Hráči viac sledujú hry, ako ich hrajú |
Svet hier sa vyvinul zvláštnym smerom.
Podľa štatistík hráči priemerne strávia 7,4 hodiny týždenne hraním hier a 8,5 hodiny sledovaním herných videí. Vyplýva to z nového reportu analytickej firmy Midia Research, ktorá zhrnula štatistiky hrania a sledovania videí a streamov, či už na Youtube alebo Twitchi.
V prieskume firma "zdôrazňuje nevyužitý potenciál vydavateľov hier priniesť videoobsah do svojich vlastných ekosystémov", tiež hovorí, že 24% hráčov na konzolách/PC a 48 % "nakupujúcich ingame obsah" sleduje obsah súvisiaci s hrami aspoň raz mesačne, pričom druhá skupina je považovaná za "hráčov s vysokými výdavkami na hry".
To znamená, že platformové firmy majú nevyužitý potenciál a prenechávajú tak významné príležitosti zarobiť, hlavne reklamami, tretím firmám a to aj teraz, keď sú v hernom biznise problémy s ďalším rastom. Analýza tiež hovorí, že zavedenie videoobsahu do herných ekosystémov by tiež mohlo umožniť vydavateľom súťažiť v ďalšej sfére ekonomiky a odomknúť ďalšie príjmy:
"Je čas, aby vydavatelia hier premýšľali o videu v hre ako o niečom, čo presahuje samotný marketing," povedal Rhys Elliott, herný analytik MIDiA Research. "Obnovením zapojenia do videa majú vydavatelia potenciál odomknúť nové zdroje príjmov, ako je reklama, a podporiť tak rast tržieb."
Toto celé nie je také jednoduché, ako si MIDiA myslí. Youtube a Twitch majú monopol, ale nie preto, že by iné možnosti neboli, ale preto, že sú ľudia na to zvyknutí a ťažko sa presunú inde.
Ale stále, viac sledovať ako hrať? Samozrejme, sledovanie videí je jednoduchšie, ale možno by sa firmy mali sústrediť práve na to, aby hráči tie ich hry viac hrali. Zo svojej podstaty by sa hry mali hrať.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater 28
- DOJMY: Heroes of Might and Magic: Olden Era 36
- Nové Alza dni zľavy spustené 7
- Windows 10 podpora dnes skončila, ale môžete si ju predĺžiť na ďalší rok 143
- Článok: ROG Xbox Ally X 80
- Čo AMD prinesie do RDNA 5 GPU čipov? 83
- Black Myth: Wukong dostáva veľkú aktualizáciu s vylepšeným výkonom na PC a PS5 47
- Intel ukázal prvý čip na jeho novej 18A architektúre 30
- Chat3D - AI revolúcia v 3D modelovaní 29
- Tomonobu Itagaki zomrel vo veku 58 rokov 20 zobraziť viac článkov >