Ukážka bojov v The Outer Worlds 2 |
Obsidian viac približuje svoj ďalší titul The Outer Worlds 2.
HRY > NOVINKY >
V aktuálnom video pre IGN senior combat designer Rob Donovan a lead systems designer Kyle Koenig z Obsidianu priblížili nové prvky súboja a zmeny v hrateľnosti v The Outer Worlds 2.
Konkrétne spomínajú:
- Novinky v pohybe: Hráči budú môcť využívať parkour – chytať sa vyvýšených miest, kĺzať sa do krytu a špecializovať sa na streľbu počas kĺzania.
- Filozofia súbojov: Hra ponúkne viac možností prístupu k stretom a nepriatelia budú prepracovanejší, aby hráča prekvapovali a predstavovali väčšiu výzvu.
- Bez level scalingu: Nepriatelia budú zaradení do „tierov“. Na začiatku hry budú niektorí silnejší, no neskôr sa hráč bude môcť vrátiť a bez problémov ich poraziť.
- Rôznorodé štýly hry: Tím sa snažil zabezpečiť, aby bol každý herný štýl životaschopný. Napriek tomu sa hra považuje primárne za „ranged-first“ (zameranú na streľbu), pričom boj na blízko je len doplnok.
- Vylepšená streľba: Inšpiráciou boli hry ako Destiny 2 a Call of Duty, aby bol pocit zo streľby uspokojivý pre všetky typy hráčov, aj tých, ktorí nebudú špecialisti na zbrane.
The Outer Worlds 2 má vyjsť na PS5, Xbox Series X/S a PC neskôr tento rok. Viac detailov, vrátane dátumu vydania, sa očakáva po Xbox Showcase 8. júna.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Sam Altman z OpenAI hovorí, že jeden príkaz v ChatGPT spotrebuje pätnástinu čajove 38
- The Witcher 3 by mal dostať nové DLC 65
- Článok: Nintendo Switch 2 57
- RECENZIA: Mario Kart World 106
- Harry Potter seriál už obsadil Malfoyovcov 38
- Nové mega zľavy spustené 37
- Článok: Dnes by Dead Space nedostal zelenú - vydavatelia sa boja riskovať 17
- RECENZIA: The Alters 26
- Ceny PlayStation Plus porastú 86
- MindsEye podľa očakávaní kvalitou neohúrilo 73 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
Xbox Series X|S PS5 Vývoj: Microsoft / Obsidian Štýl: Akcia / RPG
| ||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|