Bohemia Interactive má najvyššie zisky aj tržby od roku 2014 |
Štúdio zažilo svoj druhý najsilnejší rok od založenia v roku 1999
Bohemia Interactive je asi najznámejšie a určite najväčšie české herné štúdio, ktoré vzniklo už v roku 1999. Za tú dobu si vybudovalo niekoľko silných značiek a zdá a, že práve tie minulý rok vystrelili štúdio veľmi vysoko. pandémia koronavírusu totiž pomohla aj Bohemke a tá zažila druhý najsilnejší rok od svojho založenia. Tržby a aj zisky boli najvyššie od roku 2014.
Postarali sa o to najmä hry DayZ a Arma 3. Od vydania tretej Army ubehlo už 7 rokov, no pre hráčov je hra stále zaujímavá a komunita tiež často siaha po DLC balíčkoch. DayZ zase rástlo najmä na konzolách. Kvarteto aktuálnych titulov Bohemky doplňujú survivalovka Vigor a sandboxovka Ylands, pri ktorých sme sa ale nedočkali detailnejších vyjadrení o ich úspechoch.
A aké boli teda konkrétne čísla? Tržby so započítanými províziami predajcov totiž boli niečo cez 42.165.000€, čo je oproti roku 2019 nárast o 10,6%. Ukazovateľ EBITDA sa medziročne zvýšil takmer o tretinu. Čistý zisk spoločnosti po zdanení dosiahol viac ako 23.242.000€, čo je oproti roku 2019 nárast až o 43%
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Clair Obscur: Expedition 33 86
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 296
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 54
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- RECENZIA: Amerzone - The Explorer's Legacy 3
- Článok: Razer BlackShark V2 X White Edition 10
- Minecraft môže vyzerať aj takto 13
- Mafia: The Old Country ukáže svoj gameplay v máji 38
- Predator: Badlands nečakane čerpá inšpiráciu zo Shadow of the Colossus 57
- Ponuka grafických kariet sa znovu rozšírila, RTX 5070Ti už ide pod 900 eur 127 zobraziť viac článkov >