Ako stúpalo cloud hranie za uplynulé dva roky? |
Od CMA regulátora tu máme štatistiku podielov firiem v cloud gamingu.
HRY > NOVINKY >
Od CMA regulátora tu máme štatistiku podielov firiem v cloud gamingu. Ukazujú nám, ako Microsoft, tak Sony, Nvidiu, Stadiu a aj Lunu.
2021 - kedy ešte Xbox cloud len štartoval:
- Xbox Cloud - 20-30%
- PS Cloud - 30-40%
- Geforce Now - 20-30%
- Google Stadia - 5-10%
2022 - to už rozbehol:
- Xbox Cloud - 60-70%
- PS Cloud - 10-20%
- Geforce Now - 10-20%
- Google Stadia - 0-5%
- Amazon Luna - 0-5%
Vidieť, že Xbox cloud v roku 2022 zväčšil celý trh svojim nárastom a zároveň zmenšil podiely ostatných firiem. Podľa percent rástlo minulý rok aj Geforce Now, ktoré sa dorovalo s PS Cloudom. Stadia už končila a Luna len pomaly začína.
Stále je to však malý trh, ktorý uvidíme, ako sa bude postupne rozbiehať a akú bude mať budúcnosť. Nečaká sa, že by dokázal nahradiť štandardné hranie, ale bude ho stále viac dopĺňať.
Páči sa mi! (+3)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 43
- Aké sú ceny grafických kariet? 137
- Battlefield 6 ukázal prvý trailer s kampaňou 86
- Armáda SR nakupuje konzoly, Call of Duty a ďalšie hry za 40 000 eur 73
- Hry v druhej polovici roka 75
- Zomrel legendárny spevák Ozzy Osbourne, zahral si aj v hrách 90
- RECENZIA: Tony Hawk's Pro Skater 3 + 4 14
- Filmy a seriály v druhej polovici roka 21
- Rusko od roku 2026 zavedie pokuty za platby kryptomenami 53
- DOJMY: embargo 29.7. 16:00 GODBREAKERS 19 zobraziť viac článkov >