Bývalý dizajnér z Guerilla štúdia hovorí, že Xbox Series X konzola Sony prekvapila |
Chris Grannell povedal viac okolo situácie pri predstavení konzol.
V aktuálnom podcaste hovorí Chris Grannell, bývalý vývojár z Guerilla štúdia, že Sony zaspalo na vavrínoch. Rozprával sa s vývojármi a tí hovorili o výrazných rozdieloch:
„Vieš, boli tam frázy, ktoré mi vývojári hovorili, keď som s nimi rozprával. Niektorí povedali„ významný“, iní „ohromujúci“ - používali sa všetky rôzne typy formulácií naznačujúci, že je tam akýsi výrazný rozdiel, ktorý dokázal Microsoft vo svojej konzole dať dokopy. Je to monštrum v porovnaní s tým, čo dalo dohromady Sony. “
Hovorí, že Sony nečakalo, že Microsoft ponúkne taký výkon:
„Myslím, že Sony trochu zaspala na vavrínoch,“ povedal „Viete, vedú a majú obrovský trhový podiel a teraz spravili niečo podobné ako pri PS3… nie je to také zlé, čo sa týka hardvéru, komplikácií a podobných vecí, ale zrejme nečakali, čo sa bude snažiť Xbox dosiahnuť v oblasti výkonu “
Dodal aj to, že len jedna z konzol dokáže spraviť skutočný raytracing.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 295
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, už dostanete aj RTX 5070 Ti za lepšie 62
- Aký monitor si vybrať za 100, 200, 400 alebo 1000 eur? Aký rozmer, obrazovku a pom 113
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 51
- Takto bude vyzerať iPhone 17 Pro s obalom 64
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered bude ohlásený zajtra 31
- Porovnanie druhej epizódy The Last of Us season 2 seriálu s hrou 42
- Battlefield ukazuje základ svojej hrateľnosti - deštrukciu 28
- RECENZIA: Lost Records: Bloom & Rage 11 zobraziť viac článkov >