PRIHLÁS

Techland pri Dying Light 2 nerazí myšlienku zväčšovania otvoreného herného sveta, ale skôr jeho skvalitnenia

Poľskí autori hovoria, že otvorené svety v hrách už netreba zväčšovať, ale skvalitňovať

pridal Gam_er 18.12.2019 o 8:20 pod hry
Techland pri Dying Light 2 nerazí myšlienku zväčšovania otvoreného herného sveta, ale skôr jeho skvalitnenia

HRY > NOVINKY >

Aj keď sa o Dying Light 2 možno nehovorí až toľko, ako o iných prichádzajúcich tituloch, faktom stále zostáva, že ide o jednu z najočakávanejších hier budúceho roka. Úspech prvého dielu bol dostatočne veľký a Techland ho dokonca neustále podporoval bez toho, aby sa uchýlil k mikrotransakciám, ktoré strašia hráčov pri iných hrách. 

Kreatívny riaditeľ štúdia Tymon Smektala, nedávno hovoril o tom, že razia inú filozofiu ako konkurencia. Kým Ubisoft svoje svety stále zväčšuje a ponúka naozaj obrovské herné mapy, Smektala je opačného názoru a tvrdí, že hráči nepotrebujú väčšie, ale lepšie svety:

"Nie som si istý, či sa zväčšíme (oproti prvému dielu). Myslím, že to, čo sa zmení, bude vernosť všetkého naokolo. Nemyslím, že ľudia skutočne potrebujú väčšie a väčšie svety. Potrebujú skôr svety, ktoré sú kvalitnejšie a ktoré im dajú pocit väčšieho ponorenia do všetkého, čo ich obklopuje. Vytvoriť obrovské svety na súčasnej generácii nie je až také ťažké. 

Niekam idete, načíta sa malý kúsok okolo vás, potom ďalší a ďalší. Môžete vytvoriť skutočne obrovské svety, ktoré neovplyvňujú výkon. Čo ho však ovplyvňuje, je počet NPC postáv, ktoré vidíte okolo seba. Ich rozmanitosť, počet animácií a to, ako sa správajú. Vylepšenia budúcej generácie nám umožnia ísť týmto smerom ešte ďalej. Toto je v podstate naša misia, ako štúdia. Chceme vytvárať hry v otvorenom svete z pohľadu prvej osoby s vysokou vernosťou a vysokým ponorením do vecí okolo, kde máte pocit, že ste tam naozaj."

Sú to naozaj zaujímavé slová najmä v čase, kedy Brendan 'PlayerUnknown' Greene nedávno vyjadril svoju túžbu urobiť naozaj obrovskú hru so stovkami kilometrov pozemnej masy sveta, na ktorej sa budú pohybovať tisíce hráčov. Dying Light 2 je v súčasnosti stále naplánovaný na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Vyjde niekedy na jar 2020. Hra bude podporovať raytracing na PC a štúdio potvrdilo, že sa pozerajú aj na NVIDIA Deep Learning Super Sampling (DLSS). 





Páči sa mi! (+10)






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Ps1 ps2 handheld (1)
Ahojte, vie mi niekto odporučiť alebo pomôcť s výb...
|Warhammer 3 - aktualizovanie m... (0)
Ahojte chcel by som sa spýtať či niekto z Vás nemá...
|Battlefield 6 - recepty, rady,... (0)
B6 mám od vydania, ale chodím do práce, takže mám ...
|Wow retail drakthul (5)
Čaute, rozhodol som sa skúsiť retail wow po veľmi ...
|Moj politicky odboj (10)
V novom roku, dam tomu este mesiac dva, ked sa zab...
|Filmy filmy filmy film... (47886)
O filmoch. Hádam chápete....
|Pochváľte sa svojím herným str... (467)
Ako hardwareového nadšenca ma napadlo vytvoriť vlá...
|Screenshots (64343)
Vkladajte sem vaše zaujímavé screenshoty z hier. O...
|Sector hraje ... (127449)
:diskoška o HRACH, ktore prave hravate, ale aj o t...
|Serialy (17375)
prison break, lost, jericho, battlestar galactica ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (44920)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2025 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk