Bývalý dizajnér z Guerilla štúdia hovorí, že Xbox Series X konzola Sony prekvapila |
Chris Grannell povedal viac okolo situácie pri predstavení konzol.
V aktuálnom podcaste hovorí Chris Grannell, bývalý vývojár z Guerilla štúdia, že Sony zaspalo na vavrínoch. Rozprával sa s vývojármi a tí hovorili o výrazných rozdieloch:
„Vieš, boli tam frázy, ktoré mi vývojári hovorili, keď som s nimi rozprával. Niektorí povedali„ významný“, iní „ohromujúci“ - používali sa všetky rôzne typy formulácií naznačujúci, že je tam akýsi výrazný rozdiel, ktorý dokázal Microsoft vo svojej konzole dať dokopy. Je to monštrum v porovnaní s tým, čo dalo dohromady Sony. “
Hovorí, že Sony nečakalo, že Microsoft ponúkne taký výkon:
„Myslím, že Sony trochu zaspala na vavrínoch,“ povedal „Viete, vedú a majú obrovský trhový podiel a teraz spravili niečo podobné ako pri PS3… nie je to také zlé, čo sa týka hardvéru, komplikácií a podobných vecí, ale zrejme nečakali, čo sa bude snažiť Xbox dosiahnuť v oblasti výkonu “
Dodal aj to, že len jedna z konzol dokáže spraviť skutočný raytracing.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 124
- Rusi predstavili svojho AI robota, spadol im priamo pri prezentácii 102
- Rusko nedokáže vyrobiť plánovaný Baikal-M procesor, ruší plány 109
- Valve predstavilo Steam Frame, Steam Controller a Steam Machine 185
- Xpeng Iron je doteraz najhumanoidnejší robot 44
- GTA VI má už dokončený obsah, už sa len doťahuje 98
- RECENZIA: ANNO 117: Pax Romana 16
- Aký herný PC desktop kúpiť na jeseň 2025? Za 1000, 1200, 1400 alebo 2000 eur? 37
- Witcher - séria 4 - recenzia na seriál 54
- Rockstar oficiálne ohlásil Red Dead Redemption pre Xbox, PS5 a Switch 2 spolu s mo 39 zobraziť viac článkov >














