Ukážka bojov v The Outer Worlds 2 |
Obsidian viac približuje svoj ďalší titul The Outer Worlds 2.
HRY > NOVINKY >
V aktuálnom video pre IGN senior combat designer Rob Donovan a lead systems designer Kyle Koenig z Obsidianu priblížili nové prvky súboja a zmeny v hrateľnosti v The Outer Worlds 2.
Konkrétne spomínajú:
- Novinky v pohybe: Hráči budú môcť využívať parkour - chytať sa vyvýšených miest, kĺzať sa do krytu a špecializovať sa na streľbu počas kĺzania.
- Filozofia súbojov: Hra ponúkne viac možností prístupu k stretom a nepriatelia budú prepracovanejší, aby hráča prekvapovali a predstavovali väčšiu výzvu.
- Bez level scalingu: Nepriatelia budú zaradení do „tierov“. Na začiatku hry budú niektorí silnejší, no neskôr sa hráč bude môcť vrátiť a bez problémov ich poraziť.
- Rôznorodé štýly hry: Tím sa snažil zabezpečiť, aby bol každý herný štýl životaschopný. Napriek tomu sa hra považuje primárne za „ranged-first“ (zameranú na streľbu), pričom boj na blízko je len doplnok.
- Vylepšená streľba: Inšpiráciou boli hry ako Destiny 2 a Call of Duty, aby bol pocit zo streľby uspokojivý pre všetky typy hráčov, aj tých, ktorí nebudú špecialisti na zbrane.
The Outer Worlds 2 má vyjsť na PS5, Xbox Series X/S a PC neskôr tento rok. Viac detailov, vrátane dátumu vydania, sa očakáva po Xbox Showcase 8. júna.
Páči sa mi!
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 76
- Do nového Múmia filmu sa vráti Brendan Fraser a Rachel Weisz 38
- Plánujete kúpiť štvorkolku? Čo takto osemvrtuľovku Jetson One? 20
- Amech roky vedel, že jeho teplovodivá pasta SGT-4 poškodzuje chladiče a procesory 39
- RECENZIA: Painkiller 25
- Chcete byť Pro hráčom v Battlefielde 6? Priplatíte si. 82
- Aké ceny teraz majú grafické karty? 40
- OLED monitory sú už v cenách pod 500 eur 154
- Novembrové hry 31
- Ako vyzerá GTA IV s path tracingom cez RTX Remix? 31 zobraziť viac článkov >
|
PC
Xbox Series X|S PS5 Vývoj: Microsoft / Obsidian Štýl: Akcia / RPG
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||















