Guerilla zhrnula najväčšie problémy v PC verzii Horizon Zero Dawn |
Horizon: Zero Dawn nebude mať práve najideálnejší štart na PC.
Guerrilla práve na Steame zhrnula problémy, ktoré hra má ich prichádzajúci Horizon: Zero Dawn. Aj keď uviedli len tie najväčšie problémy. Nakoniec je to konzolová firma patriaca pod Sony a toto je ich prvý launch PC hry.
Konkrétne upozorňujú na:
- Hra si pred spustením bude okolo 15 minút kompilovať shadery, ale nekontroluje si miesto na disku, tu rátajte, že potrebujete 2GB miesta.
- Anisotropic Filtering nefunguje, je to ich priorita pri fixovaní chýb
- Niektoré počítače môžu mať sekanie počas - prechodu svetom, updatovania UI, updatovania questov, alebo zmeny kamier v prestrihových scénach, rovnako to majú medzi prioritami
- Niektoré animácie sú dizajnované len na 30 fps a pri vysokom framerate to môže byť viditeľný rozdiel. Už skúmajú, ako to upraviť.
Moje dojmy z technickej stránky sme si zhrnuli včera, kde som spomenul, že prekvapivo Death Stranding ide na ich rovnakom engine oveľa stabilnejšie. Na druhej strane Kojimovci majú reálne skúsenosti s vydávaním hier na PC, aj keď je otázne, prečo si tieto veci Guerrilla od nich nezistila.
Uvidíme, v akom stave bude hra v piatok pri vydaní a aké budú reakcie hráčov hlavne na technickú stránku. Samotná hrateľnosť je decentná assassinovská, aj keď čakajte dosť pomalý spád.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Battlefield 6 96
- Battlefield 6 dostáva recenzie 48
- Sony prinesie PS6 o pár rokov 93
- Battlefield 6 pri vydaní pritiahol len na Steame cez 700 tisíc hráčov 147
- Roboti nás raz nahradia, v BMW už jeden pracuje 5 mesiacov 90
- Assassin's Creed umiestený do času po občianskej vojne bol zrušený 70
- Battlefield 6 ukázal svoje finálne požiadavky, pridal aj Ultra++ nastavenia 77
- DOJMY: Sudden Strike 5 25
- Optimálna cena GTA VI by podľa analytikov bola 69 dolárov 102
- Nové Alza dni zľavy spustené 2 zobraziť viac článkov >