Ako stúpalo cloud hranie za uplynulé dva roky? |
Od CMA regulátora tu máme štatistiku podielov firiem v cloud gamingu.
HRY > NOVINKY >
Od CMA regulátora tu máme štatistiku podielov firiem v cloud gamingu. Ukazujú nám, ako Microsoft, tak Sony, Nvidiu, Stadiu a aj Lunu.
2021 - kedy ešte Xbox cloud len štartoval:
- Xbox Cloud - 20-30%
- PS Cloud - 30-40%
- Geforce Now - 20-30%
- Google Stadia - 5-10%
2022 - to už rozbehol:
- Xbox Cloud - 60-70%
- PS Cloud - 10-20%
- Geforce Now - 10-20%
- Google Stadia - 0-5%
- Amazon Luna - 0-5%
Vidieť, že Xbox cloud v roku 2022 zväčšil celý trh svojim nárastom a zároveň zmenšil podiely ostatných firiem. Podľa percent rástlo minulý rok aj Geforce Now, ktoré sa dorovalo s PS Cloudom. Stadia už končila a Luna len pomaly začína.
Stále je to však malý trh, ktorý uvidíme, ako sa bude postupne rozbiehať a akú bude mať budúcnosť. Nečaká sa, že by dokázal nahradiť štandardné hranie, ale bude ho stále viac dopĺňať.
Páči sa mi! (+3)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Rusko zhabalo majetok prevádzkovateľovi World of Tanks v krajine, hráčov však uisť 61
- CD Projekt prvý raz ukázal The Witcher IV 345
- Mladý James Bond sa ukázal na prvom videu k 007 First Light hre 76
- Resident Evil 9: Requiem bolo predstavené, rovno dostalo dátum 125
- RECENZIA: Tainted Grail: The Fall of Avalon 11
- Fake AI startup používal k odpovediam 700 indických inžinierov 25
- Assassin's Creed Black Flag remake prichádza, možno bude čoskoro predstavené 41
- Leaknuté video z Battlefieldu ukazuje deštrukciu 65
- Summer Game Fest začne večer o 23:00 88
- Unreal Engine 5.6 ukázal nové funkcie 67 zobraziť viac článkov >