Podľa Square Enix sú pre Switch 2 Game-Key karty budúcnosť pre veľké hry |
Neobmedzujú miestom a interné úložisko je rýchlejšie.
Nintendo Switch 2 priniesol nový formát Game-Key kariet, ktorý od začiatku vyvolal rozporuplné reakcie. Zatiaľ čo hráči ich často kritizujú, vývojári ich naopak vítajú, pretože riešia technické obmedzenia klasických kartridžov. Tie sú navyše aj drahé.
Naoki Hamaguchi, režisér Final Fantasy VII Rebirth, v rozhovore pre JP Games vysvetlil, že Game-Key karty umožňujú obísť limity veľkosti (64 GB) a zároveň využívať rýchlejšie načítavanie z internej pamäte konzoly, ktoré sa bežným kartridžom nevyrovná.
Podľa Hamaguchiho je tento „polodownloadový“ model kľúčový najmä pre AAA tituly, kde je rýchlosť načítavania a kapacita rozhodujúca. Práve vďaka nemu sa na Switch 2 môžu objaviť veľké hry, ktoré by inak na platformu vôbec nevyšli. Zároveň pripomenul, že použitie Game-Key kariet je pre vývojárov voliteľné - napríklad Cyberpunk 2077 sa podarilo dostať na klasický kartridž, no pri tituloch ako Star Wars Outlaws už bolo nutné siahnuť po Game-Key.
Hoci fyzickí zberatelia zostávajú skeptickí, Hamaguchi verí, že časom sa hráči s novým formátom zžijú a akceptujú ho ako súčasť fungovania Switch 2.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 109
- Grand Theft Auto VI sa zase odkladá! 200
- Rusko nedokáže vyrobiť plánovaný Baikal-M procesor, ruší plány 109
- Rusi predstavili svojho AI robota, spadol im priamo pri prezentácii 90
- Pozor na čínske produkty - robotický vysavač posielal domov údaje, no keď ich maji 67
- GTA VI má už dokončený obsah, už sa len doťahuje 93
- Xpeng Iron je doteraz najhumanoidnejší robot 44
- Predator Badlands končí v recenziách prekvapivo dobre 67
- Aký herný PC desktop kúpiť na jeseň 2025? Za 1000, 1200, 1400 alebo 2000 eur? 37
- Witcher - séria 4 - recenzia na seriál 54 zobraziť viac článkov >













