Kojima: Bez fanúšikov, ktorých som získal v Konami, by Kojima Productions nikdy nevzniklo

Známy tvorca hovorí o tom, že je vďačný za prácu v Konami a tiež o asynchrónnom multiplayeri v Death Stranding.

pridal Gam_er 5.11.2019 o 9:45 pod hry
Kojima: Bez fanúšikov, ktorých som získal v Konami, by Kojima Productions nikdy nevzniklo

HRY > NOVINKY >

V rozhovore pre Famitsu hovorí Hideo Kojima o Death Strading a ťažkostiach, ktoré ho sprevádzali pri otvorení svojho vlastného štúdia.

Prvé kroky tvorcu pred otvorením Kojima Productions viedli do banky, kde mal problém so získaním pôžičky. Síce mu povedali, že hoci je verejne známy, nemali o ňom žiadne potrebné záznamy ani náležitosti, ktoré by mu pomohli v Japonsku pôžičku získať.  Potom sa však ukázalo, že jeden obrovský Kojimov fanúšik pracuje v jednej z najväčších japonských bánk. Až táto náhoda mu pomohla získať financie. Kojima tiež vysvetľuje, že trval na tom, aby kancelárie jeho štúdia boli pekné a aby sa v nich zamestnanci cítili dobre. Pri hľadaní vhodných priestorov mal ťažkosti aj s ľuďmi, ktorí vykonávali kontrolu a pýtali sa ho, čo je Kojima Productions. Nemohol však verejnosti veľa prezrádzať a do získania priestorov tiež neuveriteľným spôsobom zasiahol ďalší fanúšik. Ten spravoval budovu, o ktorú mal tvorca záujem a napokon sa to podarilo. 

Kojima si uvedomuje určité spojenia s fanúšikmi, ktoré sa mu vybudovali prácou v Konami. Tvrdí, že nebyť tohto obdobia v jeho živote, nikdy by nebol tam, kde je teraz a je za to vďačný.

V rozhovore objasnil niekoľko ďalšich vecí, ktoré sa týkajú multiplayerových prvkov. Vieme, že obsahujú štruktúry, ktoré môžu ostatní hráči vo svete hry zanechať. Tie môžu iní používať, upravovať a dokonca aj ničiť:

"Nemusíte sa báť, že by 6 mesiacov od vydania bola celá mapa hry pokrytá štruktúrami. Kontroluje to niekoľko algoritmov a viažeme to na váš progres. Všetko je to asynchrónne, takže toto je náš druh kontroly. Štruktúry tiež ničí Timefall, takže všetko, čo na mieste zostane dosť dlho, nakoniec potom zmizne. Okrem toho uvidíte stopy ostatných hráčov až po prepojení chirálnej siete v oblasti. Pri prvom vstupe do oblasti prirodzene neuvidíte žiadne stopy ostatných hráčov."





Páči sa mi! (+6)






PS4
PC

Vývoj: Sony, 505 Games / Kojima Productions
Štýl: Akcia / Survival
Dátum vydania: 8. november 2019
 14.7. 2020 (PC)
 24.9. 2021 (,PS5)
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Televízor k ps5 (7)
Ahojte všetci. Veľmi sa nevyznám v elektronike. Ve...
|Bloodborne (0)
Získal som moon runu a nejde mi aktivovať pri stol...
|Testy,benchmarky,3dmarky,atď..... (2)
všetko ohľadne vašich testov a grafov...
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Hra 1612/smuta (2)
Smuta 1612 je nová hra s veľmi realistickou grafik...
|Svet, ukrajina, vojny ... (20023)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk