Epic pridal do Unreal enginu podporu Xbox Series X a PS5, finalizoval raytracing |
Vývojári už môžu začať portovať svoje hry na nové konzoly.
SOFTWARE > NOVINKY >
Od verzie 4.25 už Unreal engine podporuje aj Xbox Series X a PS5 konzoly. Vývojári tak môžu pripravovať svoje hry na vydanie na nové konzoly. Zatiaľ však ide len o úvodnú podporu a postupne bude Epic vydávať ďalšie updaty s optimalizáciami, fixami.
Zároveň so 4.25 verziou vypustili aj Niagara systém na vizuálne efekty, ako aj vylepšenia do ich Chaos fyzikálneho a deštrukčného systému, zlepšenia shadingu, zvuku a ďalšie doplnky. Pribudla aj podpora Hololens 2.
Zapracovanie raytracingu je už rovnako finalizované s tým, že ďalšie funkcie ešte budú pribúdať.
Kompletné detaily o novej verzii nájdete tu.
Páči sa mi! (+5)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: 007 First Light 58
- RECENZIA: Cronos: The New Dawn 85
- Septembrové hry 28
- Tomb Raider seriál už má svoju Laru, bude ňou Sophie Turner 101
- Nové Alza dni zľavy spustené 9
- 007 First Light sa predstavil v prvom gameplay videu 53
- Septembrové filmy a seriály 15
- RECENZIA: Jotunnslayer: Hordes of Hel 6
- DOJMY: Phantom Blade Zero 4
- Max Payne 2 dostane RTX Remix mod 20 zobraziť viac článkov >