Spencer: Akvizíciám ďalších herných štúdií sme stále otvorení |
Phil Spencer hovorí, že sú otvorení získavaniu nových členov pod krídla Xbox Game Studios. Vidia aj niekoľko príležitostí.
Divízia Xbox Game Studios je momentálne v akomsi realizačnom režime, kedy sa jednotlivé tímy sústredia len na svoju prácu. Podľa Phila Spencera, šéfa Xboxu, to však neznamená, že by sa pred novými členmi úplne uzavreli. Vraj stále majú medzery, ktoré treba vyplniť a potrebujú nové rozhľady.
Na E3 Spencer potvrdil, že Xbox Game Studios získalo pod svoje krídla Ninja Theory (Hellblade: Senua’s Sacrifice), Compulsion Games (We Happy Few), Undead Labs (State of Decay) a Playground Games (Forza Horizon). Zároveň sa tam sformovalo nové štúdio s názvom The Initiative, kde si robí zbierku kvalitných vývojárov. Neskôr nasledovala akvizícia Obsidianu (The Outer Worlds), Double Fine a inXile Entertainment (Wasteland 3). Aj keď je Spencer v zásade spokojný s rastom štúdií, ktoré majú, zároveň tvrdí, že je tu stále priestor na zlepšenie:
"Či máme záujem získať nových členov? Nuž, sme stále otvorení. Páči sa mi geografická rozmanitosť, ktorú sme získali rastom našich štúdií. Ak sa však pozriete na Áziu, tam nemáme žiadne zastúpenie v oblasti štúdií. Myslím, že práve tu je pre nás príležitosť.
Prešli sme z akvizičného režimu do realizačného režimu. Sedíme tu s viac ako 15 štúdiami, ktoré pracujú na našich hrách. Nejde však o to, aby sme ukazovali ich logo alebo sa chválili tým, koho sme tento týždeň získali, ale o to, aké hry sa tieto štúdiá chystajú vyvíjať a aké hry už robia. Som presvedčený o tom, že silná a rastúca first party zložka je určite kvalitnou súčasťou našej stratégie. Bol by som rád, keby sme pokračovali v získavaní nových členov s novým, vlastným pohľadom na veci do našej first party divízie."
Microsoft samozrejme štúdiám dáva aj plnú podporu, či už finančnú, alebo rôzne ďalšie zdroje. Už skôr však ubezpečoval, že im nechá hlavne priestor na kreativitu a realizáciu bez toho, aby do ich práce nejak zasahovalo vedenie a uvidí sa, čo vytvoria. Spencer tvrdí, že sa im snažia pomôcť čo najviac v tom, aby podporili ich stav tvorivosti:
"Schopnosť poskytnúť štúdiám finančnú stabilitu, aby mohli experimentovať s novými vecami, je absolútne jedna z vecí, o ktorú sa Matt Booty, vedúci Xbox Game Studios, a celé vedenie snaží. Nie je to však o tom zahodiť alebo vyvíjať každý navrhovaný experiment, no sme si vedomí faktu, že musíme aj riskovať."
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 132
- Aký je Fallout seriál? 166
- Filmový Minecraft je už natočený 18
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 187
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- História Fallout série 62
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 53
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 119 zobraziť viac článkov >