Digital Foundry rozobralo raytracing v Spider-man Remastered |
Digital Foundry sa bližšie pozrelo na raytracing v Spider-man Remastered. Kde si znovu prešlo systém výpočtov raytracingu a ukázalo to na príklade Spider-mana.
V ňom sú samozrejme na PS5 kompromisy a rozlíšenie raytracingu je nižšie vzhľadom na výkon. Nie sú tam zapracované niektoré efekty, niektoré filtre a preto sa odraz plne nezhoduje. Chýba napríklad hmla, dynamické efekty, zjednodušené sú stromy, alebo napríklad aj prechod pre chodcov sa odrazil inak. Ide o to, že obraz v odlesku sa renderuje ešte na zjednodušenej scéne a v nižšom rozlíšení. Podobne sme to videli aj v Ratchetovi aj v Gran Turismo záberoch.
DF to porovnalo s výkonom RTX2060 Super. Je to nakoniec aj očakávaný výkon od PS5.
Digital Foundry aj vysvetľuje prečo práve RTX2060 super, zdá sa im najbližšie k výkonu PS5, ako v raytracingu, tak aj bez neho.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 90
- Do nového Múmia filmu sa vráti Brendan Fraser a Rachel Weisz 47
- Grand Theft Auto VI sa zase odkladá! 159
- RECENZIA: Painkiller 27
- Zaklínač na Netflixe stráca divákov 92
- Plánujete kúpiť štvorkolku? Čo takto osemvrtuľovku Jetson One? 20
- Amech roky vedel, že jeho teplovodivá pasta SGT-4 poškodzuje chladiče a procesory 39
- Aké ceny teraz majú grafické karty? 42
- OLED monitory sú už v cenách pod 500 eur 157
- Novembrové hry 31 zobraziť viac článkov >
|
PC
PS5 Vývoj: Sony / Insomniac Games Štýl: Akčná Adventúra
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||
















