Witcher 3 s nextgen updatom porovnaný na konzolách |
Digital Foundy sa pozrelo aj na Witchera na nextgen konzolách.
Digital Foundy sa pozrelo aj na Witchera na nextgen konzolách. Ten síce na konzolách nemá všetky efekty ako na PC, ale Ray tracing na nasvietenie a tiene pomáha vizuálu aj tu. Plus, samozrejme, pridané sú aj mody a úpravy vo hrateľnosti.
Na konzolách má performance a quality režim s Ray-tracingom, kde v oboch nie je stabilita ideálna. V quality nastavení klesá framerate aj mierne pod 30fps aj k 25 fps. V performance idú konzoly väčšinou na 60 fps, miestami tiež klesajú k 50 fps.
Xbox ide s Ray-tracingom lepšie, ale ani jedna konzola nejde úplne plynule, podľa scény však raz ide jedna konzola lepšie, inokedy druhá PS5 má vyššie nastavenia vzdialenosti vegetácie. Xboxu ich zrejme neprestavili. Tieto problémy by mal odstraňovať prichádzajúci patch.
Xbox má priemerne vyššie rozlíšenia. V performance režime idú konzoly medzi 1080p-2160p (PS5 má 1440p, Xbox 1800p v Novigrade), v Quality režime v 1080p-1440p. Všade aj s FSR 2.1.
DF si všimlo aj vyššiu odozvu ovládania a na PS5 to bolo 70ms v performance režime a 135ms v quality. Je to viac, ako by malo byť.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- História GTA série 229
- GTA VI dostalo druhý trailer! 304
- RECENZIA: Vivat Slovakia 119
- Alza spustila nové zľavy 19
- Mafia: The Old Country dostala gameplay trailer 176
- John Wick 5 film začne nový príbeh 43
- Mafia: The Old Country sa bližšie predstavuje v developer streame 92
- RECENZIA: Doom: The Dark Ages 100
- Ako vyzerá GTA VI mapa? 50
- Porovnanie GTA V a GTA VI 93 zobraziť viac článkov >