Čo sa pokazilo pri vývoji Battlefieldu 2042?

EA interne so zamestnancami analyzovalo, aké chyby spravili pri novom Battlefielde.

pridal saver 16.2.2022 o 14:05 pod hry
Čo sa pokazilo pri vývoji Battlefieldu 2042?

HRY > NOVINKY >

EA priznalo, že Battlefield 2042 nezvládlo a snaží za zistiť kde sa stali chyby. Riešil to v internom meetingu, ktorý bol včera a kde zamestnanci a vedenie preberali stav hry. Diskutovali, čo sa stalo pri vydaní a kde sa to pokazilo, ako aj to, kam budú smerovať Battlefield do budúcnosti.  

Laura Miele, šéfka štúdií, hovorila o tom, že je dôležité priznať si chyby a toto je prípad, kedy sklamali očakávania hráčov a aj vlastné očakávania.

Zhrnuli aj to, prečo sa tak stalo:

  • Jedným faktorom problémov bol Frostbite engine, ktorý pre svoju starú technológiu prešiel pre Battlefield 2042 veľkými zmenami. Vymenili prakticky všetko s tým, že je to teraz v zásade nový engine. Zabralo to veľa času a následne engine išiel do ostrej hry bez dlhšieho testovania
  • Ďalším faktorom je manažment projektu. So všetkými tými novými technológiami, ambíciami a zároveň vývojom počas pandémie, z domu, bol projekt niečo, čo predtým nezažili a zle to celé vyhodnotili. 
  • Prispeli k tomu aj feedbacky. EA počas bety dostala veľa feedbacku ohľadom chýb a nedotiahnutosti, ale zároveň dostala aj veľa pozitívnej odozvy od hráčov, kde hovorili, že Battlefield sa vrátil, že je to ich Battlefield. Čo im dalo dôveru v tím. Nakoniec však pri vydaní dosiahli historický počet chýb.
  • Prvé patche síce pomohli hry a bola stabilná, ale potom sa veci zvrtli. Prekvapivo vyšiel Halo Infinite multiplayer o mesiac skôr. Ten bol veľmi dotiahnutý, bez chýb a rozdiely medzi obomi hrami boli extrémne .

EA si nakoniec problémy rozdelilo do série kategórií a to ako: Chyby a výkon, Game dizajn a funkcie, nesplnenia očakávania hráčov a na plány do budúcnosti. 

Prišli na to, že očakávania hráčov pri live službách sa zmenili a nebolo dobré zostať pri štandardoch hier z minulých DICE hier. K tomu absencia scoreboardu, VOIP alebo systém špecialistov hre nepomohli.

Nakoniec sa zhodli, že musia hru upravovať podľa feedbacku hráčov. K tomu už predtým pretransformovali a reštrukturalizovali vývojové tímy pre plynulý vývoj ďalších Battlefield hier. Bude sa na tom podieľať oveľa viac štúdií a celé to bude viesť Vince Zampella. Dáva to nádej do budúcnosti, ale musia to celé dokázať rozumne spojiť a zmanažovať. 





Páči sa mi! (+3)






PC
PS4
Xbox One
Xbox Series X|S
PS5

Vývoj: EA / DICE
Štýl: Akcia / Multiplayer
Dátum vydania: 19. november 2021
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Ssd sata + hdd + m2 ssd ? (0)
Ahojte, mam uz par rokov zapojene Ssd sata na ktor...
|Zháňam labo variety kit 01 pre... (1)
Mal by niekto na predaj Labo Variety Kit 01 (Toy-c...
|Dragons dogma 2 (2)
Zdravim, mam otazku ohladne DG2 a to ze ako mam pa...
|Metro séria (6)
Chcem sa len opýtať pre zaujímavosť Metro hry sú u...
|Vetráky: pripojenie 3-pin 5v a... (13)
čafte, mám staručký pc 2017/18 (Z270-i7-7700k) nak...
|Svet, ukrajina, vojny ... (20303)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk