Telekom na online tlačovke zhodnotil nekonečné dáta a predstavil nové paušály |
Promo akcia pokračuje aj v máji a nové paušály uspokoja bežných zákazníkov aj podnikateľov. Môžete si vybrať podľa toho, či uprednostňujete dáta, alebo volania.
Spoločnosť Telekom pružne reaguje na súčasné trendy a, samozrejme, zohľadňuje aj aktuálnu situáciu a hrozbu koronavírusu. Novinky boli odprezentované formou online tlačovej konferencie s účasťou vybraných médií. Na úvod riaditeľ Telekomu pre Slovensko Dušan Švalek uviedol zaujímavé štatistiky a zhodnotil uplynulé obdobie. Zameral sa predovšetkým na poskytované nekonečné dáta v marci a apríli, ktoré ponúkla svojim zákazníkom spoločnosť Telekom. Spomenul rôzne benefity, konkrétne TV kanály pre všetkých, filmy zdarma na Magio Go a vo videopožičovni, online tlmočníka 24/7 pre nepočujúcich, extra kredit na Easy, bezplatné volania na linku RUVZ a linku pre seniorov. Dušan Švalek uviedol, že nekonečné dáta vznikli ako myšlienka testu národa. Bola to previerka, ako takúto zaťažkávaciu skúšku zvládne sieť, ale dôležité bolo predovšetkým spoznať skutočnú potrebu zákazníkov, čo sa týka dát. Zaujímavé bolo zistenie, ako rýchlo prečerpá balík s objemom 1000 GB prvý zákazník. Ukázalo sa, že na to stačili iba dva dni, ale celkovo tento limit dosiahlo v marci len 13 zákazníkov. A nešlo pritom len o mladých používateľov, ale medzi nimi bol aj 68-ročný zákazník z Kysúc, čo len korešponduje s heslom spoločnosti, že na veku a mieste dátovania v Telekome nezáleží. Výsledky testu ukázali, že najväčšia dátová špička je v čase 18.30- 22.30. Najviac aktivovaných balíčkov bolo v Bratislave a Žiline, v dátovej spotrebe sa k nim pridala Nitra. Najväčší nárast v dátovaní bol prekvapivo zaznamenaný v Myjave, Detve, Námestove, Gelnici a Stropkove. Celkovo sa ukázalo, že priemerný zákazník na Slovensku, ktorý nemá žiadne obmedzenia, využije v priebehu mesiaca približne 15 GB dát. Pritom 32,3 % zákazníkov v marci spotrebovalo len 500MB - 1 GB dát, 21,4% zákazníkov 2-5 GB dát a 26,7% zákazníkov 12-20+ GB dát. Prieskum ukázal, že zákazníci chcú mať najlepšiu ponuku a chcú, aby sa im prispôsobovala bez toho, aby si kontrolovali náklady a šetrili dáta. Dáta sú pre nich lepšie ako Wi-Fi a potreby sa menia v čase. Dôležité je, aby boli stále v spojení a hlavne biznis. A aj Korona ukázala, že bez dát to ďalej nepôjde. Na základe uspokojivých výsledkov v marci a apríli sa spoločnosť Telekom rozhodla priniesť nekonečné dáta aj v máji. Záujemcovia si ich môžu aktivovať v prvom týždni, teda od 1.5 do 7.5.2020. Promo akcia priniesla nielen zaujímavé výsledky, ale aj predchádzala launchu nových mobilných taríf a portfólia. Nová ponuka vychádza zo zistení aj potreby využívať vo väčšej miere predovšetkým dátové služby a Dušan Švalek to charakterizuje ako obrovský krok pre Slovak Telekom, pretože prináša aj nový predajný proces, lepšiu starostlivosť o zákazníka a taktiež veľa nových dizajnových prvkov, ktoré zlepšujú zákaznícku digitálnu skúsenosť. Predovšetkým sa však radikálne zvyšuje objem dát v daných cenových úrovniach a Telekom prichádza na trh s úplne novým portfóliom T Biznis s nadštandardnou biznis starostlivosťou. Ale nezabúda ani na bežných zákazníkov, pre ktorých sú rôzne tarify priam šité na mieru. S dôrazom na flexibilitu a digitálnu skúsenosť, čo zahŕňa aj sumár toho, čo si zákazník kupuje, potvrdenie cez aplikáciu. Cena za 1 GB dát v paušále s neobmedzenými volaniami pritom každoročne klesá. Zatiaľ čo v roku 2012 so službou Happy L, 2 GB bola cena 15 €, v roku 2017 Happy L za 10€, o rok neskôr s ANO L M1, 8 GB už len 3,75€. V roku 2020 Novinka 1, 18 GB za 1,78€ a tento trend má pokračovať. Manažérka riadenia B2C segm. a predajných kanálov Michaela Koštialová predstavila nové T paušály pre všetkých zákazníkov: T nekonečno pre pre zákazníkov, ktorí chcú absolútnu slobodu, nekonečné volania, SMS aj dáta bez objemového limitu:
T dáta pre zákazníkov, ktorí radšej využívajú dáta ako volania:
T základ s rozumným objemom volaní a základnou ponukou, aby ste neboli odkázaní na Wi-Fi
Zákazníci majú prehľad a potvrdzovanie paušálu v aplikácii, s ľubovoľnou zmenou paušálu 3 kliknutiami . Aj viazaní zákazníci môžu kedykoľvek prejsť na T paušál a je zrušený aktivačný a prolongačný poplatok. Martina Kandera, manažérka SME/ VSE segmentu predstavila nové plnohodnotné portfólio pre podnikateľov. Ďalšie služby Telekomu zahrňujú prémiovú starostlivosť, ktorej súčasťou je prednostné spojenie a dedikovaný agent. To v praxi znamená, že na zákazníckej linke Telekomu sa vám vždy bude venovať ten istý operátor, ktorý tak o vás bude mať dobrý prehľad. Ak pri volaní bude práve obsadený, môžete sa rozhodnúť, či počkáte, kým sa uvoľní, alebo si zvolíte iného operátora. Pre podnikateľov pripravil Telekom paušály T biznis, konkrétne nasledujúce: T biznis nekonečno, s nekonečnými volaniami, SMS a dátami, bez objemového limitu:
T biznis Premium, s nekonečnými volaniami a SMS, s dátovou ponukou na mieru.:
T biznis Mini, s rozumným objemom volaní a základnou dátovou ponukou, aby ste neboli odkázaní na Wi-Fi:
|
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Counter-Strike 2 už vyšiel! 71
- RECENZIA: EA Sports FC 24 25
- Leaknuté detaily príbehu Far Cry 7 26
- Aký je Cyberpunk 2077 na Nvidia kartách oproti AMD a Intel kartám? 89
- Titánové telo na iPhone 15 Pro mobiloch mení pri dotyku farbu, zanecháva odtlačky 132
- Windows 11 update je už dostupný 88
- Aké hry prídu v októbri? 39
- RECENZIA: Resident Evil 4: Separate Ways 36
- Ransomware skupina zaútočila na Sony 65
- Sony ukázalo využitie PS5 v Spider-man 2 140 zobraziť viac článkov >