Šéf Rebellionu hovorí, že vydanie Atomfallu bolo vďaka Game Passu úspešné |
Rebellion sa teší z úspechu Atomfallu
Atomfall sa pre Rebellion ukázal ako mimoriadny úspech - za prvý mesiac si ho zahralo viac než dva milióny hráčov, čo výrazne prekonalo očakávania štúdia. Kľúčovým faktorom bolo partnerstvo s Microsoftom a zaradenie hry do služby Game Pass, ktoré štúdiu prinieslo nielen garantovaný príjem, ale aj rozsiahlu marketingovú podporu a expertné know‑how.
Šéf Rebellionu hovorí, že Game Pass zásadne rozšíril objaviteľnosť titulu - hráči, ktorí si vďaka predplatnému Atomfall vyskúšali a boli s ním spokojní, o hre písali na sociálnych sieťach a inšpirovali ďalších. Aj tí, ktorí službu nemajú, si potom hru zakúpili. Hoci môže časť „hardcore“ publika odložiť priamy nákup a kanibalizovať niektoré tržby, garantovaný príjem a zvýšený záujem stoja za prípadné straty.
Celá reakcia Jasona Kingsleyho:
„Bolo to mimoriadne úspešné. Microsoft bol fantastickým partnerom, s ktorým sa výborne spolupracovalo; na náš malý projekt priniesli svoje schopnosti a rozsah pôsobnosti a výsledok dopadol naozaj veľmi, veľmi dobre pre nich aj pre nás.“
„Vďaka Game Passu môžete prinútiť ľudí, aby hru vyskúšali, potom z toho hneď majú dobrý pocit, a následne ju svojim kamarátom na sociálnych sieťach odporúčajú: ‘Našiel som túto hru v Game Passe, veľmi sa mi páčila, mali by ste ju skúsiť.’ Niektorí z nich sú na Game Passe a hru hrajú, iní nie, ale aj oni chcú byť súčasťou tejto diskusie, takže si hru kúpia. Aspoň to je naša teória - zatiaľ nemáme údaje na jej potvrdenie. Chris i ja si myslíme, že jednou z najväčších výziev pre firmu ako je tá naša je to, aby hra bola objavená. Game Pass nám pri tom veľmi pomohol.“
„Game Pass znižuje riziko, pretože - bez bližších detailov - vám garantuje určitú úroveň príjmov bez ohľadu na to, za koľko sa hra predá. Má to však aj vedľajší efekt, napríklad na predaje na Xboxe. Môžete tvrdiť, že všetci hardcore hráči sú na Game Passe a práve oni by si možno nový IP titul kúpili, takže v určitom zmysle kanibalizujete časť publika. A myslím, že áno, možno trošku. Ale to, čo z toho získate, výrazne prevyšuje náklady."
Povedal viac aj o ďalších plánoch, kde hovorí, že by veľmi chcel skúsiť niečo stredoveké a fantasy. Aj keď dodáva, že nevie, či na to získajú financie. Majú viac ako 500 stálych zamestnancov, ale stále nemajú dosť ľudí na všetky hry, ktoré by chceli robiť.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 23
- RECENZIA: Indiana Jones and the Great Circle: The Order of Giants 10
- Borderlands 4 dostal slušné recenzie, na Steame robí rekordy série v počte hráčov 99
- Štvrtá séria Witcher seriálu ukazuje zábery a poster 93
- RECENZIA: NHL 26 37
- Battlefield 6 spúšťa test nového Battle Royale režimu s triedami, deštrukciou a vo 36
- RECENZIA: Assassin Creed: Shadows - Claws of Awaji 43
- Xiaomi prinesie Xiaomi 17, preskakuje jeden ročník, aby sa zladilo s názvami iPhon 68
- Remake Assassin’s Creed IV: Black Flag vraj príde s úpravami hrateľnosti 49
- DOJMY: Project Motor Racing 28 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One PS5 Xbox Series X|S Vývoj: Rebellion / Rebellion Štýl: Akcia / Survival
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|