Nvidia ukázala Back Stage, raytracingové tech demo |
Môžu takto vyzerať hry v novej generácii?
HRY > NOVINKY >
Nvidia spolu s Luminous Productions, pobočkou Square Enix, pripravili raytracingové tech demo Back Stage. Presnejšie demo je renderované takmer plne pathtracingom podobne ako Quake II RTX alebo Minecraft.
Teda v pathtracingu sa tiene, odrazy, ambient occlusion, diffuse global illumnation a ďalšie efekty vypočítavajú naraz, unifikovane pomocou lúčov a nie samostatne, ako zatiaľ nad základnú rasterizáciu dopĺňajú vývojári do hier jednotlivé raytracing efekty. Samotné demo ide na jednej RTX2080ti karte.
Luminous Productions tým ukazuje, ako môže vyzerať grafika v novej generácii. Celý tento systém už má zapracovaný vo svojom Luminous engine a uvidíme, či s ním aj niečo v ďalšej generácii vydá, respektíve ako pôjde na nových konzolách.
Páči sa mi! (+3)
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy pred Vianocami 34
- Severokórejský infiltrátor odhalený v Amazone vďaka oneskoreniu klávesnice 24
- Avatar: Oheň a Popol má zatiaľ najnižšie hodnotenia zo série 40
- RECENZIA: Terminator 2D: NO FATE 58
- Half-Life 3 má byť launch hrou pre Steam Machine, vydanie cieli na jar 2026 72
- Warner Bros. oficiálne zamietol ponuku Paramountu, Netflix rozbehol promo kampaň 36
- Epic Games Store zadarmo rozdáva Eternights 6
- Filmová recenzia: Avatar: Oheň a popol 33
- Aká je ponuka TV? Ktorý televízor kúpiť na Vianoce? 27
- Epic rozdáva Jotunnslayer: Hordes of Hel 17 zobraziť viac článkov >















