Ako stúpalo cloud hranie za uplynulé dva roky? |
Od CMA regulátora tu máme štatistiku podielov firiem v cloud gamingu.
HRY > NOVINKY >
Od CMA regulátora tu máme štatistiku podielov firiem v cloud gamingu. Ukazujú nám, ako Microsoft, tak Sony, Nvidiu, Stadiu a aj Lunu.
2021 - kedy ešte Xbox cloud len štartoval:
- Xbox Cloud - 20-30%
- PS Cloud - 30-40%
- Geforce Now - 20-30%
- Google Stadia - 5-10%
2022 - to už rozbehol:
- Xbox Cloud - 60-70%
- PS Cloud - 10-20%
- Geforce Now - 10-20%
- Google Stadia - 0-5%
- Amazon Luna - 0-5%
Vidieť, že Xbox cloud v roku 2022 zväčšil celý trh svojim nárastom a zároveň zmenšil podiely ostatných firiem. Podľa percent rástlo minulý rok aj Geforce Now, ktoré sa dorovalo s PS Cloudom. Stadia už končila a Luna len pomaly začína.
Stále je to však malý trh, ktorý uvidíme, ako sa bude postupne rozbiehať a akú bude mať budúcnosť. Nečaká sa, že by dokázal nahradiť štandardné hranie, ale bude ho stále viac dopĺňať.
Páči sa mi! (+3)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 112
- Japonský prieskum ukázal, že mladí hráči už neriešia štandardné konzoly 96
- Fanúšikovia Escape From Tarkov sú naštvaní, autori vydali 250 dolárovú edíciu s ex 88
- Aké hry prídu v máji? 51
- Dostalo Stellar Blade prvým patchom aj cenzúru? 142
- Tomb Raider: Definitive Edition je už aj na PC 45
- Stalker 2 dostal nový Not a Paradise trailer a pridal aj zábery 57
- Microsoft vraj už diskutuje o tom, ako vydať ďalšiu Fallout hru čo najskôr 78
- LG spúšťa masovú výrobu OLED panelu s prepínateľným rozlíšením a frekvenciou 53 zobraziť viac článkov >