Techland pri Dying Light 2 nerazí myšlienku zväčšovania otvoreného herného sveta, ale skôr jeho skvalitnenia |
Poľskí autori hovoria, že otvorené svety v hrách už netreba zväčšovať, ale skvalitňovať
Aj keď sa o Dying Light 2 možno nehovorí až toľko, ako o iných prichádzajúcich tituloch, faktom stále zostáva, že ide o jednu z najočakávanejších hier budúceho roka. Úspech prvého dielu bol dostatočne veľký a Techland ho dokonca neustále podporoval bez toho, aby sa uchýlil k mikrotransakciám, ktoré strašia hráčov pri iných hrách.
Kreatívny riaditeľ štúdia Tymon Smektala, nedávno hovoril o tom, že razia inú filozofiu ako konkurencia. Kým Ubisoft svoje svety stále zväčšuje a ponúka naozaj obrovské herné mapy, Smektala je opačného názoru a tvrdí, že hráči nepotrebujú väčšie, ale lepšie svety:
"Nie som si istý, či sa zväčšíme (oproti prvému dielu). Myslím, že to, čo sa zmení, bude vernosť všetkého naokolo. Nemyslím, že ľudia skutočne potrebujú väčšie a väčšie svety. Potrebujú skôr svety, ktoré sú kvalitnejšie a ktoré im dajú pocit väčšieho ponorenia do všetkého, čo ich obklopuje. Vytvoriť obrovské svety na súčasnej generácii nie je až také ťažké.
Niekam idete, načíta sa malý kúsok okolo vás, potom ďalší a ďalší. Môžete vytvoriť skutočne obrovské svety, ktoré neovplyvňujú výkon. Čo ho však ovplyvňuje, je počet NPC postáv, ktoré vidíte okolo seba. Ich rozmanitosť, počet animácií a to, ako sa správajú. Vylepšenia budúcej generácie nám umožnia ísť týmto smerom ešte ďalej. Toto je v podstate naša misia, ako štúdia. Chceme vytvárať hry v otvorenom svete z pohľadu prvej osoby s vysokou vernosťou a vysokým ponorením do vecí okolo, kde máte pocit, že ste tam naozaj."
Sú to naozaj zaujímavé slová najmä v čase, kedy Brendan 'PlayerUnknown' Greene nedávno vyjadril svoju túžbu urobiť naozaj obrovskú hru so stovkami kilometrov pozemnej masy sveta, na ktorej sa budú pohybovať tisíce hráčov. Dying Light 2 je v súčasnosti stále naplánovaný na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Vyjde niekedy na jar 2020. Hra bude podporovať raytracing na PC a štúdio potvrdilo, že sa pozerajú aj na NVIDIA Deep Learning Super Sampling (DLSS).
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Zomrel Cary-Hiroyuki Tagawa, známy ako Shang Tsung z Mortal Kombatu 19
- Netflix oficiálne ohlasuje odkupovanie Warner Bros za 82 miliárd dolárov 136
- Čo získa Netflix odkúpením Warner Bros? 52
- Ako teraz vyjde poskladanie PC? Oplatí sa stále zložiť si ho, alebo kúpiť už hotov 127
- RECENZIA: Blood: Refreshed Supply 37
- Nové zľavy pred Vianocami 16
- Remake Assassin's Creed IV: Black Flag prekvapí svojím podnázvom 16
- Netflix vyhral ponuku na odkúpenie Warner Brosu, začína rokovania 80
- Arabi vlastnia prakticky celé EA 75
- RECENZIA: Project Motor Racing 13 zobraziť viac článkov >
|
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Techland / Techland Štýl: Akčná Adventúra
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||












