Warner Bros. zatvára Monolith Productions, Player First Games a WB San Diego štúdiá a ruší Wonder Woman hru |
Podľa zdrojov Warner práve robil čistky a ruší tri štúdiá a aj niektoré hry.
Podľa zdrojov Warner Bros. práve robil čistky v hernej divízii a ruší tri štúdiá a aj niektoré hry. Manažment už dlhšie herné štúdiá nezvláda a takto to nakoniec dopadá. Síce Hogwarts im vyšiel, ale ostatné štúdiá mali problémy priniesť hry, ktoré by im večne zarábali (teda hry ako služby). Skúšali to, nevychádzalo im to.
Konkrétne majú byť zrušené:
- Monolith Productions
- Player First Games
- WB San Diego
Plus z hier má byť zrušená problematická Wonder Woman hra, tú reštartovali a prišli tam o peniaze. Teraz s novým vedením štúdií sa to zjavne rozhodli celé prečistiť. Zatiaľ to nie je potvrdené a uvidíme, čo nakoniec ohlási Warner a či toho náhodou nebude viac.
Hlavne Monolithu je škoda, je to legendárna firma, ktorá spravila Blood, FEAR, Condemned, Shadow of War alebo No One Lives Forever. Síce tam už väčšina z tých zamestnancov zrejme nerobí, ale aj tak je to škoda.
Update: Warner už reagoval a potvrdil informácie:
Museli sme urobiť niekoľko veľmi ťažkých rozhodnutí, aby sme prispôsobili naše vývojárske štúdiá a investície budovaniu čo najlepších hier s našimi kľúčovými značkami – Harry Potter, Mortal Kombat, DC a Game of Thrones. Po dôkladnom zvážení zatvárame tri naše vývojárske štúdiá – Monolith Productions, Player First Games a Warner Bros. Games San Diego. Ide o strategickú zmenu smerovania a nie o odraz kvalít týchto tímov alebo talentu ich členov.
Vývoj videohry Wonder Woman od Monolithu nebude pokračovať. Našou nádejou bolo priniesť hráčom a fanúšikom čo najkvalitnejší zážitok s touto ikonickou postavou, no bohužiaľ to už nie je možné v rámci našich strategických priorít. Toto je ďalšie ťažké rozhodnutie, keďže si uvedomujeme bohatú históriu Monolithu v tvorbe epických zážitkov pre fanúšikov prostredníctvom úžasných hier. Veľmi si vážime vášeň všetkých troch tímov a ďakujeme každému zamestnancovi za jeho prínos. Hoci je dnešok náročný, zostávame sústredení a nadšení z návratu k produkcii vysokokvalitných hier pre našich oddaných fanúšikov, vyvíjaných našimi špičkovými štúdiami, pričom cieľom je návrat nášho herného biznisu k ziskovosti a rastu v roku 2025 a neskôr.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Armáda SR nakupuje konzoly, Call of Duty a ďalšie hry za 40 000 eur 74
- Battlefield 6 ukázal prvý trailer s kampaňou 91
- Battlefield 6 ukazuje gameplaye z pre-aplha testu 94
- Sony pravdepodobne začne vydávať exkluzívne PlayStation hry na Xbox a Nintendo Swi 154
- Battlefield 6 svojimi PC požiadavkami prekvapí 72
- Battlefield 6 sa predstavil prvým trailerom 73
- Sony žaluje Tencent, Light of Motiram je podľa nich kópiou Horizonu 92
- Hangar 13 už pracuje na ďalšej Mafii, hoci The Old Country ešte nevyšla 31
- Death Stranding 2 po mesiaci prináša prvé štatistiky 66
- EA Sports FC 26 výrazne mení hrateľnosť 22 zobraziť viac článkov >