Ako stúpalo cloud hranie za uplynulé dva roky? |
Od CMA regulátora tu máme štatistiku podielov firiem v cloud gamingu.
HRY > NOVINKY >
Od CMA regulátora tu máme štatistiku podielov firiem v cloud gamingu. Ukazujú nám, ako Microsoft, tak Sony, Nvidiu, Stadiu a aj Lunu.
2021 - kedy ešte Xbox cloud len štartoval:
- Xbox Cloud - 20-30%
- PS Cloud - 30-40%
- Geforce Now - 20-30%
- Google Stadia - 5-10%
2022 - to už rozbehol:
- Xbox Cloud - 60-70%
- PS Cloud - 10-20%
- Geforce Now - 10-20%
- Google Stadia - 0-5%
- Amazon Luna - 0-5%
Vidieť, že Xbox cloud v roku 2022 zväčšil celý trh svojim nárastom a zároveň zmenšil podiely ostatných firiem. Podľa percent rástlo minulý rok aj Geforce Now, ktoré sa dorovalo s PS Cloudom. Stadia už končila a Luna len pomaly začína.
Stále je to však malý trh, ktorý uvidíme, ako sa bude postupne rozbiehať a akú bude mať budúcnosť. Nečaká sa, že by dokázal nahradiť štandardné hranie, ale bude ho stále viac dopĺňať.
Páči sa mi! (+3)
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Budú toto tituly z vianočnej rozdávačky Epicu? Bude rozdávať aj RDR2? 49
- Nové zľavy pred Vianocami 30
- Mobily so 4GB pamäťou sa vrátia, niektoré hi-endy zrejme klesnú na 12GB 87
- Avatar: Oheň a Popol má zatiaľ najnižšie hodnotenia zo série 40
- RECENZIA: Terminator 2D: NO FATE 58
- Half-Life 3 má byť launch hrou pre Steam Machine, vydanie cieli na jar 2026 71
- Takto vyzerá Witcher 3 s AI filtrom 49
- Warner Bros. oficiálne zamietol ponuku Paramountu, Netflix rozbehol promo kampaň 31
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis ukazuje 30 rokov vývoja grafiky v hrách 28
- LEGO výpredaje začali 7 zobraziť viac článkov >











