Ďalšie informácie o Project Gotham Racing 3 sa objavili na oficiálnej stránke Bizzare. Tentoraz autori predstavili motion capturing, ktorý použijú na divákov v meste a aj do ich ďalšieho ešte neohláseného projektu a k tomu znovu ukázali obrázky textúr, ktoré použijú na budovy v meste. Textúry sú detailné, každá je veľká 1024x1024 pixelov, a znázorňuje väčšinou len časť domu. Táto základná textúra je však len štvrtina celku, k tomu ešte patrí index channel, ktorý označí materiály, specular mapa určujúca svetlosť materiálu a samozrejme bumpmapa, ktorá je v PGR na budovy valne používaná (aby nemuseli modelovať každý detail a nemíňali zbytočne polygóny na budovy, v každom prípade, ako sme už videli na predošlých obrázkov, budovy vyzerajú veľmi realisticky). K tomu ukázali aj obrovský texture pack, na ktorom každá kocka znázorňuje jednu 1024x1024 textúru a celý pack pokrýva len časť z textúr z New Yorku.
Reflection zverejnilo aj ďalší zaujímavý článok, v ktorom sa rozpisujú o next-gen konzolách a hlavne o tom v čo dúfajú v ďalšiu generáciu konzol PS4 a budúci Xbox. Teda počítanie polygónov na jeden pixel, nie pixelov na polygon. Pri PS3 a Xbox360 už vidia viac podobnosti ako to bolo pri Xboxe a PS2 a teda napriek ich rozdielom v rôznych častiach, bude teraz konverzia ľahšia. Pričom samozrejme, každá konzola bude mať silné stránky a na tie sa zamerajú exkluzívne hry.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Sam Altman z OpenAI hovorí, že jeden príkaz v ChatGPT spotrebuje pätnástinu čajove 48
- The Witcher 3 by mal dostať nové DLC 66
- Článok: Nintendo Switch 2 60
- Ceny PlayStation Plus porastú 139
- Nové mega zľavy spustené 38
- Článok: Dnes by Dead Space nedostal zelenú - vydavatelia sa boja riskovať 17
- RECENZIA: The Alters 27
- MindsEye podľa očakávaní kvalitou neohúrilo 73
- PlayStation Plus Premium a Extra predstavilo júnové hry 17
- Xbox Series X je znovu dostupný aj u nás, cena išla hore 88 zobraziť viac článkov >
Xbox 360
Vývoj: Microsoft / Bizarre Creations Štýl: racing
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|