Epic pridal do Unreal enginu podporu Xbox Series X a PS5, finalizoval raytracing |
Vývojári už môžu začať portovať svoje hry na nové konzoly.
SOFTWARE > NOVINKY >
Od verzie 4.25 už Unreal engine podporuje aj Xbox Series X a PS5 konzoly. Vývojári tak môžu pripravovať svoje hry na vydanie na nové konzoly. Zatiaľ však ide len o úvodnú podporu a postupne bude Epic vydávať ďalšie updaty s optimalizáciami, fixami.
Zároveň so 4.25 verziou vypustili aj Niagara systém na vizuálne efekty, ako aj vylepšenia do ich Chaos fyzikálneho a deštrukčného systému, zlepšenia shadingu, zvuku a ďalšie doplnky. Pribudla aj podpora Hololens 2.
Zapracovanie raytracingu je už rovnako finalizované s tým, že ďalšie funkcie ešte budú pribúdať.
Kompletné detaily o novej verzii nájdete tu.
Páči sa mi! (+5)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- TikToker schoval AirTag do tenisiek a dal ich Červenému Krížu, neskôr ich našiel v 44
- Brian O’Conner sa vráti do posledného Fast and Furious filmu 63
- Naughty Dog už odstupuje zo spolupráce na The Last of Us seriáli 94
- Zomrel herec Michael Madsen známy z Tarantinoviek a kopy hier 26
- Microsoft prepustil 9000 zamestnancov pre AI, jeden z vedúcich im odporúča obrátiť 119
- V Číne sa odohral prvý futbalový zápas autonómnych AI robotov 16
- Stop Killing Games petícia prekročila 1 milión podpisov 56
- Call Of Duty: WWII je už v Game Passe 53
- Battlefield 6: EA údajne mieri na 100 miliónov hráčov, vývojári tomu neveria 69
- Skončí Forza Motorsport? 100 zobraziť viac článkov >