Digital Foundry rozobralo raytracing v Spider-man Remastered |
Digital Foundry sa bližšie pozrelo na raytracing v Spider-man Remastered. Kde si znovu prešlo systém výpočtov raytracingu a ukázalo to na príklade Spider-mana.
V ňom sú samozrejme na PS5 kompromisy a rozlíšenie raytracingu je nižšie vzhľadom na výkon. Nie sú tam zapracované niektoré efekty, niektoré filtre a preto sa odraz plne nezhoduje. Chýba napríklad hmla, dynamické efekty, zjednodušené sú stromy, alebo napríklad aj prechod pre chodcov sa odrazil inak. Ide o to, že obraz v odlesku sa renderuje ešte na zjednodušenej scéne a v nižšom rozlíšení. Podobne sme to videli aj v Ratchetovi aj v Gran Turismo záberoch.
DF to porovnalo s výkonom RTX2060 Super. Je to nakoniec aj očakávaný výkon od PS5.
Digital Foundry aj vysvetľuje prečo práve RTX2060 super, zdá sa im najbližšie k výkonu PS5, ako v raytracingu, tak aj bez neho.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 14
- Článok: ROG Xbox Ally X 88
- USB-C bude musieť byť v EU aj v nabíjačkách a zdrojoch 37
- Black Myth: Wukong dostáva veľkú aktualizáciu s vylepšeným výkonom na PC a PS5 47
- Meta ukončí samostatnú aplikáciu Messenger pre Mac a Windows 34
- Bližší pohľad na novú verziu PlayStation 5 Pro a aj nový Dualsense 24
- Tomonobu Itagaki zomrel vo veku 58 rokov 20
- ChatGPT sa čoskoro otvorí aj na erotické témy 51
- RECENZIA: Keeper 33
- Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 už má prvé recenzie 29 zobraziť viac článkov >
PC
PS5 Vývoj: Sony / Insomniac Games Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|