Kojima: Bez fanúšikov, ktorých som získal v Konami, by Kojima Productions nikdy nevzniklo |
Známy tvorca hovorí o tom, že je vďačný za prácu v Konami a tiež o asynchrónnom multiplayeri v Death Stranding.
V rozhovore pre Famitsu hovorí Hideo Kojima o Death Strading a ťažkostiach, ktoré ho sprevádzali pri otvorení svojho vlastného štúdia.
Prvé kroky tvorcu pred otvorením Kojima Productions viedli do banky, kde mal problém so získaním pôžičky. Síce mu povedali, že hoci je verejne známy, nemali o ňom žiadne potrebné záznamy ani náležitosti, ktoré by mu pomohli v Japonsku pôžičku získať. Potom sa však ukázalo, že jeden obrovský Kojimov fanúšik pracuje v jednej z najväčších japonských bánk. Až táto náhoda mu pomohla získať financie. Kojima tiež vysvetľuje, že trval na tom, aby kancelárie jeho štúdia boli pekné a aby sa v nich zamestnanci cítili dobre. Pri hľadaní vhodných priestorov mal ťažkosti aj s ľuďmi, ktorí vykonávali kontrolu a pýtali sa ho, čo je Kojima Productions. Nemohol však verejnosti veľa prezrádzať a do získania priestorov tiež neuveriteľným spôsobom zasiahol ďalší fanúšik. Ten spravoval budovu, o ktorú mal tvorca záujem a napokon sa to podarilo.
Kojima si uvedomuje určité spojenia s fanúšikmi, ktoré sa mu vybudovali prácou v Konami. Tvrdí, že nebyť tohto obdobia v jeho živote, nikdy by nebol tam, kde je teraz a je za to vďačný.
V rozhovore objasnil niekoľko ďalšich vecí, ktoré sa týkajú multiplayerových prvkov. Vieme, že obsahujú štruktúry, ktoré môžu ostatní hráči vo svete hry zanechať. Tie môžu iní používať, upravovať a dokonca aj ničiť:
"Nemusíte sa báť, že by 6 mesiacov od vydania bola celá mapa hry pokrytá štruktúrami. Kontroluje to niekoľko algoritmov a viažeme to na váš progres. Všetko je to asynchrónne, takže toto je náš druh kontroly. Štruktúry tiež ničí Timefall, takže všetko, čo na mieste zostane dosť dlho, nakoniec potom zmizne. Okrem toho uvidíte stopy ostatných hráčov až po prepojení chirálnej siete v oblasti. Pri prvom vstupe do oblasti prirodzene neuvidíte žiadne stopy ostatných hráčov."
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 188
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 260
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 60
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 52
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 120
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- Witcher seriál bude mať 5 sérií, práve sa začala natáčať štvrtá 51 zobraziť viac článkov >
PS4
PC Vývoj: Sony, 505 Games / Kojima Productions Štýl: Akcia / Survival
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|