Sucker Punch hovoria o ďalších detailoch v Ghost of Tsushima |
Samurajský titul sa blíži a preto niet divu, že autori pridávajú nové porcie informácií trochu častejšie.
Vydanie Ghost of Tsushima je stále bližšie a autori postupne dopĺňajú čriepky informácií. Odpovedali aj na otázky fanúšikov, ktorí boli zvedaví najmä najmä na dĺžku hry, vedľajších questov a obťažnosti. Dozvedeli sme sa, že katana bude hlavnou zbraňou v hre, ktorú si môžete rozšíriť o nové schopnosti.
Systém karmy, o ktorom padlo niekoľko domnienok predtým, v hre nebude. Čo sa týka sveta, samozrejmosťou bude cyklus striedania dňa a noci, dynamické počasie a vedľajšie misie. Nový pohľad prišiel aj k dĺžke hry, kde zatiaľ nebol špecifikovaný presný čas a zo skorších vyjadrení autorov sa dalo dedukovať, že by mohlo ísť o 30 a viac hodín. Teraz hovoria, že niektorí z ich testerov strávili s hrou týždeň s tým, že nedokončili príbeh. Zároveň ide o najrozsiahlejší titul štúdia Sucker Punch.
K obťažnosti sa už tiež čo to povedalo s tým, že súboje nemajú byť jednoduché tak, ako sme ich videli v gameplay ukážke. Budú tu aj nepriatelia, ktorých treba študovať a ak sa pustíte do partie niekoľkých nepriateľov, tak skrátka zomriete. Zároveň však budú autori myslieť aj na príležitostných hráčov a teraz bližšie špecifikovali, že Ghost of Tsushima ponúkne easy, medium a hard obťažnosť. Najťažšia bude určená pre tých, ktorí hľadajú skutočnú výzvu a najľahšia zas tým, ktorí si chcú vychutnať príbeh a prieskum ostrova.
Ak vás Ghost of Tsushima zaujíma, určite si nezabudnite poznačiť dátum 17. júl, kedy príde na pulty obchodov.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- TikToker schoval AirTag do tenisiek a dal ich Červenému Krížu, neskôr ich našiel v 44
- Brian O’Conner sa vráti do posledného Fast and Furious filmu 63
- Naughty Dog už odstupuje zo spolupráce na The Last of Us seriáli 94
- Zomrel herec Michael Madsen známy z Tarantinoviek a kopy hier 26
- Microsoft prepustil 9000 zamestnancov pre AI, jeden z vedúcich im odporúča obrátiť 119
- V Číne sa odohral prvý futbalový zápas autonómnych AI robotov 16
- Stop Killing Games petícia prekročila 1 milión podpisov 57
- Call Of Duty: WWII je už v Game Passe 53
- Battlefield 6: EA údajne mieri na 100 miliónov hráčov, vývojári tomu neveria 69
- Júlové hry 17 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 PS5 Vývoj: Sony / Sucker Punch Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|