Nová Forza Motorsport bude veľkým skokom oproti predchodcom, fyzika pneumatík bude oveľa lepšia

Prvý test novej Forzy už prebehol a autori majú pozitívne reakcie.

pridal saver 7.6.2021 o 19:57 pod hry
Nová Forza Motorsport bude veľkým skokom oproti predchodcom, fyzika pneumatík bude oveľa lepšia

HRY > NOVINKY >

V aktuálnom streame kreatívny vedúci novej Forzy Motorsport priblížil zmeny vo fyzike pneumatík, ktoré zapracovali do hry a ktoré mohli nedávno testovať prví hráči. Konkrétne k tomu povedal:

"8. mája sme uskutočnili prvý herný test určitej časti hry a myslím si, že dopadol naozaj lepšie ako sme očakávali. A to najmä preto, že sme odštartovali prvý z mnohých otvorených rozhovorov medzi nami a našou komunitou. Bolo to pre tím aj pre mňa naozaj výnimočné, mohli sme sa skutočne porozprávať priamo s našimi hráčmi a dostali sme kopec skvelých reakcií. Súdiac podľa všetkej tej spätnej väzby som si istý, že všetci boli super vyhypovaní a nadšení. Tieto rozhovory budú prebiehať a časom budeme pokračovať v testovaní jednotlivých častí hry.

Spustili sme jazdy v multiplayeri a hráči si mohli vyskúšať prácu, ktorú sme spravili pri prepracovaní a prehĺbení fyziky hry, ako aj na základnom hernom systéme. Zaoberám sa základnými mechanikami s pneumatikami a naozaj považujem všetky veci, ktoré robíme s fyzikou pneumatík, za jadro nášho herného zážitku, ktorí naši hráči poznajú a milujú a práve preto ho výrazne vylepšujeme.

Zmeny v práci s fyzikou, ktoré sme urobili do novej hry, sú väčšie ako zmeny, ktoré sme urobili od Forza Motorsport 4 do 7. V podstate ide o obrovský generačný skok, ktorý prichádza do hry."

Pridal aj detail o tom, že fyzika prepočítavania pneumatík sa zvýšila 48-násobne, počíta sa 8 kontaktných bodov 360 krát za sekundu:

"Od prvej hry Forza Motorsport až po Forza Motorsport 7 mal náš samotný model kolízie pneumatík jediný kontaktný bod s povrchom trate a pohyboval sa približne a obnovoval sa rýchlosťou 60 krát za sekundu. Náš nový model má osem kontaktných bodov s povrchom trate a obnovuje sa rýchlosťou 360 krát za sekundu. Ak si to spočítate, osem kontaktných bodov oproti jednému, 360 Hertzov oproti 60, je to 48-násobný skok vo vernosti samotnej kolízie jednej pneumatiky. Je za tým obrovské množstvo práce, ktorá sa nám naozaj vyplatila.

Všetka spätná väzba, ktorú sme dostali z tohto posledného herného testu, je, že naozaj oveľa viac cítite povrch trate a to, ako sa autá správajú. Ponúka to jednoducho oveľa viac komunikácie s hráčom a pocit pneumatík na trati je naozaj šialený. Robí vás to informovanejším."





Páči sa mi! (+6)






PC
Xbox Series X|S
Game Pass

Vývoj: Microsoft / Turn 10 Studios
Štýl: Racing
Dátum vydania: 10. október 2023
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Hra 1612/smuta (1)
Smuta 1612 je nová hra s veľmi realistickou grafik...
|Speedlink competition pro extr... (0)
Zdravim, som lama mám otázku.Kúpil som si SpeedLin...
|Mw3 2011 xbox series x multipl... (2)
Čaute, kúpil som si fyzickú kópiu MW3 x360. Hra fu...
|Poľovnícke hry - hunter simula... (6)
je ich viacero,ale v tomto vlákne by som sa chcel ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19602)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk