Magazín next-gen.biz vyspovedal Todda Hollensheada (prezident spoločnosti) a Tima Willitsa (hlavný dizajnér) z id softu ohľadom prichádzajúceho Quake 4 (preview). Okrem iných tém sa venovali aj vizuálnej podobnosti Q4 a D3, ktorú Willits obhajuje tým, že aj v graficky odlišných prostrediach (ako príklad uviedol Doom 3 a Prey) sa pri použití techník, ako bumpmapping alebo stencil-shadows začne hra podobať na D3. Willits taktiež opisuje úpravy v sieťovom kóde. Keďže sa bude prenášať viac údajov (napr. dáta o fyzike objektov), na online hranie bude potrebná rýchlejšia linka než v prípade Quake 3.
Hollenshead na otázku, či bude dátum uvedenia hry blízky dátumu uvedenia konzoly XBOX360 a teda či sa stane jedným z launch titulov, odpovedal diplomaticky, že si to vie predstaviť, i keď si kladie otázku, čo je to „launch title“ - hra prichádzajúca priamo s vydaním konzoly alebo v rovnakom časovom období (prázdninách)? Prezident id Software zároveň uviedol, že hlavným cieľom pri vývoji Xboxovej a PC verzie je zachovanie rovnakej hrateľnosti, tak ako to bolo v prípade Xboxového a PC Doom 3.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 148
- Dell tvrdí, že pol miliardy počítačov odkladá aktualizáciu na Windows 11 95
- RAM pamäte pre PC stúpajú cenou trojnásobne, bude to problém na nasledujúci rok 177
- Objavila sa séria animácií z GTA VI 26
- RECENZIA: Dark Quest 4 1
- Aký vianočný darček kúpiť hráčovi? 36
- RECENZIA: Resident Evil Survival Unit 2
- Filmy a seriály v decembri 2025 - Avatar, Stranger Things, Tomb Raider a aj Fallou 8
- Recenzia na seriál: Stranger Things 5 - Part 1 54
- GTA 4 RTX Remix Compatibility mod je dostupný k stiahnutiu 32 zobraziť viac článkov >
|
PC
Xbox 360 Vývoj: Activision / Raven Software Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||














