Boje v Ghost of Tsushima budú ťažké, no autori myslia na všetkých hráčov |
Ak si hru predstavujete ako drsný samurajský titul, budete spokojní. Autori však myslia aj na tých, ktorí v bojoch nie sú zdatní.
Na aktuálnych záberoch Ghost of Tsushima sme videli pomerne ľahko zvládnuté súboje, čo v mnohých hráčoch vzbudilo otázky, či bude titul vo výsledku naozaj taký jednoduchý. Tento aspekt teraz dávajú na pravú mieru vývojári. Finálna verzia hry bude výzvou pre tých, ktorí výzvu chcú, a zároveň bude myslieť aj na hráčov, ktorí nie sú v súbojoch dobrí a chcú len objavovať otvorený svet.
Sucker Punch však chcú priniesť samurajskú hru a práve jednou z vecí, ktorú by samurajská hra podľa nich mala mať, je poriadna výzva v súbojoch. Game Director Nate Fox vysvetlil prístup tímu k bojom a prežitiu, kde príde aj na situácie, kedy narazíte na viacerých nepriateľov:
"Snažíme sa v tomto smere urobiť uzemnenú hru. Takže niekoľko zásahov od nepriateľa váš skrátka zabije. Sledovali sme samurajské filmy, kde ľudia zomierali už po jednom či dvoch švihoch katanou. Aj tento fakt je zakomponovaný do boja v našej hre. Poraziť Mongolov v bitke bude ťažké, ale zároveň je to výzva, vďaka ktorej sa cítite byť nažive a víťazstvo vás odmení. Nemôžete len tak vraziť do tábora, kde sa postavíte proti 5 nepriateľom naraz. Premôžu vás a zomriete."
Ghost of Tsushima zároveň bude obsahovať zápasy samurajov jeden na jedného. Podľa autorov pôjde o klasickú samurajskú vec, pričom tieto súboje budú neuveriteľne ťažké. Sú oveľa osobnejšie a celkovo riešené veľmi filmovým spôsobom. Ak v nich chcete vyhrať, budete musieť študovať svojho súpera.
Zároveň však autori upokojujú hráčov, ktorí nie sú v bojoch veľmi zdatní. Pokiaľ ide o prístupnosť, hru netreba porovnávať so Sekiro: Shadows Die Twice. Sucker Punch sa v tomto prípade chcú skôr zavďačiť všetkým:
"Sú ľudia, ktorí o našej hre hovoria, že je krásna a radi by si ju vyskúšali na vlastnej koži. Ich skúsenosť musí byť iná ako niekoho, kto sa na to pozerá ako na samurajskú hru, založenú na bojoch s katanou. Títo hráči zase snívajú o výzve, precíznosti a disciplíne, vďaka ktorým môžu ďalej postupovať."
Bude teda zaujímavé sledovať, ako si autori vo výsledku poradia s nejednoznačnou obťažnosťou, ktorou sa chcú zavďačiť každej skupine hráčov. Ghost of Tsushima vychádza 17. júla.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 109
- Grand Theft Auto VI sa zase odkladá! 200
- Rusko nedokáže vyrobiť plánovaný Baikal-M procesor, ruší plány 109
- Pozor na čínske produkty - robotický vysavač posielal domov údaje, no keď ich maji 67
- Rusi predstavili svojho AI robota, spadol im priamo pri prezentácii 87
- GTA VI má už dokončený obsah, už sa len doťahuje 93
- Xpeng Iron je doteraz najhumanoidnejší robot 44
- Predator Badlands končí v recenziách prekvapivo dobre 67
- Aký herný PC desktop kúpiť na jeseň 2025? Za 1000, 1200, 1400 alebo 2000 eur? 37
- Witcher - séria 4 - recenzia na seriál 50 zobraziť viac článkov >
|
PC
PS4 PS5 Vývoj: Sony / Sucker Punch Štýl: Akčná Adventúra
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||














