Ďalšie informácie o Project Gotham Racing 3 sa objavili na oficiálnej stránke Bizzare. Tentoraz autori predstavili motion capturing, ktorý použijú na divákov v meste a aj do ich ďalšieho ešte neohláseného projektu a k tomu znovu ukázali obrázky textúr, ktoré použijú na budovy v meste. Textúry sú detailné, každá je veľká 1024x1024 pixelov, a znázorňuje väčšinou len časť domu. Táto základná textúra je však len štvrtina celku, k tomu ešte patrí index channel, ktorý označí materiály, specular mapa určujúca svetlosť materiálu a samozrejme bumpmapa, ktorá je v PGR na budovy valne používaná (aby nemuseli modelovať každý detail a nemíňali zbytočne polygóny na budovy, v každom prípade, ako sme už videli na predošlých obrázkov, budovy vyzerajú veľmi realisticky). K tomu ukázali aj obrovský texture pack, na ktorom každá kocka znázorňuje jednu 1024x1024 textúru a celý pack pokrýva len časť z textúr z New Yorku.
Reflection zverejnilo aj ďalší zaujímavý článok, v ktorom sa rozpisujú o next-gen konzolách a hlavne o tom v čo dúfajú v ďalšiu generáciu konzol PS4 a budúci Xbox. Teda počítanie polygónov na jeden pixel, nie pixelov na polygon. Pri PS3 a Xbox360 už vidia viac podobnosti ako to bolo pri Xboxe a PS2 a teda napriek ich rozdielom v rôznych častiach, bude teraz konverzia ľahšia. Pričom samozrejme, každá konzola bude mať silné stránky a na tie sa zamerajú exkluzívne hry.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA | 
- Alza spustila Black Friday zľavy 71
 - Plánujete kúpiť štvorkolku? Čo takto osemvrtuľovku Jetson One? 20
 - Chcete byť Pro hráčom v Battlefielde 6? Priplatíte si. 82
 - OLED monitory sú už v cenách pod 500 eur 152
 - Aké ceny teraz majú grafické karty? 37
 - Novembrové hry 31
 - Ako vyzerá GTA IV s path tracingom cez RTX Remix? 31
 - RECENZIA: Painkiller 25
 - RECENZIA: Farthest Frontier 7
 - Battlefield RedSec práve vyšiel 67 zobraziť viac článkov >
 
| 
 Xbox 360 
Vývoj: Microsoft / Bizarre Creations Štýl: racing 
  | |||
| 
     + SLEDOVAŤ HRU 
SÚVISIACE ČLÁNKY: 
     
    
 | |||











    
    
    
    
    
    
    
    
    
    





