Warner Bros. zatvára Monolith Productions, Player First Games a WB San Diego štúdiá a ruší Wonder Woman hru |
Podľa zdrojov Warner práve robil čistky a ruší tri štúdiá a aj niektoré hry.
Podľa zdrojov Warner Bros. práve robil čistky v hernej divízii a ruší tri štúdiá a aj niektoré hry. Manažment už dlhšie herné štúdiá nezvláda a takto to nakoniec dopadá. Síce Hogwarts im vyšiel, ale ostatné štúdiá mali problémy priniesť hry, ktoré by im večne zarábali (teda hry ako služby). Skúšali to, nevychádzalo im to.
Konkrétne majú byť zrušené:
- Monolith Productions
- Player First Games
- WB San Diego
Plus z hier má byť zrušená problematická Wonder Woman hra, tú reštartovali a prišli tam o peniaze. Teraz s novým vedením štúdií sa to zjavne rozhodli celé prečistiť. Zatiaľ to nie je potvrdené a uvidíme, čo nakoniec ohlási Warner a či toho náhodou nebude viac.
Hlavne Monolithu je škoda, je to legendárna firma, ktorá spravila Blood, FEAR, Condemned, Shadow of War alebo No One Lives Forever. Síce tam už väčšina z tých zamestnancov zrejme nerobí, ale aj tak je to škoda.
Update: Warner už reagoval a potvrdil informácie:
Museli sme urobiť niekoľko veľmi ťažkých rozhodnutí, aby sme prispôsobili naše vývojárske štúdiá a investície budovaniu čo najlepších hier s našimi kľúčovými značkami - Harry Potter, Mortal Kombat, DC a Game of Thrones. Po dôkladnom zvážení zatvárame tri naše vývojárske štúdiá - Monolith Productions, Player First Games a Warner Bros. Games San Diego. Ide o strategickú zmenu smerovania a nie o odraz kvalít týchto tímov alebo talentu ich členov.
Vývoj videohry Wonder Woman od Monolithu nebude pokračovať. Našou nádejou bolo priniesť hráčom a fanúšikom čo najkvalitnejší zážitok s touto ikonickou postavou, no bohužiaľ to už nie je možné v rámci našich strategických priorít. Toto je ďalšie ťažké rozhodnutie, keďže si uvedomujeme bohatú históriu Monolithu v tvorbe epických zážitkov pre fanúšikov prostredníctvom úžasných hier. Veľmi si vážime vášeň všetkých troch tímov a ďakujeme každému zamestnancovi za jeho prínos. Hoci je dnešok náročný, zostávame sústredení a nadšení z návratu k produkcii vysokokvalitných hier pre našich oddaných fanúšikov, vyvíjaných našimi špičkovými štúdiami, pričom cieľom je návrat nášho herného biznisu k ziskovosti a rastu v roku 2025 a neskôr.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 15
- iPhone 17, iPhone Air, Air Pods 3 a nové Watch hodinky predstavené 122
- Detaily plánovaných RTX 50 super grafických kariet Nvidie 55
- DOJMY: The Blood of Dawnwalker 21
- PS6 má mať vraj jednoduchší dizajn ako PS5 a odnímateľnú mechaniku 125
- Borderlands 4 dostal slušné recenzie, na Steame robí rekordy série v počte hráčov 83
- RECENZIA: Indiana Jones and the Great Circle: The Order of Giants 8
- Motorola predstavila nové smartfóny a luxusnú kolekciu na veľtrhu IFA 2025 v Berlí 4
- Battlefield 6 spúšťa test nového Battle Royale režimu s triedami, deštrukciou a vo 32
- Spotify bude konečne podporovať lossless kvalitu hudby 60 zobraziť viac článkov >