Digital Foundry rozobralo raytracing v Spider-man Remastered

pridal saver 4.10.2020 o 22:18 pod hry
Digital Foundry rozobralo raytracing v Spider-man Remastered


Digital Foundry sa bližšie pozrelo na raytracing v Spider-man Remastered. Kde si znovu prešlo systém výpočtov raytracingu a ukázalo to na príklade Spider-mana. 

V ňom sú samozrejme na PS5 kompromisy a rozlíšenie raytracingu je nižšie vzhľadom na výkon. Nie sú tam zapracované niektoré efekty, niektoré filtre a preto sa odraz plne nezhoduje. Chýba napríklad hmla, dynamické efekty, zjednodušené sú stromy, alebo napríklad aj prechod pre chodcov sa odrazil inak. Ide o to, že obraz v odlesku sa renderuje ešte na zjednodušenej scéne a v nižšom rozlíšení. Podobne sme to videli aj v Ratchetovi aj v Gran Turismo záberoch. 

 DF to porovnalo s výkonom RTX2060 Super. Je to nakoniec aj očakávaný výkon od PS5.

Digital Foundry aj vysvetľuje prečo práve RTX2060 super, zdá sa im najbližšie k výkonu PS5, ako v raytracingu, tak aj bez neho.

Digital Foundry rozobralo raytracing v Spider-man Remastered





Páči sa mi! (+1)






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Retro handheld (2)
Čaute,potreboval by som poradiť pri kúpe retro han...
|Dark souls remastered (1)
Zobrazila sa mi lebka namiesto čísel humanity ako ...
|Padajú hry (1)
Ahojte, Včera k nám prišiel spať mladší brat tak ...
|Základová doska (21)
Zdarec, viete mi poradiť? Potrebujem základová dos...
|Asus tuf (7)
Zdravíčko. Mam nový notebook Asus TUF 15. Avšak ma...
|Svet, ukrajina, vojny ... (14665)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2023 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk