Unchained Engine chce zmeniť multiplayer, ako ho poznáme |
Vyskúšali sme si to neverejnej verzii masívnej multiplayerovky Final Stand: Ragnarok.
Spoločnosť City State Entertainment, ktorú vedie veterán videoherného priemyslu Mark Jacobs (bývalý šéf Mythicu), sa premenovala na Unchained Entertainment. Spoločnosť pripravuje oficiálne vydanie Early Access verzie multiplayerovky Final Stand: Ragnarok, ktorá ponúka kooperatívnu PvE akciu. Hra poháňaná enginom Unchained Engine bude schopná podporovať scenáre, ako je PvE akcia založená na boji proti stovkám nepriateľov, PvEvP extrakciu, ako aj Battle Royale bezprecedentného rozsahu v akejkoľvek kombinácii.
Hra Unchained nedávno dostalo injekciu vďaka financovaniu od A16Z GAMES a prvých investorov vrátane spoločností Island Capital a The Lauder Family. Takže štúdio teraz zvyšuje svoje úsilie v oblasti financovania, najímania zamestnancov a vydavateľstva v súvislosti s uvedením Unchained Enginu, Final Stand: Ragnarok a dlho očakávanej open world MMORPG Camelot Unchained.
Zmena názvu odráža poslanie spoločnosti Unchained Entertainment a jej zameranie na uvedenie novej generácie skutočne masovo multiplayerových hier postavených na jej patentovanom engine Unchained Engine, ktorý umožňuje reálnu interakciu hráčov v akcii na blízko a vytvára spoločné zážitky nevídaného rozsahu. My sme si to mohli vyskúšať v novej neverejnej verzii a naozaj hra ponúkla stovky a stovky postáv súčasne na mape, kde sme v podobe hrdinov mytológie museli chrániť svoju centrálnu vežu a odolávať 9 vlnám čoraz silnejších nepriateľov, ktorých na nás zoslala Hela. Early Access verzia hry vychádza tento mesiac a sami si môžete vyskúšať, aké to bude hrať multiplayer so stovkami hráčov naraz. Aj keď teda zodpovedá tomu grafika, na druhú stranu však serverová časť šliapala parádne a bez chyby.
"Unchained Engine je realizáciou sna, ktorým som bol posadnutý viac ako 30 rokov," povedal Mark Jacobs, prezident a výkonný riaditeľ spoločnosti Unchained Entertainment. "Náš engine prináša masívne bitky podobné tým, ktoré vidíme vo veľkých hollywoodskych produkciách, ako je napríklad Pán prsteňov, do videohier, kde tisíce skutočných hráčov komunikujú a zdieľajú epický zážitok v reálnom čase. Tešíme sa, že v nie príliš vzdialenej budúcnosti budeme môcť vydať vlastné hry a podeliť sa o našu technológiu s ostatnými snílkami."
Unchained Engine dokáže poháňať tisíce súčasne hráčom ovládaných postáv a/alebo NPC, ktoré môžu vykonávať komplexné interakcie vrátane boja, animácií a efektov v reálnom čase v akcii zblízka a osobne, a okrem toho súčasne poskytovať desiatky tisíc fyzicky interaktívnych sieťových herných objektov a prvkov, a to všetko pri zachovaní vysokej snímkovej frekvencie aj na starších počítačoch.
"Hry sú čoraz viac v centre nášho zábavného a spoločenského sveta," povedal Andrew Chen, generálny partner A16Z GAMES. "Talentovaný tím spoločnosti Unchained Entertainment nanovo definuje, ako môže mnoho hráčov v reálnom čase komunikovať, hrať a bojovať medzi sebou v bitkách na blízko nevídanej veľkosti a rozsahu. Sme nadšení, že môžeme podporiť cestu spoločnosti a vývoj herného enginu novej generácie Unchained."
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 42
- RECENZIA: Stronghold Crusader: Definitive Edition 38
- RECENZIA: Eriksholm: The Stolen Dream 18
- Seriálový Harry Potter sa ukázal, už padla prvá klapka 67
- 3000-dolárové RTX 5090 sú pre plebs, 500-tisícová zlatá RTX 5090 je práve pre vás 58
- Rockstar možno nechtiac naznačil návrat GTA 4 a Red Dead Redemption 2 vo vylepšený 61
- Cyberpunk 2077 patch 2.3 sa ukáže v stredu 70
- RECENZIA: Donkey Kong Bananza 51
- Mortal Kombat 2 film ukázal trailer a predstavil postavy 45
- Ďalšie ukážky z novej Mafie 57 zobraziť viac článkov >