Kojima: Bez fanúšikov, ktorých som získal v Konami, by Kojima Productions nikdy nevzniklo |
Známy tvorca hovorí o tom, že je vďačný za prácu v Konami a tiež o asynchrónnom multiplayeri v Death Stranding.
V rozhovore pre Famitsu hovorí Hideo Kojima o Death Strading a ťažkostiach, ktoré ho sprevádzali pri otvorení svojho vlastného štúdia. Prvé kroky tvorcu pred otvorením Kojima Productions viedli do banky, kde mal problém so získaním pôžičky. Síce mu povedali, že hoci je verejne známy, nemali o ňom žiadne potrebné záznamy ani náležitosti, ktoré by mu pomohli v Japonsku pôžičku získať. Potom sa však ukázalo, že jeden obrovský Kojimov fanúšik pracuje v jednej z najväčších japonských bánk. Až táto náhoda mu pomohla získať financie. Kojima tiež vysvetľuje, že trval na tom, aby kancelárie jeho štúdia boli pekné a aby sa v nich zamestnanci cítili dobre. Pri hľadaní vhodných priestorov mal ťažkosti aj s ľuďmi, ktorí vykonávali kontrolu a pýtali sa ho, čo je Kojima Productions. Nemohol však verejnosti veľa prezrádzať a do získania priestorov tiež neuveriteľným spôsobom zasiahol ďalší fanúšik. Ten spravoval budovu, o ktorú mal tvorca záujem a napokon sa to podarilo. Kojima si uvedomuje určité spojenia s fanúšikmi, ktoré sa mu vybudovali prácou v Konami. Tvrdí, že nebyť tohto obdobia v jeho živote, nikdy by nebol tam, kde je teraz a je za to vďačný. V rozhovore objasnil niekoľko ďalšich vecí, ktoré sa týkajú multiplayerových prvkov. Vieme, že obsahujú štruktúry, ktoré môžu ostatní hráči vo svete hry zanechať. Tie môžu iní používať, upravovať a dokonca aj ničiť: "Nemusíte sa báť, že by 6 mesiacov od vydania bola celá mapa hry pokrytá štruktúrami. Kontroluje to niekoľko algoritmov a viažeme to na váš progres. Všetko je to asynchrónne, takže toto je náš druh kontroly. Štruktúry tiež ničí Timefall, takže všetko, čo na mieste zostane dosť dlho, nakoniec potom zmizne. Okrem toho uvidíte stopy ostatných hráčov až po prepojení chirálnej siete v oblasti. Pri prvom vstupe do oblasti prirodzene neuvidíte žiadne stopy ostatných hráčov." |
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy, Xbox Series S je len za 220 eur 117
- Epic zadarmo rozdáva kolekciu Bioshock hier! 67
- Aká bola prvá séria Halo TV seriálu? 65
- RECENZIA: Evil Dead: The Game 23
- Indiana Jones 5 už má dátum premiéry 33
- VIDEO : Ako by vyzeral Red Dead Redemption Remake na Unreal engine 5? 43
- CD Projekt plánuje celú novú Witcher sériu, prvá hra už má za sebou úvodnú fázu 28
- Hranie videohier v detstve zvyšuje inteligenciu, potvrdzuje štúdia 103
- Kojima si už všimol leaknutie Death Stranding 2 53
- Sony obrátilo, zlacnené predplatné PS Plus sa pri upgrade nebude doplácať 195 zobraziť viac článkov >
PS4
PC Vývoj: Sony, 505 Games / Kojima Productions Štýl: Akcia / Survival
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|