Digital Foundry rozobralo raytracing v Spider-man Remastered |
Digital Foundry sa bližšie pozrelo na raytracing v Spider-man Remastered. Kde si znovu prešlo systém výpočtov raytracingu a ukázalo to na príklade Spider-mana. V ňom sú samozrejme na PS5 kompromisy a rozlíšenie raytracingu je nižšie vzhľadom na výkon. Nie sú tam zapracované niektoré efekty, niektoré filtre a preto sa odraz plne nezhoduje. Chýba napríklad hmla, dynamické efekty, zjednodušené sú stromy, alebo napríklad aj prechod pre chodcov sa odrazil inak. Ide o to, že obraz v odlesku sa renderuje ešte na zjednodušenej scéne a v nižšom rozlíšení. Podobne sme to videli aj v Ratchetovi aj v Gran Turismo záberoch. DF to porovnalo s výkonom RTX2060 Super. Je to nakoniec aj očakávaný výkon od PS5. Digital Foundry aj vysvetľuje prečo práve RTX2060 super, zdá sa im najbližšie k výkonu PS5, ako v raytracingu, tak aj bez neho.
Zdroj:
www.eurogamer.net
|
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- GTA VI trailer je už tu! 446
- Porovnanie grafiky GTA V a GTA VI 47
- Trailer na GTA VI už má dátum premiéry 122
- Alza spustila ďalší výpredaj 19
- Starfield hráč prešiel 33 multiverz, aby stretol sám seba 79
- RECENZIA: Avatar: Frontiers of Pandora 132
- Hráč spravil v Skyrime genocídu, zabil úplne všetkých 33
- Rockstar teasoval dátum GTA VI traileru už v lete 48
- Aké hry prídu v decembri? 22
- Witcher 4 bude určený aj pre nových hráčov 87 zobraziť viac článkov >
PC
PS5 Vývoj: Sony / Insomniac Games Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|