Red Dead Redemption značky? 60
- RECENZIA: The Alters 28
- Xbox Series X je znovu dostupný aj u nás, cena išla hore 89
- RECENZIA: The Midnight Walk 8
- RECENZIA: FBC: Firebreak 51
- Euro Truck Simulator 2 predstavuje autobusovú dopravu v Project Coaches 21 zobraziť viac článkov >