Magazín next-gen.biz vyspovedal Todda Hollensheada (prezident spoločnosti) a Tima Willitsa (hlavný dizajnér) z id softu ohľadom prichádzajúceho Quake 4 (preview). Okrem iných tém sa venovali aj vizuálnej podobnosti Q4 a D3, ktorú Willits obhajuje tým, že aj v graficky odlišných prostrediach (ako príklad uviedol Doom 3 a Prey) sa pri použití techník, ako bumpmapping alebo stencil-shadows začne hra podobať na D3. Willits taktiež opisuje úpravy v sieťovom kóde. Keďže sa bude prenášať viac údajov (napr. dáta o fyzike objektov), na online hranie bude potrebná rýchlejšia linka než v prípade Quake 3.
Hollenshead na otázku, či bude dátum uvedenia hry blízky dátumu uvedenia konzoly XBOX360 a teda či sa stane jedným z launch titulov, odpovedal diplomaticky, že si to vie predstaviť, i keď si kladie otázku, čo je to „launch title“ – hra prichádzajúca priamo s vydaním konzoly alebo v rovnakom časovom období (prázdninách)? Prezident id Software zároveň uviedol, že hlavným cieľom pri vývoji Xboxovej a PC verzie je zachovanie rovnakej hrateľnosti, tak ako to bolo v prípade Xboxového a PC Doom 3.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Fallout seriál? 164
- Filmový Minecraft je už natočený 18
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 82
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 84
- História Fallout série 59
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- Warhorse Studios nám budúci týždeň odhalia novú hru 81
- Alza ponúka ďalšie zľavy 15
- Ako vyzerá GTA VI trailer pretvorený do live action podoby? 21
- Fallout hry stupli na hrávanosti, znovu sú aj v rebríčkoch predaja 71 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox 360 Vývoj: Activision / Raven Software Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|