Magazín next-gen.biz vyspovedal Todda Hollensheada (prezident spoločnosti) a Tima Willitsa (hlavný dizajnér) z id softu ohľadom prichádzajúceho Quake 4 (preview). Okrem iných tém sa venovali aj vizuálnej podobnosti Q4 a D3, ktorú Willits obhajuje tým, že aj v graficky odlišných prostrediach (ako príklad uviedol Doom 3 a Prey) sa pri použití techník, ako bumpmapping alebo stencil-shadows začne hra podobať na D3. Willits taktiež opisuje úpravy v sieťovom kóde. Keďže sa bude prenášať viac údajov (napr. dáta o fyzike objektov), na online hranie bude potrebná rýchlejšia linka než v prípade Quake 3.
Hollenshead na otázku, či bude dátum uvedenia hry blízky dátumu uvedenia konzoly XBOX360 a teda či sa stane jedným z launch titulov, odpovedal diplomaticky, že si to vie predstaviť, i keď si kladie otázku, čo je to „launch title“ - hra prichádzajúca priamo s vydaním konzoly alebo v rovnakom časovom období (prázdninách)? Prezident id Software zároveň uviedol, že hlavným cieľom pri vývoji Xboxovej a PC verzie je zachovanie rovnakej hrateľnosti, tak ako to bolo v prípade Xboxového a PC Doom 3.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 13
- Windows 10 podpora dnes skončila, ale môžete si ju predĺžiť na ďalší rok 143
- Článok: ROG Xbox Ally X 88
- USB-C bude musieť byť v EU aj v nabíjačkách a zdrojoch 36
- Black Myth: Wukong dostáva veľkú aktualizáciu s vylepšeným výkonom na PC a PS5 47
- Meta ukončí samostatnú aplikáciu Messenger pre Mac a Windows 34
- Tomonobu Itagaki zomrel vo veku 58 rokov 20
- ChatGPT sa čoskoro otvorí aj na erotické témy 51
- Heroes of Might & Magic: Olden Era prekročilo 1 milión wishlistov na Steame 17
- Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 už má prvé recenzie 29 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox 360 Vývoj: Activision / Raven Software Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|