Far Cry Instincts korisť alebo predátor? |
Server Worthplaying.com priniesol interview s herným dizajnérom Patrikom Reddingom o prerábke úspešnej FPS akcie Far Cry na konzoly Xbox. Centrom rozhovoru boli nové vylepšenia týkajúce sa vývoja hlavnej postavy, kladenia pascí a nových možností, ako prežiť na exotických ostrovoch plných nepriateľov. Autori sa pri vývoji Far Cry Instincts riadia pravidlom: „Adaptuj sa alebo zomri.“ a táto myšlienka je prepojená na príbeh. Ten sa točí okolo výskumu hlavného záporáka dr.Kriegera, ktorý žije v domnienke, že sa ľudia odcudzili od prírody. Vyvinie sérum uvoľňujúce zvieraciu stránku v človeku a takéto sérum je podané v neskoršej fáze hry aj hlavnému hrdinovi Jackovi Carverovi, ktorý sa spolu s fotoreportérkou dostal do poriadnych problémov.
Jackovi sa po aplikácii séra vylepšili nielen fyzické schopnosti, ale aj mentálne. Lepšie vidí v noci, môže stopovať protivníkov podľa pachu a zrýchlia sa mu reflexy. Ale ešte predtým, než sa stane predátorom, je však korisťou. V prvých úrovniach Far Cry Instincts sa dostane k slovu hlavne zakrádanie, tiché eliminovanie a pokladanie pascí. Než si Jack ohmatá lepšie zbrane, bude odvádzať pozornosť nepriateľov hádzaním kameňov, aby ich naviedol na napnutý konár, ktorý ich uzemní alebo na nášľapnú mínu. Hra však nebude výhradne zameraná na stealth, bude iba na hráčovi ako využije prostredie vo svoj prospech. Dokonca bude možné prvky stealth a akcie kombinovať. Pri vyostrení situácie sa bude možné schovať a počkať, kým sa všetko naokolo neukľudní.
Opakom prvých úrovní je záver hry. Jack kľudne môže prejsť do ofenzívy a využiť všetky nadobudnuté schopnosti. Vďaka rýchlosti a zraku vletí do tábora pod rúškom noci a rozruší stráže, tie v zmätku začnú páliť aj do vlastných radov. Už Far Cry ponúkal široké pole pôsobnosti pri prechádzaní rozsiahlych prostredí, Instincts ich ešte viacej prehĺbi práve týmito prvkami. Far Cry Instincts nebude využívať žiadne prestrihové scény, všetky rozhovory a udalosti posúvajúce príbeh vpred budú naskriptované a budete ich sledovať z vlastného pohľadu. Súčasťou hry by mal byť aj editor máp.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis a Tomb Raider: Catalyst oficiálne predstavené 108
- Budú toto tituly z vianočnej rozdávačky Epicu? Bude rozdávať aj RDR2? 49
- Nové zľavy pred Vianocami 30
- Mobily so 4GB pamäťou sa vrátia, niektoré hi-endy zrejme klesnú na 12GB 87
- Hogwarts Legacy je teraz zadarmo na Epic Store 33
- RECENZIA: Terminator 2D: NO FATE 57
- Half-Life 3 má byť launch hrou pre Steam Machine, vydanie cieli na jar 2026 71
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis bude názov novej Tomb Raider hry 45
- Avatar: Oheň a Popol má zatiaľ najnižšie hodnotenia zo série 40
- Takto vyzerá Witcher 3 s AI filtrom 49 zobraziť viac článkov >
|
Xbox
Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Montreal Web: domovská stránka hry
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||





















