Veľké firmy zastavujú reklamu na Facebooku v rámci kampane Stop Hate for Profit |
Politika ignorácie nenávistného obsahu, ohovárania a dezinformácií na Facebooku sa nepáči viacerým firmám a sťahujú odtiaľ reklamy. Sťahujú ich ako z Facebooku, tak Instagramu. Medzi firmami sú Microsoft, Coca Cola, Starbucks, Hershey, Honda, Verizon, Target a ďalšie.
Pridali sa ku kampani Stop Hate for Profit a snažia sa s Facebookom pohnúť, aby sa uvedomil a aktívne zastavoval dezinformácie a rozširovanie nenávisti na svojich sietiach. Okrem neho niektoré firmy zrušili reklamy aj na ďalších sociálnych sieťach.
Facebook síce vydal oficiálnu správu, že pracuje na odstraňovaní nenávistných prejavov, poskytovaní dôležitých informácií pri voľbách (pritom nechcú zastaviť klamlivé politické reklamy) a rozprávajú sa s organizáciami zaoberajúcimi sa ľudskými právami. To však tvrdia prakticky stále a nič sa nemení. Peniaze sú pre nich dôležitejšie.
Uvidíme, či tlak veľkých firiem niečo zmení, Facebook zarába z reklamy ročne 80 miliárd dolárov a eventuálne mu nemusí vadiť, či príde o pár stoviek miliónov dolárov, ak na klamlivých reklamách a rozširovaní nenávisti zarába viac.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis a Tomb Raider: Catalyst oficiálne predstavené 97
- Budú toto tituly z vianočnej rozdávačky Epicu? Bude rozdávať aj RDR2? 43
- Remake Assassin's Creed IV: Black Flag prekvapí svojím podnázvom 16
- Nové zľavy pred Vianocami 17
- Hogwarts Legacy je teraz zadarmo na Epic Store 32
- Mobily so 4GB pamäťou sa vrátia, niektoré hi-endy zrejme klesnú na 12GB 78
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis bude názov novej Tomb Raider hry 45
- Článok: TCL 65'' C9K Mini LED TV 47
- RECENZIA: Mount & Blade II: Bannerlord - War Sails 4
- Livestream z The Game Awards ocenení začne o 1:30 73 zobraziť viac článkov >













