Kojima: Bez fanúšikov, ktorých som získal v Konami, by Kojima Productions nikdy nevzniklo |
Známy tvorca hovorí o tom, že je vďačný za prácu v Konami a tiež o asynchrónnom multiplayeri v Death Stranding.
V rozhovore pre Famitsu hovorí Hideo Kojima o Death Strading a ťažkostiach, ktoré ho sprevádzali pri otvorení svojho vlastného štúdia.
Prvé kroky tvorcu pred otvorením Kojima Productions viedli do banky, kde mal problém so získaním pôžičky. Síce mu povedali, že hoci je verejne známy, nemali o ňom žiadne potrebné záznamy ani náležitosti, ktoré by mu pomohli v Japonsku pôžičku získať. Potom sa však ukázalo, že jeden obrovský Kojimov fanúšik pracuje v jednej z najväčších japonských bánk. Až táto náhoda mu pomohla získať financie. Kojima tiež vysvetľuje, že trval na tom, aby kancelárie jeho štúdia boli pekné a aby sa v nich zamestnanci cítili dobre. Pri hľadaní vhodných priestorov mal ťažkosti aj s ľuďmi, ktorí vykonávali kontrolu a pýtali sa ho, čo je Kojima Productions. Nemohol však verejnosti veľa prezrádzať a do získania priestorov tiež neuveriteľným spôsobom zasiahol ďalší fanúšik. Ten spravoval budovu, o ktorú mal tvorca záujem a napokon sa to podarilo.
Kojima si uvedomuje určité spojenia s fanúšikmi, ktoré sa mu vybudovali prácou v Konami. Tvrdí, že nebyť tohto obdobia v jeho živote, nikdy by nebol tam, kde je teraz a je za to vďačný.
V rozhovore objasnil niekoľko ďalšich vecí, ktoré sa týkajú multiplayerových prvkov. Vieme, že obsahujú štruktúry, ktoré môžu ostatní hráči vo svete hry zanechať. Tie môžu iní používať, upravovať a dokonca aj ničiť:
"Nemusíte sa báť, že by 6 mesiacov od vydania bola celá mapa hry pokrytá štruktúrami. Kontroluje to niekoľko algoritmov a viažeme to na váš progres. Všetko je to asynchrónne, takže toto je náš druh kontroly. Štruktúry tiež ničí Timefall, takže všetko, čo na mieste zostane dosť dlho, nakoniec potom zmizne. Okrem toho uvidíte stopy ostatných hráčov až po prepojení chirálnej siete v oblasti. Pri prvom vstupe do oblasti prirodzene neuvidíte žiadne stopy ostatných hráčov."
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Severná Kórea má opäť svoj jediný Steam bod, tajomný hráč sa po absencii znovu vrá 43
- Filmová recenzia: Predátor: Zabijak zabijakov 31
- Problémy s chladením PlayStation 5 konzoly sa zrejme rozširujú 81
- Asus omylom spojil RTX 50 a RX 9070 XT do jednej grafickej karty 17
- Brian O’Conner sa vráti do posledného Fast and Furious filmu 56
- Cheater vo Fortnite dostal pokutu 175 000 dolárov a doživotný zákaz - Epic Games p 51
- Začal letný vypredaj na Steame 40
- PlayStation čelí hromadnej žalobe v Holandsku za vysoké ceny digitálneho obsahu 123
- AI by vám odrezalo prívod kyslíku, aby zabránilo svojmu vypnutiu 33
- Resident Evil: Requiem ukázal ďalšie detaily 63 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox Series X|S PS5 Vývoj: Sony, 505 Games / Kojima Productions Štýl: Akcia / Survival
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|