Ako stúpalo cloud hranie za uplynulé dva roky? |
Od CMA regulátora tu máme štatistiku podielov firiem v cloud gamingu.
HRY > NOVINKY >
Od CMA regulátora tu máme štatistiku podielov firiem v cloud gamingu. Ukazujú nám, ako Microsoft, tak Sony, Nvidiu, Stadiu a aj Lunu.
2021 - kedy ešte Xbox cloud len štartoval:
- Xbox Cloud - 20-30%
- PS Cloud - 30-40%
- Geforce Now - 20-30%
- Google Stadia - 5-10%
2022 - to už rozbehol:
- Xbox Cloud - 60-70%
- PS Cloud - 10-20%
- Geforce Now - 10-20%
- Google Stadia - 0-5%
- Amazon Luna - 0-5%
Vidieť, že Xbox cloud v roku 2022 zväčšil celý trh svojim nárastom a zároveň zmenšil podiely ostatných firiem. Podľa percent rástlo minulý rok aj Geforce Now, ktoré sa dorovalo s PS Cloudom. Stadia už končila a Luna len pomaly začína.
Stále je to však malý trh, ktorý uvidíme, ako sa bude postupne rozbiehať a akú bude mať budúcnosť. Nečaká sa, že by dokázal nahradiť štandardné hranie, ale bude ho stále viac dopĺňať.
Páči sa mi! (+3)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: 007 First Light 66
- RECENZIA: Cronos: The New Dawn 92
- Nové Alza dni zľavy spustené 12
- Tomb Raider seriál už má svoju Laru, bude ňou Sophie Turner 106
- Detaily plánovaných RTX 50 super grafických kariet Nvidie 55
- RECENZIA: Jotunnslayer: Hordes of Hel 8
- 007 First Light sa predstavil v prvom gameplay videu 53
- Motorola predstavila nové smartfóny a luxusnú kolekciu na veľtrhu IFA 2025 v Berlí 4
- DOJMY: Onimusha: Way of the Sword 6
- Hollow Knight: Silksong dnes vyšiel na PC a konzolách a je aj v Game passe 79 zobraziť viac článkov >