Bývalý dizajnér z Guerilla štúdia hovorí, že Xbox Series X konzola Sony prekvapila |
Chris Grannell povedal viac okolo situácie pri predstavení konzol.
V aktuálnom podcaste hovorí Chris Grannell, bývalý vývojár z Guerilla štúdia, že Sony zaspalo na vavrínoch. Rozprával sa s vývojármi a tí hovorili o výrazných rozdieloch:
„Vieš, boli tam frázy, ktoré mi vývojári hovorili, keď som s nimi rozprával. Niektorí povedali„ významný“, iní „ohromujúci“ - používali sa všetky rôzne typy formulácií naznačujúci, že je tam akýsi výrazný rozdiel, ktorý dokázal Microsoft vo svojej konzole dať dokopy. Je to monštrum v porovnaní s tým, čo dalo dohromady Sony. “
Hovorí, že Sony nečakalo, že Microsoft ponúkne taký výkon:
„Myslím, že Sony trochu zaspala na vavrínoch,“ povedal „Viete, vedú a majú obrovský trhový podiel a teraz spravili niečo podobné ako pri PS3… nie je to také zlé, čo sa týka hardvéru, komplikácií a podobných vecí, ale zrejme nečakali, čo sa bude snažiť Xbox dosiahnuť v oblasti výkonu “
Dodal aj to, že len jedna z konzol dokáže spraviť skutočný raytracing.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 140
- Aký je Fallout seriál? 166
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 201
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- História Fallout série 62
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 54
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 119
- Alza ponúka ďalšie zľavy 15 zobraziť viac článkov >